Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6238 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם :)

 

אתמול ב27.5 נגמר לי המלווה וכמובן יצאנו כל החברים, בהתחלה זו הייתה נסיעה קצרה ליישוב סמוך, כביש בין עירוני, 85 קמ"ש לאורך כל הדרך.

הגולף בדיוק חזרה מטיפול 30,000 ועוד כמה טיפולים מיוחדים שביקשתי כגון פוליש קריסטלי והחלפת הצמיגים לחדשים.

ככה שהנהיגה הייתה מהנה ביותר ומאוד חלקה אני חייב לציין.

לא רציתי התחלה ללחוץ יותר מדי כי חשוב לי לראות איך המכונית מתנהגת אבל בהמשך הערב כאמור נסענו להרצליה פיתוח לאכול (מוזס :D) , הנסיעה על כביש 5 הייתה ממש ממש מהנה, האוטו בדיוק עבר יישור פרונט והוא נוסע ממש חלק.

בליווי של מוזיקה כבדה נסענו לאורך כביש 5 בערך 95-98 קמ"ש (כמובן לא עברתי את ה100..לא בנסיעה הראשונה).

אחרי האוכל הגיע עוד חבר וכבר היינו 3 מכוניות ו9 חברים וככה נסענו אחד אחרי השני לתל אביב - היה לילה לבן ממש מטורף אני חייב לציין.

כמובן שלהכניס את האוטו לפלורנטין ולהשאיר אותו לבד שמה זה סוג של התאבדות אז "השארנו" את הרכבים בצפון ותפסנו מונית לפלורנטין :)

 

חזרתי מוקדם מהצפוי - 3 בלילה, אבל הייה מממש ממש ממש מהנה ואני כבר מצפה להיום בערב לגיחה הבאה שלנו לתל אביב :)

volkswagen Golf, 1.6 TRENDLINE FSI 2007, 115HP

פורסם

מזל טוב על סיום המלווה

אבל אל תתלהב להוציא תמיד את האוטו

אם בגלל חניה, נאלצת לקחת מונית מצפון ת"א לדרום...היה עדיף שעל ההתחלה היית לוקח מונית מאיפה שאתה גר

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מזל טוב על גמר המלווה. :)

תהנה ומקווה שלמדת משהו מהתקופה הזו.

 

למדתי המון :)

אין לך מה לדאוג, לא תראה אותי מתפרע בכבישים מתישהו בזמן הקרוב.

 

מזל טוב על סיום המלווה

אבל אל תתלהב להוציא תמיד את האוטו

אם בגלל חניה, נאלצת לקחת מונית מצפון ת"א לדרום...היה עדיף שעל ההתחלה היית לוקח מונית מאיפה שאתה גר

 

נתחיל בכך שזו נסיעה ראשונה וממש ממש רציתי לבצע אותה "כהלכה".

מונית לתל אביב מהמקום בו אני גר עולה בסביבות ה200-250 שקל, ככה שעדיף כבר להתחלק בין החברים בדלק של המכונית. :)

ד"א רציתי לדעת איפה ניתן לרכבוש מתקן לדיסקים לרכב? (אזור המרכז-פתח תקווה)

volkswagen Golf, 1.6 TRENDLINE FSI 2007, 115HP

פורסם
למדתי המון :)

אין לך מה לדאוג, לא תראה אותי מתפרע בכבישים מתישהו בזמן הקרוב.

 

 

 

נתחיל בכך שזו נסיעה ראשונה וממש ממש רציתי לבצע אותה "כהלכה".

מונית לתל אביב מהמקום בו אני גר עולה בסביבות ה200-250 שקל, ככה שעדיף כבר להתחלק בין החברים בדלק של המכונית. :)

ד"א רציתי לדעת איפה ניתן לרכבוש מתקן לדיסקים לרכב? (אזור המרכז-פתח תקווה)

מתקן לדיסקים? תסביר את עצמך.

ישתבח הבורא, שגם היום אני נמצא.

פורסם

ברכות על נהיגת הסולו הראשונה שלך.

בליווי של מוזיקה כבדה נסענו לאורך כביש 5 בערך 95-98 קמ"ש (כמובן לא עברתי את ה100..לא בנסיעה הראשונה).

קח עצה טובה בחינם: לפחות בשלב זה, ואני עדיין לא מדבר על שלבים מאוחרים יותר, מוזיקה כבדה אינה מחדדת את יכולות הנהיגה שלך (בהנחה ש"כבדה"="חזקה") - נהפוך הוא.

הורד קצת את הווליום - אם לא למען בטיחותך, אז לפחות למען האוזניים שלך.

 

בהצלחה וסע בזהירות!

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
ברכות על נהיגת הסולו הראשונה שלך.

 

קח עצה טובה בחינם: לפחות בשלב זה, ואני עדיין לא מדבר על שלבים מאוחרים יותר, מוזיקה כבדה אינה מחדדת את יכולות הנהיגה שלך (בהנחה ש"כבדה"="חזקה") - נהפוך הוא.

הורד קצת את הווליום - אם לא למען בטיחותך, אז לפחות למען האוזניים שלך.

 

בהצלחה וסע בזהירות!

 

לא במידה כל כך חזקה, לא מוזיקה רועשת, אבל בווליום יחסית גבוה.

אני באמת אקפיד על מוזיקה יותר חלשה :)

תודה.

volkswagen Golf, 1.6 TRENDLINE FSI 2007, 115HP

פורסם

תתחדש על גמר המלווה ! :D הכי חשוב סע בזהירות ותאותת בכיכרות!:p

(חזרתי עכשיו מנסיעה בערך 1 מתוך 3 נהגים/נהגות לא מאותת ונכנס בטיל לכיכר..:cry:)

הכי מעצבן בידני לעצור בבת אחת .

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

מזל טוב !

 

עכשיו אתה מתלהב להוציא את האוטו כי אתה ממש רוצה לנהוג , אבל עם הזמן אתה כבר פחות תרצה להוציא אותו.

 

אני ככה גם התלהבתי בהתחלה והוצאתי את האוטו הרבה גם לנסיעות ארוכות ולא נסיעה של 50 קילומטר, עד שכבר הפחתתי בכמות הנסיעות .

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

מזל טוב ובהצלחה !

 

תקפיד תמיד לנהוג בשיקול דעת ולא לתת לאחרים לגרום לך לעשות דברים שבלעדייהם לא היית עושה.

 

וגם, תקפיד לבדוק לחץ אוויר בצמיגים ולשבת נכון, בכדי לשמור על רמת בטיחות גבוהה יותר גם ללא קשר ליכולות הנהיגה שלך.

 

 

דני G.

פורסם

אז קודם כל, אני אצטרף לאיחוליי המזל טוב על גמר המלווה.

ושנית, אני אצטרף לאיחולי ה"בלי שטויות" של שאר החברים.

כשאני התחלתי לנהוג סולו, עשיתי המון שטויות, שבדיעבד אני מצטער עליהן, בין אם זה בגלל תאונות טפשיות, או.. טוב בעצם רק תאונות טיפשיות. למזלי בלי נפגעים בגוף, אבל עם נפגע אחד מאוד חמור בכיס (אני).

ועוד משהו קטן שמישהו פעם אמר לי, ואני לוקח את זה איתי עד היום. "אתה בסדר, זה בגלל שאר האידיוטים שאני דואג"

 

אז תעשה חיים, ותדאג להשיאר בחיים. ושיקפצו כולם

Ford Focus estate ; Subaru XV

×
×
  • תוכן חדש...