Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ביואיק לה סייבר


yosiofer
שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תתחדש.

 

תהנה מהרכב.,וסע בזהירות.

 

שים תמונות,נראה את הרכב.

אלי כתב: הנהלת האתר מגנה בכל תוקף תחרויות בכבישים צבוריים,או כל סוג אחר של התפרעות ועבירה על חוקי התנועה!

*אבל אם אתם לוחצים, בחיית צלמו שנראה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסטנדרט האמריקאי תמיד הוביל את עולם הרכב ויוביל לנצח. היום לג'נרל הגוססת יש רכבים שהגרמנים ובטח יפנים משפילים ראש מולם, החל מהשוק היוקרתי (קאדילאק) ועד לרכבים עממיים (אופל למשל שבנויה על חלקים ותכנון של ג'נרל).

...

 

אתה רציני?

אתה אמיתי?

צוחק עלינו?

משפילים ראש? אופל ?! :-)

 

תגיד אתה גם אוהב שברולט קאפריס קלאסיק?

תכף תגיד לי שהרשיס הוא שוקולד שהבלגים משפילים ראשם מולו או שאולי טובי השפים בצרפת משפילים ראשם מול ביג-מק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התעניינתי בעבר כאן לגבי ביואיק לה סיבר

בסוף קניתי

לה סייבר 2004

מטרייד אין יו.אם.אי

פשוט תענוג לעשות איתם עסקים

ולגבי האוטו, למרות שהיו לי ציפיות גבוהות ( כי על האוטו הזה פינטזתי שנים )

לא רק שלא התאכזבתי, אני נהנה מכל רגע

פשוט תענוג

 

רציתי לשתף אתכם

 

תתחדש

 

אני, להבדיל ממך, מאוכזב - אשתי לקחה לי את האוטו ואני כמעט ולא נוהג עליו :lol: רק בסופי שבוע

 

בסוף נקים מועדון חובבי ביואיק

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 11 חודשים מאוחר יותר...

ברשותי לה סייבר 2000 קאסטום פלוס.. ישנה תופעה מוזרה במחשב צריכת הדלק..כאשר הרכב מצוי בעצירה המחשב מראה צריכה של 99 ליטר למאה קמ' מה שמן הסתם הזוי או שלא הבנתי או שיש צורך לעשות ריסט למחשב..בעת נסיעה התצוגה מראה צריכה סבירה.

 

עניין נוסף..האם סך מרחק הנסיעה הנותר ביחס לכמות הדלק במיכל עלפי הצג...האם היא מדוייקת או שמא צריך לאפס לאחר תידלוק..ובנוסף..לאחר שנדלקת נורית התראה לתדלוק..כמה דלק נותר במיכל ראלית..

 

ועוד משו קטן אם אני כבר פה..נוריות חיווי בהגה ובפאנל הפעלת המזגן והרדיו..האם ניתן להחליף בפשטות?

 

חן חן למשיבים

 

חוצמזה אחלה אוטו בקצת כסף..

 

שאו ברכה..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5062 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...