Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חוויה - השוטרים של היום פשוט...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

haimy, משום מה יש למתנדבים נטייה להעריץ את השוטרים.

בדרך כלל מדובר באנשים שמנסים סה"כ לקבל קצת יחס.

ככה שמה שאתה מעיד על השוטרים מבחינתי לא שווה הרבה. מצטער.

 

בתור מי שמכיר את המערכת המשטרתית מצויין ומכיר המון שוטרים, אני יכול לומר לך שהסטיגמות לא נוצרות סתם.

 

איכות כוח האדם, עד לאחרונה הייתה מתחת לכל ביקורת.

היה שיפור מסויים בזמו האחרון.

המערכת גרועה ואוכלת יושביה.

 

ורק אדם שנמצא בתוך המערכת בתוך המערכת יכולים האבסורדים הענקיים שלה להיראות לו הגיוניים.

 

אני מבין ששוטר לא חושב כמו אזרח.

 

אזרח חושב בשיא תמימותו וטיפשותו שאם יש בעיה המשטרה תבוא ותפתור אותה.

השוטר בד"כ אין לו כלים או כוח לפתור את הבעיה, אז הוא מנפנף את האזרח, ואם הוא מבצע את עבודתו אז זה מתמסמס בדרך, או בתביעות, או בבית המשפט... קיצור, פול גז בניוטרל.

 

יש תהום עמוקה מאוד בין המשטרה לאזרחי המדינה וזה בעיה.

 

נ.ב.

אין לי צורך שעכשיו תנאם לי כמה זה חשוב להתנדב למשטרה, ושאצלכם זה שונה וכל המתנדבים "איכותיים".

והשוטרת צודקת, והשוטרים מצויינים וכו'.

כי כמו שכבר אמרתי, אני מכיר את המערכת המשטרתית בצורה מצויינת בכל אגפיה השונים ובכל צורותיה ככה שהספקתי לגבש דיעה משלי.

אותי לימדו משפט שלמדתי עם הזמן שהוא נכון. אם בן אדם אחד אומר לך שאתה שיכור, אז אולי הוא טועה. אם שניים אומרים לך, אז ייתכן שיש בזה משהו, אם שלוש אומרים לך אז אתה כנראה שיכור.

אם כל המדינה אומרת וחושבת שהמשטרה שלנו זה בושה והיא לא יודעת לעשות שום דבר כמו שצריך, והרמה של מרבית השוטרים היא כמו של ילד בגן חובה אז אתה יודע מה... אתה כנראה שיכור :silly:

פורסם
באמת?

 

זאת אומרת שאם בחרת ללכת להשפט השופט ייתן לך עונש פחות מ-250 ש"ח אם עצרת רק עם שני גלגלים אחרי הקו?

 

אתה לא רציני...

 

בכמה משפטי תעבורה העדת ?

 

אני בדי הרבה, באחד מהם יצא הנהג זכאי.(לא בהקשר לדיוק הדו"ח או העדויות שלנו, עם כל המתפרנסים מלהראות ללקוחות עד כמה הם משתדלים בשבילם לקעקע אותנו. ובהקשר זה :- שני שוטרים מול נהג בודד הוא לא תמיד ייתרון עדות השוטרים בביהמ"ש , להיפך, לעתים זה בומרנג בידי פרקליט חריף שיימצא סתירות אם לא נאמרה אמת ו/או שניהם לא זוכרים כל פרט שולי בצורה זהה).

 

לא רציני ?

נראה לי שאתה צודק, זה שעד כה ,בניגוד לך וחבריך , לא נכנסתי להערכות אישיות עושה אותי כזה. זה מה שאני מוכן כאן.

פורסם
haimy, משום מה יש למתנדבים נטייה להעריץ את השוטרים.

בדרך כלל מדובר באנשים שמנסים סה"כ לקבל קצת יחס.

ככה שמה שאתה מעיד על השוטרים מבחינתי לא שווה הרבה. מצטער.

 

בתור מי שמכיר את המערכת המשטרתית מצויין ומכיר המון שוטרים, אני יכול לומר לך שהסטיגמות לא נוצרות סתם.

 

איכות כוח האדם, עד לאחרונה הייתה מתחת לכל ביקורת.

היה שיפור מסויים בזמו האחרון.

המערכת גרועה ואוכלת יושביה.

 

ורק אדם שנמצא בתוך המערכת בתוך המערכת יכולים האבסורדים הענקיים שלה להיראות לו הגיוניים.

 

אני מבין ששוטר לא חושב כמו אזרח.

 

אזרח חושב בשיא תמימותו וטיפשותו שאם יש בעיה המשטרה תבוא ותפתור אותה.

השוטר בד"כ אין לו כלים או כוח לפתור את הבעיה, אז הוא מנפנף את האזרח, ואם הוא מבצע את עבודתו אז זה מתמסמס בדרך, או בתביעות, או בבית המשפט... קיצור, פול גז בניוטרל.

 

יש תהום עמוקה מאוד בין המשטרה לאזרחי המדינה וזה בעיה.

 

נ.ב.

אין לי צורך שעכשיו תנאם לי כמה זה חשוב להתנדב למשטרה, ושאצלכם זה שונה וכל המתנדבים "איכותיים".

והשוטרת צודקת, והשוטרים מצויינים וכו'.

כי כמו שכבר אמרתי, אני מכיר את המערכת המשטרתית בצורה מצויינת בכל אגפיה השונים ובכל צורותיה ככה שהספקתי לגבש דיעה משלי.

אותי לימדו משפט שלמדתי עם הזמן שהוא נכון. אם בן אדם אחד אומר לך שאתה שיכור, אז אולי הוא טועה. אם שניים אומרים לך, אז ייתכן שיש בזה משהו, אם שלוש אומרים לך אז אתה כנראה שיכור.

אם כל המדינה אומרת וחושבת שהמשטרה שלנו זה בושה והיא לא יודעת לעשות שום דבר כמו שצריך, והרמה של מרבית השוטרים היא כמו של ילד בגן חובה אז אתה יודע מה... אתה כנראה שיכור :silly:

 

בולט שלא קראת את כל מה שכתבתי על המשטרה,השוטרים והסיבות של רבים מאיתנו להתנדב.

פורסם
בכמה משפטי תעבורה העדת ?

 

לא רציני ?

נראה לי שאתה צודק, זה שעד כה ,בניגוד לך וחבריך , לא נכנסתי להערכות אישיות עושה אותי כזה. זה מה שאני מוכן כאן.

 

נו חיימי, ברצינות, אתה מכיר מקרה כזה?

יש כאן בנאדם שמחפש עצה!

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
, אני יכול לומר לך שהסטיגמות לא נוצרות סתם.

 

 

בלי שום קשר לשרשור הנ"ל, המשפט ההזוי שכתבת הוא כל תורת הגזענות על רגל אחת.

 

כל הרוסיות זונות?

כל המרוקאים רוצחים?

כל הרומנים גנבים?

יהודים שולטים בכלכלת העולם?

יהודים הם גזע נחות?

 

הרי סטיגמות לא נוצרות סתם...:x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
בכמה משפטי תעבורה העדת ?

 

אני בדי הרבה, באחד מהם יצא הנהג זכאי.(לא בהקשר לדיוק הדו"ח או העדויות שלנו, עם כל המתפרנסים מלהראות ללקוחות עד כמה הם משתדלים בשבילם לקעקע אותנו. ובהקשר זה :- שני שוטרים מול נהג בודד הוא לא תמיד ייתרון עדות השוטרים בביהמ"ש , להיפך, לעתים זה בומרנג בידי פרקליט חריף שיימצא סתירות אם לא נאמרה אמת ו/או שניהם לא זוכרים כל פרט שולי בצורה זהה).

 

לא רציני ?

נראה לי שאתה צודק, זה שעד כה ,בניגוד לך וחבריך , לא נכנסתי להערכות אישיות עושה אותי כזה. זה מה שאני מוכן כאן.

 

ברוב המקרים עם מדברים אמת אז שניים טובים מן האחד. שופט לא מתייחס בד"כ לפרט שולי בו כל אחד זוכר שונה.

 

שוטר בד"כ לא צריך לזכור בכלל את המקרה לכן הוא כותב דו"ח מפורט ( הקפאת זכרון ) וזה מה שהוא זוכר.

כל עדותו ,לא זוכר, לא זוכר, מה שכתוב בדו"ח ואז פרקליט חריף מפולפל ושאר תבלינים יכול רק לקפץ לשמיים.

נקודת המוצא של שופט שהנהג אשם עד שלא יוכח אחרת לא מתוך רוע אלא מתוך המחשבה הבסיסית שהשוטר לא מתנפל סתם על האזרח ונותן לו דו"ח. הוא יזכה את האזרח אם אכן זה יוכיח כי גירסתו אמינה יותר מגירסת השוטר, או שגירסת השוטר מופרכת לגמרי.

מדובר אומנם במשפט פלילי בו המדינה צריכה להוכיח אשמה , אבל בכללים קצת שונים, כיוון שהשוטר הוא חלק מהאירוע ולא כמו במשפט פלילי כמו רצח שבה המשטרה מנסה להוכיח אשמה של מבצע העבירה כאשר היא לא נכחה בזירת האירוע כאשר זה התרחש.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם
שאלה לפותח השרשור, אם אתה שוטר אשר במהלך המשמרת הנך משוחח עם אשתך או עם הפלגש, ובמקרה אתה נקלע לזירת רצח ועד לרצח עצמו.

 

בגלל ששוחחת בטלפון אין קבילות לעדות ובכלל לתיק?

 

אגב.. השוטרת ציינה אם היה לה קשר רציף עם הרכב?

 

תגיד לי אתה רציני? מה זאת הדוגמא הזאת? היא איננה קשורה לנושא.

אני לא חושב שהיא הייתה מספיק מרוכזת בשביל לשים לב אם היא עצרה או לא עצרה, עובדה שהיא בכלל לא זכרה איפה העצור.

ועזבו את הנושא כבר, הדו"ח שולם ושבת שלום על ישראל.

פורסם
בלי שום קשר לשרשור הנ"ל, המשפט ההזוי שכתבת הוא כל תורת הגזענות על רגל אחת.

 

כל הרוסיות זונות?

כל המרוקאים רוצחים?

כל הרומנים גנבים?

יהודים שולטים בכלכלת העולם?

יהודים הם גזע נחות?

 

הרי סטיגמות לא נוצרות סתם...:x

 

תראה, אתה לוקח את זה למקום לא נכון.

סתם דוגמא בקשר לזונות הרוסיות, מה לעשות שרוב הנשים שהוברחו לארץ לעסוק בזנות הן ממוצא ברית המועצות לשעבר.

ככה נוצרה הסיטגמה.

כל הרוסיות זונות? לא. רוב הרוסיות זונות? לא. רוב הזונות רוסיות? כן.

(שלא יהיה פה אי הבנה, אני מאוד מעריץ ומכבד את התרבות הרוסית ואני חושב שהעלייה הרוסית תרמה המון לארץ, ובנוסף אני מכיר לא מעט בנות ממוצא רוסי שהם 70 רמות מעל לבנות אחרות שמגיעות ממדינות אחרות.

אבל אין לזה קשר שעובדתית, אם אני ואתה עכשיו נלך ל-10 "מכוני בריאות" רוב הנשים שעובדות שם יהיו יוצאות ברית המועצות).

 

אם אתה לוקח הכללות בפורפורציה נכונה אתה מבין שזה מגיע מאיפשהוא.

הרבה פעמים יש סיבה למה הדביקו משהו לאוכלוסיה מסויימת.

פורסם

אני מקוה שאתה לא הולך לעבוד אצל מינה צמח כי בדיוק כמו שאתה מבין שאם מרבית הזונות הן רוסיות, זה לא אומר כלום על כלל אוכלוסית הזונות, ככה בדיוק אתה צריך להבין שה 2,7 או 10 שוטרים שאתה מכיר לא מעיד על כלל אוכלוסית השוטרים.

 

 

 

 

הרבה פעמים יש סיבה למה הדביקו משהו לאוכלוסיה מסויימת.

 

ושוב אתה חוזר לסורך, אתה שוב אומר שאם מרבית הזונות הן רוסיות אז הסטיגמה לכלל הרוסיות מוצדקת :x

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יש המון סיבות לסטיגמות, ורובן מבוססות על מעט מאוד עובדות אם בכלל. אבל! יש סטיגמות נכונות. למשל לפני 3 שנים ביקרתי בשבדיה והן באמת כולן כוסיות.

כל קרב הוא קרב אוכל כשאתה קניבל

פורסם

" שני שוטרים מול נהג בודד הוא לא תמיד ייתרון עדות השוטרים בביהמ"ש , להיפך, לעתים זה בומרנג בידי פרקליט חריף שיימצא סתירות אם לא נאמרה אמת ו/או שניהם לא זוכרים כל פרט שולי בצורה זהה)."

 

אתה בהחלט צודק חיימי ,רק שאם ישנו כבר מקרה של נהג שלא עבר עבירה הוא צריך ,איך הגדרת את זה הכי טוב ?! אהה כן : "פרקליט חריף". פרקליט עולה כסף ,"ומי ישלם ?! בנון ?"

האמן לי איש יקר ,הייתי מספיק חריף גם לפני 20 שנה מול השוטרת ששיקרה, ומול התובעת שהתפתלה וניסתה לאיים עליי (אז ילד בן עשרים ו....) טרום משפט.

לא הייתי צריך להיות מספיק חריף והשופט קלט את זה .יצאתי בדו"ח המקורי. כבר אז אמרו לי שיש לי מזל שלא חטפתי ,אפילו שהשופט ידע שצדקתי..

ועוד משהו בקטנה :

גם אני יודע קצת ,מה קורה בתוך המערכת. המצב שם לא טוב בלשון המעטה ,ואנשים איכותיים עזבו ועדיין עוזבים ,מכל המחלקות והאגפים.זה פוגע בחברה בצורה איומה ,ואת התוצאות עוד לא התחלנו אפילו להרגיש.

 

בברכה

מוטי.


×
×
  • תוכן חדש...