כן, כול עוד המלווה נמצא באוטו כמובן D:
עוד הערה שלא קשורה לנושא אבל אני פשוט כול הזמן שומע את זה מחברים מטומטמים שלי, רק שתדעו, כאשר אתה עם מלווה, הביטוח חייב להיות ביטוח נהג חדש, וכן, גם אם יש מלווה באוטו.
הביטוח מתייחס לנהג D: לא לנוסע חחח
אני גם עברתי טסט לא מזמן, 8 חודשים בסה"כ, קודם כל אני ממש יכול להגיד לך שעשית בשכל שבחרת לבוא לפורום הזה, אני לפני 8 חודשים, ברגע שנגמר לי המלווה באתי לכאן ושאלתי המון שאלות, החבר'ה לעניין וענו לי על שאלות חרושות, גם אם הן מופיעות כבר 20 פעמים בפורום, אל תתבייש לשאול שאלות ענייניות אף פעם.
אני אישית לקחתי עד היום 4 קורסים של נהיגה מתקדמת, זה ממש ממש ממש עזר לי בנהיגה, וגם אחרי תקופת המלווה המשכתי לקחת את הקורסים, ממש משתלם וממש עוזר, מעבר לכך שזה ישפר את חווית הנהיגה שלך ברמות מטורפות.