Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6214 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

המחירים לא ברורים(ביררתי ב UMI) אבל הדגם עם מנוע 3.0 ליטר(300 כ"ס) יהיה סביב 190 אלף ש"ח כמו הנוכחי וזה אומר רכב מתקדם, חזק מאוד ומרשים במחיר משתלם מאוד.

לא בדיוק...

Motivation comes from one of two direct injection V6 engines. The base level is a 3.0-liter mill that makes 255 HP and 211 lb-ft torque, the optional engine is a 3.6-liter DI V6 with 280 HP and 261 lb-ft of torque. Both get hooked to a six-speed auto transmission (paddle shift option on the 3.6) but you get to choose front or all-wheel-drive.

 

ועדיין, נראית אלטרנטיבה מאוד מעניינת במיוחד לאור הדיבורים במדיה על מחיר נמוך.

פורסם

הסופרב גדולה משמעותית מכל אלו שהוזכרו כאן, כולל מהקאמרי.

הקאמרי היא בעצם רכב אמריקאי, מיוצרת באמריקה עבור אמריקאים ולכן גם מרגישה כך.

גם המונדאו באותם מימדים מבחינת מרווח פנימי, בסיס הגלגלים של השלשה מעל 280 ס"מ מה שמציב אותן בקטגורית גודל של מכוניות סלון ולא מכוניות מנהלים.

מבחינת איכות ופינוק בתוך הרכבים אין בכלל השוואה, הסופרב מובילה בגדול, אחריה המונדאו המאוד מאובזרת בגרסת הטיטניום ובסוף משתרכת לה הקאמרי עם הפלסטיקים השחורים והזולים שמרגישים כמו קורולה מגודלת ולא כמו מכונית מנהלים מפנקת.

 

כל האחרות ירגישו לאבא שלך הרבה יותר קטנות ובצדק (בסביבות 270 ס"מ בסיס גלגלים) במיוחד הS40 אשר חולקת שילדה עם מזדה 3 ופוקוס הקומפקטיות (2640 מ"מ בסיס גלגלים).

Guest ספורטמוטורי
פורסם
כניסה אחת לתוך הסופרב, תרגיע עד מהרה את כל מי שחושש ממרחב פנימי וגודל חיצוני יחסית לקמרי ולמכוניות אחרות גדולות אף ממנה. בונוס לא זניח הוא העיצוב הפנימי ואיכות החמרים שהופכים בהשוואה את הקמרי למה שהיא באמת, טויוטה קורולה מגודלת.

 

לפני שאתה מטעה אנשים ,תשב בטויוטה קאמרי וסע באחת,מהר מאוד אתה תבין שטעיתה בטח וזרקת שמועות של שונאי טויוטה,הקאמרי ממש לא קורולה וגם לא קורולה מגודלת,היא הרבה יותר אכותית מפנקת יוקרתית ונוחה מטויוטה קורולה.

 

וגם המנועים הם בכלל סיפור אחר,לא נסעתי ב3.5 שבטח תהיה חזקה מאוד אך ה2.4 הוא די חזק במיוחד מבחינת מומנט,ועוד הרבה.

 

בקיצור אין קשר בין קורולה וקאמרי.

פורסם

אם היינך מעוניין ברכב גדול ההצעה הכי טובה היא המאליבו LTZ לדעתי .

רכב מעולה לדעתי אם כי אני לא ממש חובב רכבים ענקיים.

:)

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

גם המאליבו אופציה טובה, אבל היא בארץ כבר הLTZ?

ואל תפחד מגודל. דוד שלי קנה סופרב 1.8 והיא פשוט ענקית. היא אולי נראית קצת יותר צרה מהקאמרי אבל היא פשוט גדולה. מאחורה אין מה לדבר, אני יושב כאילו אני יושב בסילברדו. ותא המטען, גם כן ענק. ועוד דבר, הרכב פשוט מרגיש יוקרתי בכמה רמות מעל מכוניות המנהלים הרגילות גם מהקאמרי שנחשב ליותר מרכב מנהלים. הכל במקום, הכל חזק, פשוט תענוג להיות בתוך הרכב. במיוחד בריפודים בצבע וניל.

פורסם
לא בדיוק...

Motivation comes from one of two direct injection V6 engines. The base level is a 3.0-liter mill that makes 255 HP and 211 lb-ft torque, the optional engine is a 3.6-liter DI V6 with 280 HP and 261 lb-ft of torque. Both get hooked to a six-speed auto transmission (paddle shift option on the 3.6) but you get to choose front or all-wheel-drive.

 

ועדיין, נראית אלטרנטיבה מאוד מעניינת במיוחד לאור הדיבורים במדיה על מחיר נמוך.

 

 

צודק. דגם ה 3.0 ליטר עומד על 255 כ"ס ולא כפי שהבנתי בטעות. כך או כך מדובר במכונית מרשימה ומתקדמת שתהיה כנראה אלטרנטיבה ראויה בסגמנט המנהלים .

ב UMI אמרו לי שבספטמבר יתחילו ההזמנות וההשקה לביואיק החדשה.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

פורסם

תודה לכולם,

 

הביואיק החדשה נראית מאד מעניינת, למרות שעדין אף אחד לא נסע בה בשביל חוות דעת יותר מעמיקה. גם אין בעיה של זמן ונוכל לחכות להגעתה. חוץ ממנה הסקודה נשמעת ממש טובה ואיכותית. כרגע הן המובילות ברשימה!

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

קנינו ממש לא מזמן סופרב חדשה 1.8TSI

הנקודות שאתה הצגת בקשר לבחירת הרכב, הן בדיוק הסופרב.

לפי מה שאני מצליח להבין מהכתוב, הסופרב "תפורה" על אבא שלך.

 

עשה טובה, לך תעשה נסיעת מבחן, או אפילו רק לשבת ברכב בסוכנות, אתה לא תתאכזב. כל מה שאמרו פה על הסקודה בהחלט נכון, וללא שמץ של ניפוח. ככה אני מרגיש עם האוטו.

 

(בקרוב אני יעלה שרשור+תמונות, קפוץ לראות)

לגבי שאלות ספציפיות, פנה אליי בה"פ.

 

יאיר.

Subaru Outback 2.5

גם כשהכביש נגמר...

×
×
  • תוכן חדש...