Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6232 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

המחשב שלי החל לשגע אותי, ואתם תקוותי האחרונה..

 

המחשב: AMD 2800, 160GB, 512MB DDR1, כ. מסך 128MB של GEFORCE, שלושה מאווררים במארז, צורב DVD.

ספק 500W של GYRO, לוח אם של GIGABYTE סוקט 754 GA K8NS.

מע' הפעלה - WIN XP SP3

 

התקלה:

המחשב עובד באופן מוזר. לעיתים קופא באמצע העבודה, לעיתים לא עולה מע' ההפעלה, ולעיתים אפילו הBIOS לא עולה.

מהתקלה החמורה ביותר הוא יכול לעבור לעבוד תקין, ושוב לחזור.

 

הפעולות שנעשו עד כה:

 

החלפת HD באחר, שעליו מותקנת מע' הפעלה שתואמת לחומרה זו. התקלה המשיכה, וכך שללתי כל בעיה של תכנה. כמו כן הבעיה לפעמים מתחילה לפני עליית המע' הפעלה.

 

החלפת כ. מסך באחר. לא עזר.

 

החלפת סוללת הלוח אם באחרת. לא עזר.

 

איפוס BIOS , לא עזר.

 

עדכון BIOS, לא עזר.

 

הפעלת המחשב עם סטיק אחד של זיכרון, וכ. מסך בלבד. לא עזר.

 

נקיון כל המחשב מאבק. לא עזר.

 

הפעלת התכנה microsoft memory diagnostic, רצה בעליית המחשב. בדקה בנפרד כ"א מהסטיקים ואת שניהם יחד. בכל פעם כיביתי אותה אחרי שהמחשב החל לצפצף צפצוף ארוך וצורמני, אך ללא ERRORS.

 

פעולות שאני מסוגל לחשוב עליהן שצריך לעשות שעדיין לא עשיתי:

א. החלפת ספק כח (למרות שהמחשב נדלק?)

ב. החלפת כבלי IDE (למרות שלפעמים הוא עולה?)

ג. החלפת כל הלוח אם. (למרות שלפעמים הוא עולה?)

 

אשמח לכל עזרה.

 

צביקי

 

נ.ב.

תבינו אם ייקח לי קצת זמן לענות לשאלות, לא תמיד המחשב עובד...

פורסם

יכול להיות שמעבד מתחמם. בדוק האם מאורר של מעבד עובד תקין. ב-BIOS בדוק טמפרטורת מעבד ומהירות סיבוב מאוורר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אתה יכול להסתכל על לוח האם באזור המעבד ולראות האם ישנם קבלים שהתנפחו.

אתה יכול לפרק את ספק הכח בזהירות ולחפש בעיה דומה (קבלים שרופים או נפוחים).

החלפת המשחה הטרמית של המעבד בחדשה, אני מניח ששנים לא הוחלף.

מה הטמפ' של המעבד שמופיעה בביוס? תבדוק גם שהספק מספק את הוולטג' הנכון לכל רכיבי הלוח (גם בביוס).

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
לפי SIW הכל תקין,

מעבד פחות מ-70 מעלות?

 

ד"א, לא רואים את התמונה שהעלית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
אתה יכול להסתכל על לוח האם באזור המעבד ולראות האם ישנם קבלים שהתנפחו.

אתה יכול לפרק את ספק הכח בזהירות ולחפש בעיה דומה (קבלים שרופים או נפוחים).

החלפת המשחה הטרמית של המעבד בחדשה, אני מניח ששנים לא הוחלף.

מה הטמפ' של המעבד שמופיעה בביוס? תבדוק גם שהספק מספק את הוולטג' הנכון לכל רכיבי הלוח (גם בביוס).

 

אני מעלה תמונות של לוח האם, כי אני לא יודע איך נראים קבלים שהתנפחו.

לגבי הספק כח והמשחה - מעבר לכך שזו פעולת תחזוקה טובה, האם זה באמת יכול להיות מקור הבעיה?

אני מעלה את הנתונים של SIW, ומקווה שזה מספק תשובות לשאלות של שניכם.

בניגוד למה שניתן אולי לחשוב, אני ממש לא מבין במחשבים אלא רק לומד קצת מקריאה.

תמונה 001.jpg

פלט SIW.doc

פורסם

לפי נתוני SIW טמפרטורה של מעבד מטורפת! 169 מעלות צלסיוס כאשר מקסימום 172.

 

מצד שני אלה טמפרטורות הזויות למעבד, בד"כ ב-105 מעבד אינטל שורף חור. החלף תוכנה למשהו שמראה טמפרטורות נכונות ובדוק גם ב-BIOS.

 

אני חושב שהבעייה אצלך התחממות יתר של מעבד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

המחשב עדיין לא נקי כלל אני משתמש במחשב בן שנתיים ורמת הניקיון כאילו הוא חדש.(אני מקפיד לנקות פעם בחודש חודשיים ניקוי יסודי).

 

המעבד שלך חם מאוד אני מאמין שהוא עושה את הבעיות פרק אותו ומרח משחה טרמית חדשה נקה את האזור באופן יסודי וראה אם התקלה נעלמה.

ALFA ROMEO MITO 1.4

 

פורסם

מעבר לעובדה שרענון של משחת קירור היא פעולה מבורכת במחשבים עם תופעות כגון אלו שאתה מתאר, כדאי לשים לב לעובדה שכמעט כל המתחים שמופיעים בקובץ שתיארת פשוט לא הגיוניים. או שהספק שלך גוסס (אני בספק, רוב הסיכויים שלא היה נדלק לך המחשב בכלל) או שמשהו מזייף במדידות.

בכל BIOS שמכבד את עצמו יש אפשרות לבצע מדידות בסיסיות של טמפרטורה ומתחים. כנס לשם ובדוק מה מופיע שם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

לאור תגובותיכם, ערכתי בדיקות עם תוכנות נוספות שהומלצו בגוגל. התוצאות לפניכם. הטמפ' בביוס היא 64 מע', והתחילה תופעה חדשה של מסכים כחולים.

לא הצלחתי לצרף את הקובץ באופן רגיל. הנה הלינק

התנצלותי על כך שצריך לחכות 20 שניות.

תודה לכולכם על העזרה.

פורסם

 

הפעלת התכנה microsoft memory diagnostic, רצה בעליית המחשב. בדקה בנפרד כ"א מהסטיקים ואת שניהם יחד. בכל פעם כיביתי אותה אחרי שהמחשב החל לצפצף צפצוף ארוך וצורמני, אך ללא ERRORS.

 

 

 

האם זו אכן תוצאה תקינה של הזכרונות?

פורסם

הלוח נראה תקין במבט שטחי שכזה, ללא קבלים מנופחים.

רק מה, רואים שיש הצטברות גבוהה של אבק.

הנתונים שהעלית נראים סבירים למעט טמפרטורת המעבד אשר גבוהה.

המלצתי היא כזו וייתכן שבמזל תפתור את הבעיה:

נקה מאבק באמצעות שואב או ספריי אוויר דחוס את הלוח ואזור המעבד.

פרק את המאוורר של המעבד, נקה היטב את שאריות המשחה הישנה מהמעבד ומהמאוורר והחלף במשחה טרמית חדשה.

הרכב הכל חזרה ובדוק ועדכן אותנו.

מעבדי AMD מאוד רגישים לחום.

 

לפעמים יתכן וישנה תקלה בלוח אשר לא תתאפיין בקבלים מנופחים או משהו גלוי לעין, לכן אלו הפעולות שאני ממליץ לבצע כעת.

השלב הבא יהיה להחליף ספק לבדיקה,

 

ארז.

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם

שמתי משחה תרמית, ו...

שימו לב להבדלים.

 

כל תופעות הלואי נעלמו. פשוט תענוג.

כשקניתי אותה , חשבתי לעצמי שזה ממש מושחת לשלם 50 ש"ח על שפורפרת כ"כ קטנה. (להערכתי כ2 גר' של COOLER MASTER), אבל השינוי דרמטי...

 

תודה רבה לכל המסייעים!

 

צביקי

Doc2.doc

פורסם

צביקי, שמח לעזור.

 

פעם הבאה בתשלום :lol:.

 

:wink:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

×
×
  • תוכן חדש...