Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביואיק לה סייבר


yosiofer
שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הסטנדרט האמריקאי תמיד הוביל את עולם הרכב ויוביל לנצח. היום לג'נרל הגוססת יש רכבים שהגרמנים ובטח יפנים משפילים ראש מולם, החל מהשוק היוקרתי (קאדילאק) ועד לרכבים עממיים (אופל למשל שבנויה על חלקים ותכנון של ג'נרל).

אני לא יודע מה לקחת. אבל אני רוצה גם!

עשית לי את היום.

תודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

למה קלרקסון זה תנ"ך לרכבים ? אני אמרתי שהוא סוג של תנ"ך?

 

 

אני לא רושם זאת כי אני מגן על הביואיק - הביואיק הוא רכב מיושן, כבד, מנוע לא מתוחכם, גיר 4 הילוכים, מנוע גדול וכו' - אבל אלו גם היתרונות שלו + תמורה מלאה לעלות- אני מהאנשים שהם חסידי השימוש במכונות/פריטים שמשתמשים במכלולים מוכרים ולא פורצי דרך עם פוטנציאל סיכון גבוה. אז אנחנו מסכימים שמדובר ברכב מיושן טכנולוגית ובטיחותית ,זה שזה מה שמתאים לך זה לא אומר שזה טוב יותר...

 

הביואיק השתמשה במנוע פחות או יותר זהה משנת 1992 עד 2005 ועם גיר פחות או יותר זהה באותם שנים - הפירוש עבורי כצרכן זוהי אמינות מכיוון שכל הבאגים כבר תוקנו וטופלו ויש מיומנות של שרשרת האספקה כולה.

 

אני לא זורק זאת סתם, אני עובד בתעשיית ההיי0טק של בוני מכונות OEM כבר כעשור, מרבית התקלות מופיעות בשנים הראשונות לפיתוחים, לאחר מכן המכונות מיוצבות.אני לא בא לזלזל בדבריך אבל לקנות רכב שעוצב ותוכנן בשנת 92 כי עבורך קידמה טכנולוגית מסמלת בעיות זה קצת מוזר לטעמי אבל ברור לי שיש סוגים שונים של צרכנים.

 

fords

 

לסטנדרט האמריקאי ללא ספק היו את ימי הזוהר שלו אבל הם נגמרו מזמן (גם אם זה לא מוצא חן בעיניך).

לבחון את תעשית הרכב האמריקקית ע"פ אופל וקאדילק זה מעוות ולא משקף כי בין היתר יש המון זבלה שאי אפשר למכור בשום מקום אחר חוץ מUSA ,כי התוצרת לא עומדת בסטנדרטים האירופאים ובכלל(ואני לא מזכיר את מה שהשוק היפני עשה בארה"ב).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אוקי בואו נעשה סדר.

קלארקסון מבין במכוניות דיי והותר אז אנא לא לזלזל.

דבר שני הוא לא נותן מחמאות דווקא למכוניות על שעולות מיליונים הוא גם נותן מחמאות למכוניות עממיות.

(ראה פרק/פרקים על פיאסטה חדשה שהוא מאוד אהב ובמקביל פרק על M3 שהוא לא ממש מחבב).

ובטופ גיר יש הרבה הומור(מה שעושה את התוכנית למעולה) ומה שהם אומרים לאו דווקא משקף את האמת אני

דיי בטוח שהM3 מכונית חייתית וטובה.

בקשר לביאויק. כמו כל רכב אמריקאי קלאסי יש כאלה שאוהבים אותו ויש כאלה שלא .

ככה שזה שאלה קשה אם אתה אוהב מכוניות רכות /עם כורסאות ענקיות ומרחב אינסופי ללא ספק

הרכב תפור עלייך .

לכן חושב לכל מי שכותב פה להוסיף את המילה "לדעתי" , מכיוון שכמו שאמרתי מדובר בקטגוריה שנויה במחלוקת.

 

ועוד שאלה אתה בטוח שהיא עושה 1:12? כי הB4 2500 שלי עושה 1:10 ואני חשבתי שהיא דווקא חסכונית :(.

HONDA CIVIC hatchback-RED

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כן, הם מיושנים.

אז אני יושב באוטו מיושן,עם גיר 4 הילוכים מיושן, עם מנוע מתקופת ה PUSH RODS ,עם עובי גב כסאות קדמיים שהיפנים היו מכניסים שם עוד שורת מושבים, עובי (ומשקל) דלתות של 747 שגם הן על חשבון המרווח שלי ,וגם אוכל הרבה דלק ומוגבל ל-170 (כך אומרים- לא שאני פוחד ללחוץ איפה שיש בזה טעם - לא בעיירה )

אבל

אחרי שישבתי בכל המחתרות המתקדמות , עד מחיר כפול ויותר, כולל כאלה שאני באמת מעריך (C6, THESIS,-במילנו ) לא מצאתי אוטו שקט,מזגן חזק כל כך, (כמה אמרת התוספת לכיף של להכנס למרצדס S קפואה בקיץ בהנעה מרחוק ? או שאתה נראה אחרי דקה כמו שאר בעלי הבסטות ובעלי ה S , בעבודה ?. ממחטה מסביב לצוארון תעזור. ) ואמין.- בדיוק מסיבות ה"פיגור"

לך אתה לתקן מנוע 1.4 עם זיליון כ"ס. אני - לא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע מה לקחת. אבל אני רוצה גם!

עשית לי את היום.

תודה.

אתה רוצה טיים-ליין עם מה שהיה לאמריקאים ומה שיש לאירופאים?

מצטער אבל אני מעדיף את הביואיק עם הדלתות של ה747 והכסאות ששוקלים טונה, ולא את הדיוק הגרמני והבעיות שלו.

וכמו שנאמר, תתקנו אתם מנוע DOHC עם תזמון שסתומים משתנה ומגדש על וטורבו. אני אסע לנצח במנוע עם OHV מיושן וחזק שיחיה הרבה אחרי.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטנדרט האמריקאי תמיד הוביל את עולם הרכב ויוביל לנצח(אז למה נראה לך שהם פושטים רגל?). היום לג'נרל הגוססת יש רכבים שהגרמנים ובטח יפנים משפילים ראש מולם, החל מהשוק היוקרתי (קאדילאק) ועד לרכבים עממיים (אופל למשל שבנויה על חלקים ותכנון של ג'נרל).

 

יש לי חיבה למפלצות המפנקות של GM ,אך עם כל הכבוד איך אומרים (העם בוחר עם הרגליים) ואף אחד לא קנה אותם.

אז כנראה שהסטנדרטים שלהם לא מובילים כלום.

בעצם הם כן.. מובילים לחובות.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיד משפט יפה.

הציבור הוא זה שבוחר מה לקנות והוא כמובן אחראי לקריסה של GM

ואם הציבור לא היה בור, הוא לא היה ציבור...

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל הכבוד על הפירוט המעניין, אבל אז זה היה אחרי 16000 ק"מ. איך היום מה הפלוסים ומה המינוסים?

 

מאז עשיתי עוד 9000 ק"מ ועברתי עוד טסט לאחר טיפול גדול של 205000 ק"מ ובו גם החלפתי בולמים אחוריים, תושבת מנוע (הרכב רעד), פילטר למזגן, שמן גיר ועוד דברים נוספים - הטיפול היה לא זול ועלה כ-7000 ש"ח אל זה יקח אותי כמעט שנה קדימה, הבעייה שלי היא שאני מפחד לגשת למוסך שהוא לא מוסך מורשה.

 

מה שכן, לרכב לא הי בעיות לפני ולא אחרי הטסט ושום נורית לא דלקה - התקלה היחידה הייתה הרעידות ברכב שלאחר החלפת 4 צמיגים בני חמש + בדיקת כיוון פרונט הגענו למסקנה שזוהי תושבת המנוע שהוחלפה והבעייה נפתרה.

 

הרכב נוסע מידי יום כ-100 ק"מ (נסיעה בינעירונית) ושומר על צריכה ממוצעת של 1 ליטר ל-8.5-9 ק"מ. התחושה היא של רכב חדש, שקט מוחלט בתא הנוסעים וללא קרקושים - הדש בורד פשוט מושלם.

 

החסרון הענק זה המחירון - הוא מאבד אלפי שקלים במהירות, הרכב תוך שנה וחצי איבד כ-30 אלף ש"ח.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני אגיד משפט יפה.

הציבור הוא זה שבוחר מה לקנות והוא כמובן אחראי לקריסה של GM

ואם הציבור לא היה בור, הוא לא היה ציבור...

 

 

עכשיו כולם חכמים.

כמו שאמר אתמול ברדיו ד"ר אמיר זיו אב ש GM טעו כשלא האמינו שהשינוי המנטלי של האמריקאים לקטנות חסכוניות יהיה מהיר כל כך. חשבו שיהיה להם יותר זמן לעקוב אחרי מגמות השוק וטעויות מתחרים ולפתח בהתאם.

גם לגבי חברות הבת.- טויוטה מסתירה את הקשר ללקסוס. מערכי מכירות,שירות וניהול נפרדים. מי שמשלם על לקסוס שהוא קאמרי או לנד קרוזר 100 עם סמל שונה לא רוצה לצאת מוקיון.

לכו לאולמות GM. כל המותגים על 50 מ"ר.

הם חשבו בשחצנות אמריקאית שלכל קונה פוטנציאלי השם GM הוא ייתרון. לא מחוץ לארה"ב. מי שמשלם על סאאב רוצה מוצר של יצרני המטוסים השבדים הייחודיים. מי שקונה אופל לא רוצה שבי/הולדן/ווקסהול.

ואם תוסיפו לזה בעיות שרות, ריקולים וכו - איזה יתרון יש לגב של GM , אם פיאט/סקודה/יונדאי יוצאות יותר גבוה בסקרי שביעות רצון ?

טעויות על טעויות אבל לא להספיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכל מקרה הלה-סייבר היא מכונית ייחודית ומעניינת שמוכיחה שבכל זאת GM לא פראיירים, או בכל מקרה יודעים לבנות מכוניות.

בבקשה ממך סע על אחת ותרגיש איך זה.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ועוד שאלה אתה בטוח שהיא עושה 1:12? כי הB4 2500 שלי עושה 1:10 ואני חשבתי שהיא דווקא חסכונית :(.

 

הצריכה הרגילה היא (כמו שרשמתי) 1 ליטר ל-8.5-9 ק"מ הב-B4 שלך חסכונית:-)

 

בנסיעה ספציפית הלוך חזור לאילת היא צרכה 1 ליטר ל-12.5 ק"מ - אבל זוהי לא נסיעה מייצגת

 

ול-B-TON אני לא מפחד מקידמה - אבל לא מוכן לשלם עבורה הרבה כסף ומעדיף שאחרים יתגלחו עם בעיות הפיתוח על חשבוני וממתין שהיצרן יסיים לממן את עלויות הפיתוח (NRE) ואז המחיר אוטומטית יורד לעלויות תפעול + רווח.

 

אני אמחיש זאת במספר דוגמאות:

 

 

1. טלויזיות LCD/פלזמה עלו כ-15000 ש"ח לפני כשלוש שנים, היום הן עולות כ-3000-5000 ש"ח ועדיין רואים בהם פחות טוב מטלווייזית CRT ישנה של סוני - אז אני ממתין שהטכנולוגיה (LED/LCD/PLASMA) תתייצב, שהמחירים ירדו ואז ארכוש.

 

2. DVD עולה כ-100-500 ש"ח, אבל כבר היום משתלטים על השוק כונני BLUE-RAY שעולים מעל אלפיים שקל - אתה כנראה תמהר לרכוש, אני אמתין שנתייים שה-DVD ייעלמו סופית ושה-BLUE RAY יוזלו לעלות של 300 שקל.

 

3. מכונות גילוח פיליפס - ההיא עם הגילוח במים עלתה 1,000 ש"ח כשיצאה, סבלה ממספר בעיות תכנון, היום גרסה משופרת ניתן להשיג ב-300 ש"ח.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני מקבל את הגישה שלך,אבל אם כולם ילכו ככה אז לא יהיה פיתוח טכנולוגי כי אף אחד לא יסכים להיות"שפן נסיונות" של היצרן.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

החסרון הענק זה המחירון - הוא מאבד אלפי שקלים במהירות, הרכב תוך שנה וחצי איבד כ-30 אלף ש"ח.

אכן זו מכה של נחלת הכלל כמעט

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

ועוד שאלה אתה בטוח שהיא עושה 1:12? כי הB4 2500 שלי עושה 1:10 ואני חשבתי שהיא דווקא חסכונית :(.

היתה לי מיצובישי סיגמא מנוע 3 ליטר שגם היתה צורכת 1:10 בנסיעה מתונה ובין עירונית

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

התעניינתי בעבר כאן לגבי ביואיק לה סיבר

בסוף קניתי

לה סייבר 2004

מטרייד אין יו.אם.אי

פשוט תענוג לעשות איתם עסקים

ולגבי האוטו, למרות שהיו לי ציפיות גבוהות ( כי על האוטו הזה פינטזתי שנים )

לא רק שלא התאכזבתי, אני נהנה מכל רגע

פשוט תענוג

 

רציתי לשתף אתכם

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...