Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6224 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יום שישי התקנתי את המגבר החדש ברכב,כשבזמן ההתקנה המגבר עבד 3 וחצי שעות (כשהרכב לא מונע),דבר שגרם לריקון טוטאלי של המצבר .מדי אח"כ התנעתי את הרכב עם כבלים ועשיתי נסיעה של חצי שעה לצורך מילוי המצב מחדש.

 

ואכן הצלחתי למחרת היום (שבת)לעשות כמה התנעות לצורך נסיעות קצרות מאוד..אבלללל,היום בבוקר לא הצלחתי להתניע!

 

האם אני צריך לעשות נסיעה בת 2-3 שעות בשביל למלא אותו כמו שצריך?או שהוא הלך טוטאלוס?

 

כמה דגשים חשובים:

המצבר בן שנה וחצי.

האלטרנטור עובד מצוין(נבדק).

מיים במצבר-לא חסר בכלל.

המצבר נמדד עם מדדים ונמצא תקין מבחינת וואט,אמפאר וכו..

 

תודה רבה חברים!

פורסם

1. סע עם הרכב כשעה מחוץ לעיר

2. בדוק שאין לך צרכן זרם פריזיטי כלומר, שהרכב מכובה לא קיימת צריכת זרם של מעבר ל-50 מיליאמפר

3. כמובן נשאלת השאלה האם האלטרנטור מסוגל לספק את הזרם הנדרש כאשר המערכת עובדת+מזגן+אורות בזמן נסיעה שגרתית

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...