Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6230 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב ראשית על פי מה שכתבת מדובר בקודנית בעלת שתי ניתוקים אני יותר ממאמין שלמוסך שסרק את הרכב וטען שלא היו תקלות היו תקלות תקשורת.

עכשיו לא ציינת האם כאשר הרכב לא מניע המנורה של ה-PATS (מערכת אמובולייזר מקורית)

מהבהבת או נכבית.

שורה תחתונה ושמת לב שכולם כתבו לך את זה 99% מבעיות ההנעה ברכבים במיוחד רכב חדש כשלך זו בעיות של קודניות.

אתה יודע לומר איזה סוג של ניתוקים יש לך ? (קוי או אלחוטי)

מה שאני מציע במיוחד לפוקוס גש למתקין שיבטל לך את הניתוקים הקיימים הביטוח לא ידע עיניין של תקופת ניסיון כ-חודש, עוד מה שחשוב לי לציין עיניין הקודנית לפי דעתי הוא סתם סחיטת כסף של הביטוח מערכת האמובולייזר המקורית של הרכב חכמה בהרבה מאשר הקודנית ככה שאין לך סיכון שיגנבו את הרכב כי אם קיים גנב שיודע לעקוף בדרך כלשהי את המערכת המקורית הקודנית בשבילו היא משחק ילדים עיניין של דקה שתיים עד שהוא מנתק אותה.

נסה את הניסוי האמור במידה ופתר לך את הבעיה גש למתקין תאמר לו להתקין קודנית חדשה ולבצע שתי ניתוקים (לא בגלל שאני חושב שצריך אלא בגלל הביטוח) אחד ניתוק סטרטר והשני ניתוק מערכת האמובולייזר שים לב שגם במיוחד בפוקוס צריך לדעת איזה חוטים לנתק כי גם ניתוק של חוט לא נכון עלול לגרום לבעיה הנוכחית.

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הייתה לי פוקוס 08 חדשה מהקופסא, אותה הבעיה, המסקנה שהגיע אליהו אנשי החברה זה הקודנית.

ככה זה עם פורד פוקוס, אין לי הסבר מדוייק אבל זאת לא תקלה שאמורה להדאיג אותך, פשוט תנסה להניע לאחר שני שניות,

גם רשום על בעיית ההנעה בספר הרכב אם זכרוני אינו מטעה אותי - הם רושמים לחכות חצי דקה ואז להניע שוב פעם

אולי זה פשוט פאק כזה בפוקוס.

 

זה לא פאק בפוקוס זה פאק במתקינים שלא יודעים איזה חוטים לנתק

פורסם
טוב ראשית על פי מה שכתבת מדובר בקודנית בעלת שתי ניתוקים

 

אומנם יש שני ניתוקים אבל שניהם מחוברים ביחד לחוט שמגיע מכיוון הסוויץ'. ככה שבפועל יש רק ניתוק אחד. אחד בלבד אין ניתוק של הצתה או של משאבת דלק.

 

 

עכשיו לא ציינת האם כאשר הרכב לא מניע המנורה של ה-PATS (מערכת אמובולייזר מקורית) מהבהבת או נכבית.

 

נכבית, בוודאות. תסתכל בסירטון הזה שצירפו:

http://www.youtube.com/watch?v=DipWC5b0hJc

 

בסירטון: הקוד נקלט, המפתח מסובב למצב 2, נורות הביקורת מתחילות להכבות. נורת ה- PATS נכבית אבל למרות זה יש סטרטר ואין הנעה. ככה בדיוק זה אצלי. אני לא יודע איזה קודן יש בסירטון אבל אצלי יש רק ניתוק אחד.

 

 

 

אתה יודע לומר איזה סוג של ניתוקים יש לך ? (קוי או אלחוטי)

 

ניתוק קווי אחד.

 

 

 

שורה תחתונה ושמת לב שכולם כתבו לך את זה 99% מבעיות ההנעה ברכבים במיוחד רכב חדש כשלך זו בעיות של קודניות.....

מה שאני מציע במיוחד לפוקוס גש למתקין שיבטל לך את הניתוקים הקיימים הביטוח לא ידע עיניין של תקופת ניסיון כ-חודש,

 

האם במקום זה ניתן להחליף את מוח הקודנית ?

 

האם נתקלת כבר בבעיה הזו ובסוף התברר שזו לא קודנית ?

 

 

 

אני יותר ממאמין שלמוסך שסרק את הרכב וטען שלא היו תקלות היו תקלות תקשורת.

 

אני אפילו לא יודע מה לומר על זה. אז בשביל מה אני הולך למוסך מורשה אם הם לא יודעים לחבר מחשב ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

זה לא שבמוסך לא יודעים פשוט ברגע שמותקנת קודנית ברכב נגיד והיה והנהג שכח פעם אחת לעשות קוד אז הקודנית יוצרת תקלת תקשורת אשר נרשמת במחשב ניהול המנוע מה שקורה ואני מדגיש גם לי אנחנו לא מייחסים לזה חשיבות כיוון שזה הבעיה בקודניות אך אם יש לי רכב שאני יודע בודאות שיש לו בעיה שקשורה בתקשורת אז אני מייחס חשיבות יתרה לקודים הללו.

כאשר הרכב לא מניע כמו בסרטון ואתה עושה קוד בשנית הוא מניע?

אם כן לא חושב פעמיים זו הקודנית

במידה ורק לאחר כמה נסיונות יש טעם לבדוק את לחץ הדלק.

ציינת שהניתוק שלך נעשה מתחת לחופת ההגה אני יכול לומר לך בוודאות שאנחנו לא מבצעים שום ניתוק שם בשום דגם של הפוקוס.

אילו יש ניתוק אחד בקש מהמתקין פשוט להעביר את הניתוק לניתוק סטרטר בלבד ואז תוכל לאבחן את הבעיה אילו לא יהיה לך סטרטר אז זאת אומרת כי הניתוק הוא המקור לבעיה אם עדיין יהיה סטרטר ולא יניע יש צורך להביא את הרכב לאבחון ואיתור התקלה, ציינת שזה לא קורה לך באופן תמידי כך שיכול להיות שיקח זמן לאתר את התקלה אילו זה היה באופן תמידי היה ניתן לעלות על התקלה בזמן קצר.

לגבי השאלה אם נתקלתי ברור שכן אך לא במכוניות חדשות

 

ועוד משהו עצם העובדה שהמתקין שלך חיבר את שתי הניתוקים בטור זאת אומרת כי לא רק שהוא לא ידע היכן לבצע את הניתוק הוא פשוט מצא חוט ש"בזכותו" הרכב לא מניע ולא ידע למצוא אחד אחר לבצע את הניתוק השני מה הטעם לעשות את שתי הניתוקים באותה נקודה?

אין לזה שום הסבר מלבד חוסר ידע מובהק ברכב הנ"ל.

בדרך כלל אילו מבצעים שתי ניתוקים אז באמת אחד על האמובולייזר המקורי ואילו השני על הסטרטר.

אני לא יתפלא אם לבסוף הבעיה תיהיה זה שהוא חיבר את שתי הניתוקים על אותו החוט.

דרך אגב הביטוח מחייב שתי ניתוקים במקומות שונים על מנת להקשות כביכול על הגנב לגנוב את הרכב אז איפה ההיגיון בלעשות אותן באותה הנקודה הרי אם הגנב מגיע לשם הוא מגשר את הניתוקים בחצי דקהויכול לנסוע לשלום.

מזל שלך שיש את האמובולייזר המקורי.

פורסם

האימוביליזר המקורי שווה לת*ת אם הגנב משיג את מפתחות הרכב וככה היום גונבים רכבים. לפחות עם קודן יש אלמנט של עיקוב עד שעוקפים את הניתוקים, שיש 2 זה עוד יותר מעקב, בתנאי שכל ניתוק נמצא במקום אחר כמובן.

 

גם אם הניתוק מנתק קו תקשורת של האימוליזר, אם עקב תקלה של ממסר הניתוק מתנתק הקו לפתע אז יתכן כי יהיה פעולת מתנע אך הרכב לא יונע.

 

המלצותיי הם:

בדוק כל אפשרות לעקוף את המערכת באופן זמני וזה יהיה יותר טוב מאשר להרכיב מוח קודן אחר, כפי שרשמתי לך קודם.

מספיק שיש הלחמה לא תקינה על הניתוק ואז שום מוח לא יעזור.

שעושים את במעקף לניתוק שיחזירו את החוט שנתקו למצבו המקורי ולא יבצעו מעקף בסמוך למוח הקודן!

פורסם

דניאל - אני לדוגמא תביא לי כל רכב מסוג מאזדה פורד אני יודע לפי הרכב היכן נמצא הניתוק שלו ואני לא גנב הגנבים יודעים טוב מאוד היכן שמים את הניתוקים ואם לי לוקח כמה דקות לבטל ניתוקים כיוון שאני עושה זאת בעדינות אז להם לוקח שניות כיוון שהם שוברים כך שאם כבר הגנב השיג את המפתח לרכב הקודנית לא מה שימנע מהרכב להגיע לשטחים:-)

פורסם

תודה לכולם בלי יוצא מהכלל על הסיוע. ממש אפשר ללמוד כאן דברים חדשים.

 

כאשר הרכב לא מניע כמו בסרטון ואתה עושה קוד בשנית הוא מניע?

אם כן לא חושב פעמיים זו הקודנית

 

כאשר הקודנית מתנקת לאחר קבלת הקוד היא מנוטרלת לאיזו דקה. כלומר אני יכול להקיש מה שאני רוצה וזה לא ישפיע כי הקודנית כבר מנוטרלת. כדי להתניע במצב כזה אני סוגר סוייץ' ומתניע מחדש. בהתנעה השנייה אני כבר מוודא (שומע) שמשאבת הדלק מעלה לחץ.

 

 

...במידה ורק לאחר כמה נסיונות יש טעם לבדוק את לחץ הדלק.

 

הצעתי את זה למוסך הם שללו את הרעיון בגלל שמאשימים את הקודן. לי יש תחושה כבדה שכאשר הרכב לא מניע אז לא שומעים את משאבת הדלק נדלקת. ושוב, אין ניתוק כזה לקודן. אני ממש משתדל לבדוק את הנקודה הזו אבל זה קשה בגלל שלפעמים יש הרבה רעש רקע.

 

 

ציינת שהניתוק שלך נעשה מתחת לחופת ההגה אני יכול לומר לך בוודאות שאנחנו לא מבצעים שום ניתוק שם בשום דגם של הפוקוס. .

 

לדעתי התחברו לאיזה חוט שמגיע מכיוון ההגה. לא יודע בדיוק.

 

 

ועוד משהו עצם העובדה שהמתקין שלך חיבר את שתי הניתוקים בטור זאת אומרת כי לא רק שהוא לא ידע היכן לבצע את הניתוק הוא פשוט מצא חוט ש"בזכותו" הרכב לא מניע ולא ידע למצוא אחד אחר לבצע את הניתוק השני מה הטעם לעשות את שתי הניתוקים באותה נקודה?

אין לזה שום הסבר מלבד חוסר ידע מובהק ברכב הנ"ל.

 

הביטוח דורש רק ניתוק אחד והם ידעו זאת בהתקנה. מה ההיגיון בזה ?..מה ההיגיון בכלל בקודנית.

 

 

נ.ב.: שאתה רואה במה כרוכה התקנת קודנית/אזעקה אז אתה שואל האם יתכן שאחרי התעללות כזו הרכב יעבוד ? לא תמיד התשובה היא כן.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

הינה לך פתרון מה שאתה עושה הוא כך, גש ביום ראשון לבחור שהתקין לך את הקודנית שיחזיר את הרכב למצב מקורי במקום הניתוקים בהגה וירכיב לך רק עלוקה אחת על הסטרטר. (הוא אמור לבצע את הניתוק מעל תיבת הנתיכים שמעל רגלי הנוסע) אילו ילך למקום אחר קח את הרכב משם כי הוא יסב לך נזקים בעתיד ואין לו שמץ של מושג ברכב.

לאחר מכן סע עם הרכב במשך כמה ימים אילו תחזור הבעיה זה משהו לא תקין ברכב, אך אם לפעמים הרכב לא יתן סטרטר בוודאות שזו בעיה בקודנית.

לאחר שתעשה את הפעולות הללו תחזור לכאן לדווח.

פורסם

שמע, הקודן קיים רק בישראל, לא ראיתי קודנים בשום מדינה אחרת.

צפיתי בהרבה סרטונים של הנעות ועוד ביוטוב ואחרים - פורד פוקוסים, מאזדות ועוד

והבעיה הזאת לא קיימת כאשר הקודן לא קיים.

פורסם
דניאל - אני לדוגמא תביא לי כל רכב מסוג מאזדה פורד אני יודע לפי הרכב היכן נמצא הניתוק שלו ואני לא גנב הגנבים יודעים טוב מאוד היכן שמים את הניתוקים ואם לי לוקח כמה דקות לבטל ניתוקים כיוון שאני עושה זאת בעדינות אז להם לוקח שניות כיוון שהם שוברים כך שאם כבר הגנב השיג את המפתח לרכב הקודנית לא מה שימנע מהרכב להגיע לשטחים:-)

 

אם מדובר בהתקנת יבואן אתה בהחלט מכיר את הניתוקים, אבל שמתקין חיצוני מבצע התקנת עלוקה, אתה לא תמצא אותה בנקל ויעברו מספר דקות יקרות מפז בשביל הגנב, עד שתאתר את החלק ותעקוף אותו. לגנב בתנאי לילה, לחץ וחוסר זמן זה יהווה מכשול ויתכן שעדיף יהיה לגנב לפסוח על הרכב ולחפש רכב פחות מוגן.

עוד יתרון של הקודן הוא למקרה של עבריין מזדמן או נרקומן שמשיג בהתפרצות מתפתחות של רכב, הקודן בהחלט ימנע את גניבת הרכב.

 

 

עכשיו חזרה לנושא שלנו, חשבתי עוד קצת על העניין ונראה לי שעצם הבעיה מקורה אולי בזה שמתקין בחר לבצע את שני הניתוקים על אותו חווט.

 

בתוך יחידת הקודן יש ממסרי ניתוק, הממסרים מתוכננים לעבודה עם זרם יחסית גבוה וחסרונם הוא שהם יוצרים מפלי מתח שמדובר בזרמים נמוכים.

אם נתקו קו תקשורת של יחידת האימובליזר יתכן כי הניתוק גורם למפל מתח משמעותי מספיק כדי לגרום להפרעות שידור האות.

עכשיו זוג ניתוקים על קו תקשורת למעשה יצרו את הבעיה או הכפילו אותה.

 

מציע לבקש מהמתקין לבטל את אחד הניתוקים, או להעבירו למוקד אחר, אולי בכך תגמר הפרשה ללא בעיות של ביטוח וכיוצ"ב.

פורסם
מציע לבקש מהמתקין לבטל את אחד הניתוקים, או להעבירו למוקד אחר, אולי בכך תגמר הפרשה ללא בעיות של ביטוח וכיוצ"ב.

 

האם פשוט ניתן שלא לחבר את אחד הניתוקים ? כלומר להשאיר "באוויר" את אחד משני הניתוקים שמגיע ממוח הקודנית

 

 

מדובר פה אולי על הפרעת תקשורת - אז איך אם יש הפרעה בכל זאת יש סטרטר והרכב ממשיך כל הזמן לזהות את המפתח אבל האוטו לא מתניע. הרי הניתוק יושב על קו האימובולייזר ?

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם

אם הביטוח אינו דורש זוג ניתוקים אז אין בעיה לנתק קו אחד.

 

יתכן כי ההפרעה מתרחשת בזמן ההתנעה ואז מתבטלת אפשרות ההנעה, יתכן שאני טועה כי אני לא מכיר את מערכת האימובילייזר המקורית של פוקוס לעומק.

פורסם

מכיוון שבמוסך היבואן אמרו לי שהבעייה בקודן והאיש שהרכיב לי אותה אומר שלא זאת הבעייה היות וסטרטר יש

אולי כדאי שמישהו שאנגלית שגורה על מקלדתו ישלח מייל לחברה לשמוע מה דעתם ??

פורסם

אייל ההצעה שלך לא רלוונטית כי החברה לא יכולה לעשות הוקוס פוקוס ולדעת מה בדיוק יש לרכב.

והבחור שאצלו הותקנה הקודנית עצם העובדה שהוא שם שתי ניתוקים בטור אחד ליד השני זאת אומרת כי הוא לא יודע לעבוד, הצעה ידידותית לי אלייך לך להתקין בקוברה בתל אביב מערכת כמו שצריך כיוון שאת החיבורים לאן ואיך להתחבר הם מקבלים מהיבואנית (דלק מוטורס) וכך תחסוך לעצמך המון כאב ראש.

ודרך אגב אין כל חובה למוסך המורשה אליו פנית לבדוק את הרכב כאשר הבעיה שאותה אתה מציג עלולה להיות כתוצאה מהרכבת הקודנית זכותו המלאה לשלוח אותך לנתק אותה ולחזור עם הרכב כפי שיצא מהיצרן ללא שינויים אלא אם כן ההתקנה בוצעה בקוברה שהיא היחידה שמורשית ע"י היבואן ועובדת בתיאום מלא עם האגף הטכני.

פורסם
מכיוון שבמוסך היבואן אמרו לי שהבעייה בקודן והאיש שהרכיב לי אותה אומר שלא זאת הבעייה היות וסטרטר יש

אולי כדאי שמישהו שאנגלית שגורה על מקלדתו ישלח מייל לחברה לשמוע מה דעתם ??

 

אייל, אני יכול לתת לך את פתרון היצרן ישר ללא מייל:

"אנו לא תומכים בהתקנים חיצוניים שהותקנו על הרכב ובבעיות שהם יוצרים"


×
×
  • תוכן חדש...