Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6212 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

הייתי רוצה לשמוע את דעתכם והמצלתכם לגבי מכונית מנהלים חדשה עד לסכום של 220K.

 

מכוניתו הנוכחית של הנהג היא טויוטה קאמרי, והוא מרוצה ממנה עד מאד. אולי אין לי הרבה הבנה וידע בתחום, אבל אני חייב לומר שלדעתי הקאמרי מציעה תמורה יפה מאד במונחים של מנוע, גודל, נוחות ואחרים. לא מצאתי רכב אחר בקטגוריה עם פרמטרים דומים...

 

 

בתודה מראש,

נדב.

פורסם

אני יכול להמליץ לבדוק את הסקודה סופרב החדשה עם מנוע ה- 1800 טורבו. רכב מרווח מאוד, מפנק, איכותי, לא מנקר עיינים ועם יחידת כוח מצויינת. וגם יישאר ביד הרבה עודף מ- 220,000 ש"ח.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

מניסיון בתור נוסע בקאמרי V6- המכונית מאוד מרשימה במבט ראשון ובכניסה לתוך הרכב.

אפשר להרגיש שהמנוע לא מתאמץ להזיז את הרכב ושיש המון מומנט וגם הגיר מאוד חלק- נורא קל לשייט במהירויות לא חוקיות.

הבידוד מצויין ועושה עבודה טובה מכל הרעשי חוץ כולל המנוע, יש מסך צבעוני מעולה וברור וכל מיני גאדג'טים נחמדים של בלוטות וכו' שהיו ברכב הספציפי שנסעתי (לא יודע אם מדובר בתוספת תשלום), מערכת שמע מצויינת, המרווח מאחור ומלפנים טוב, והשילוב צבעים עם עור בהיר ועץ היה נעים לעין.

הבעיה העיקרית מבחינתי- נסעתי עליה 3 שעות רצוף ואם בחצי השעה הראשונה היה דווקא דיי נחמד להיות בה אז אח"כ כבר היה דיי מציק- המושבים קשיחים והמתלים נוקשים- בסופו של דבר לא יוצאים ממנה רעננים והנסיעה הופכת להיות מועקה.

בקיצור, מי שמתמקד בצד הסטטי אח"כ יחטוף בעיטה מהצד הדינאמי.

פורסם
מניסיון בתור נוסע בקאמרי V6- המכונית מאוד מרשימה במבט ראשון ובכניסה לתוך הרכב.

אפשר להרגיש שהמנוע לא מתאמץ להזיז את הרכב ושיש המון מומנט וגם הגיר מאוד חלק- נורא קל לשייט במהירויות לא חוקיות.

הבידוד מצויין ועושה עבודה טובה מכל הרעשי חוץ כולל המנוע, יש מסך צבעוני מעולה וברור וכל מיני גאדג'טים נחמדים של בלוטות וכו' שהיו ברכב הספציפי שנסעתי (לא יודע אם מדובר בתוספת תשלום), מערכת שמע מצויינת, המרווח מאחור ומלפנים טוב, והשילוב צבעים עם עור בהיר ועץ היה נעים לעין.

הבעיה העיקרית מבחינתי- נסעתי עליה 3 שעות רצוף ואם בחצי השעה הראשונה היה דווקא דיי נחמד להיות בה אז אח"כ כבר היה דיי מציק- המושבים קשיחים והמתלים נוקשים- בסופו של דבר לא יוצאים ממנה רעננים והנסיעה הופכת להיות מועקה.

בקיצור, מי שמתמקד בצד הסטטי אח"כ יחטוף בעיטה מהצד הדינאמי.

 

יש לנו קאמרי פרמיום בבית. לא יודע על מה אתה מדבר. דווקא המתלים שלה רכים כפי שאמריקאים אוהבים.

מי שנוסע עליה אצלנו סובל מנכות ובעיות גב מאוד רציניות ודווקא בגלל הנוחות קנינו קאמרי. הרעיון המקורי היה לקנות לקסוס IS250 שבאמת קצת קשיחה.

בעיני יש חסרון אחד בנסיעות ארוכות - מושבי עור, שאני אישית לא סובל באף רכב.

אבל כמעט ואין רכבים במחיר 250K+ שמצוידים בכסאות בד.

פורסם

במידה ואפשרי - הייתי מוסיף 10K ולוקח סופרב 3.6 V6, הנעה כפולה, המאובזרת (Elegance).

 

במידה ולא - סופרב 1.8TSI, המאובזרת (Elegance).

 

בהצלחה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אני יודע בדיוק מה זה טויוטה קאמרי,רכב מעולה בכל היבט.

 

אך הסקודה סופרב החדשה היא הכי אתרקטיבית במחיר,אתה תקבל הכי הרבה תמורה.

השאלה היא רק אם תהיה אמינה כמו טויוטה וגם סחירה ושומרת ערך.

 

בהצלחה.

פורסם

קודם כל תודה רבה, רבה לכולם על התגובות וההצעות. אני אתייחס לכמה מהן על פי הבנתי וראות עיניי. דבר חשוב שלא ציינתי הוא שהאוטו מיועד לקניה דרך חברה כליסינג, כך שהמחיר, סחירות, צריכת דלק וכו' הם לא ממש השיקולים הראשיים (אם כי חשוב גם לחסוך עבור החברה).

 

הקאמרי אכן מרשימה, נעימה ומשייטת. עיצוב נהדר לטעמי, אחת העבודות היפות שמסתובבות על הכבישים כאן, גדולה ומרווחת. עדין לא מצאתי רכב במחיר הזה שמציע מימדים כאלה.

הוולוו S60 גדולה ומרשימה, אך מיושנת מאד, הבנתי שהדגם הנוכחי רץ כבר שנים ארוכות. דווקא ה- S40 הדינאמית יותר נראתה לי יותר מעניינת..

 

קראתי על הסופרב וזה נשמע אוטו נהדר ואיכותי,כמו גם חבילה סופר-משתלמת, אך כאן נכנסת סוגיית המימדים, הסופרב קטנה יותר מהקאמרי ונראה לי שבתחושתה היא יותר 'משפחתית', והנהג (אבי) מעדיף אוטו גדול יותר, לא מטעמי אגו וניקור עיניים חלילה, אלא מטעמי תחושת בטחון ונוחות. כך גם אין לו ממש צורך בהנעה כפולה ומנועים אימתניים, למרות שאני הייתי נהנה מאד.

 

מוזר שלא ראיתי המלצות על הפאסאט.. היות וצריך להיות אוטו מצוין, אך לדעתי שוב בסדר גודל מימדים של הסופרב, S40, 159.

 

המלצות נוספות?

תודה.

פורסם

תראה, קצת מוזר לי מה שכתבת. וולוו S40 הוא רכב שלא גדול במימדים יותר מכל משפחתית רגילה (מאזדה 3 וכו'), אז לא ברור לי איך הסופרב תרגיש קטנה וה- S40 לא. לגבי הסופרב - לפי מבחנים שקראתי המרווח בה הוא ברמה של רכב בקטגוריה מעל, מבחינת המרווח מאחור היא הושוותה לדוג' ל- Audi A8. אז לא נראה לי שזו תהא הבעיה. ואין כל צורך ב"מנוע אימתני" - המלצתי לך על גרסת ה- 1.8 TSI שתעשה את העבודה מספיק טוב.

כיום - VOLVO S-80 T-5 מודל 2011

בעבר - VOLVO S-60 T-5 מודל 2003

בעבר - SEAT LEON 1800 אוטו' מודל 2002

פורסם

הסופרב לא קטנה יותר מהקאמרי והמרווח הפנימי שלה במיוחד מאחורה גדול מאד,עם מנוע v6 אין לה יותר מדי תחרות מבחינת ביצועים ותמורה למחיר כדי לכם לבצע בה נסיעת מבחן היא טובה משמעותית מהקאמרי.יש לכם אפשרות לבדוק גם את הc5 v6 החדשה היא פשוט מדהימה אבל היא עולה 250000 ש"ח.

פורסם
קודם כל תודה רבה, רבה לכולם על התגובות וההצעות. אני אתייחס לכמה מהן על פי הבנתי וראות עיניי. דבר חשוב שלא ציינתי הוא שהאוטו מיועד לקניה דרך חברה כליסינג, כך שהמחיר, סחירות, צריכת דלק וכו' הם לא ממש השיקולים הראשיים (אם כי חשוב גם לחסוך עבור החברה).

 

הקאמרי אכן מרשימה, נעימה ומשייטת. עיצוב נהדר לטעמי, אחת העבודות היפות שמסתובבות על הכבישים כאן, גדולה ומרווחת. עדין לא מצאתי רכב במחיר הזה שמציע מימדים כאלה.

הוולוו S60 גדולה ומרשימה, אך מיושנת מאד, הבנתי שהדגם הנוכחי רץ כבר שנים ארוכות. דווקא ה- S40 הדינאמית יותר נראתה לי יותר מעניינת..

 

קראתי על הסופרב וזה נשמע אוטו נהדר ואיכותי,כמו גם חבילה סופר-משתלמת, אך כאן נכנסת סוגיית המימדים, הסופרב קטנה יותר מהקאמרי ונראה לי שבתחושתה היא יותר 'משפחתית', והנהג (אבי) מעדיף אוטו גדול יותר, לא מטעמי אגו וניקור עיניים חלילה, אלא מטעמי תחושת בטחון ונוחות. כך גם אין לו ממש צורך בהנעה כפולה ומנועים אימתניים, למרות שאני הייתי נהנה מאד.

 

מוזר שלא ראיתי המלצות על הפאסאט.. היות וצריך להיות אוטו מצוין, אך לדעתי שוב בסדר גודל מימדים של הסופרב, S40, 159.

 

המלצות נוספות?

תודה.

כניסה אחת לתוך הסופרב, תרגיע עד מהרה את כל מי שחושש ממרחב פנימי וגודל חיצוני יחסית לקמרי ולמכוניות אחרות גדולות אף ממנה. בונוס לא זניח הוא העיצוב הפנימי ואיכות החמרים שהופכים בהשוואה את הקמרי למה שהיא באמת, טויוטה קורולה מגודלת.
פורסם

גם פורד מונדאו ברמת גימור טיטניום יכולה להיות אחלה אלטרנטיבה.

אבל כנראה שסופרב תהיה החלטה הכי טובה.

היא ארוכה ורחבה משמעותית מקאמרי.

פורסם

הביואיק לקרוס הצליחה במכירות במידה בלתי רגילה.

בספטמבר נוחתת בארץ המחליפה שלה והיא מדהימה אם לשפוט מהמידע מעבר לים.מדובר על דגם שונה לגמרי, חדש ומשודרג לרמה אחרת לגמרי.

יפיפיה, מנועים עתירי כוח של קדילאק ומוניטין האמינות(ויש כזה לביואיק!).

 

אפשר להתרשם בלינק הבא:

 

http://jalopnik.com/5125035/2010-buick-lacrosse-blue-hair-no-more

 

המחירים לא ברורים(ביררתי ב UMI) אבל הדגם עם מנוע 3.0 ליטר(300 כ"ס) יהיה סביב 190 אלף ש"ח כמו הנוכחי וזה אומר רכב מתקדם, חזק מאוד ומרשים במחיר משתלם מאוד.

"נשים. אי אפשר לחיות איתן. אי אפשר לשלוח את כולן לקנדה"

(משנתו הסדורה של אל באנדי)

×
×
  • תוכן חדש...