Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

משיכת הילוכים יכולה להיגרם גם מחיישן מצב מצערת תקול או לא מכוייל.

יש נוהל פשוט לעשות כיול למצב המצערת בספר התחזוקה (לצערי לא שמרתי עותק, אבל לא בעיה למצוא ברשת).

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

תודה! שמן בדיפרנציאל האחורי החלפתי אתמול. אין תקתוקים או רעשים חוץ מאיזה המהום שאני לא בטוח מה מקורו במהירות מעל 70. אולי מיסבים או טרנספר (שגם בו אחליף שמן בקרוב). לגבי מצב מצערת, שוב - אני בכלל לא בטוח שיש בעיה, יש לי את המדריכים של ולטר ואבדוק בהזדמנות.

 

השמן שמולא בדיפרנציאל הוא valvoline 80w90 GL5 בעלות 39 ש״ח לליטר, נכנסו כמעט 2 ליטר.

עריכה אחרונה על ידי elibaba

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

השמן שמולא בדיפרנציאל הוא valvoline 80w90 GL5 בעלות 39 ש״ח לליטר, נכנסו כמעט 2 ליטר.

 

בדיוק מה שטענתי, אנשים מתקמצנים על 78 ש"ח ואח"כ ממציאים "תסמונת כרונית" שלא הייתה ולא נבראה.

 

הרבה יותר גרועה מההתקמצנות היא הווכחנות הדבילים בסגנון של "לוויליס שהייתי איתו בסיני ביום כיפור בחיים לא היו מחליפים שמן בקקס!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב, מסקנות מסע החקר עד עתה :

 

1. בפרנס מוטור אויל אין Valvoline ATF Maxlife 95LE.

2. במוסך המרכזי של טלקאר ממלאים פז יורו ATF, וזה מה שמופיע במחשב של המחסנאי עבור הרכב. ייתכן שזה בסדר אבל לא כתוב במפורש שהוא בתקנים של BTR ולכן זה לא כ"כ מוצא חן בעיניי.

3. כנראה שהאופציה הפשוטה ביותר תהיה לקנות מחול את זה :BTR ATF Conversion Formula

תוסף של lubegard שהופך נוזל דקסרון 3 (או 4 או 5) רגיל למה שצריכה תיבת BTR. בקבוקון אחד מספיק ל-10 ליטר כלומר להחלפה מלאה.

4. את הנוזל של Ravenol אין בארץ.

5. יש נוזל של eurol שמתאים להמון תקנים, אני אנסה לוודא אולי זה מתאים. זה נוזל יקר - 88 ש"ח לליטר.

 

IMG_20140702_093514.jpgIMG_20140702_093519.jpg

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

3. כנראה שהאופציה הפשוטה ביותר תהיה לקנות מחול את זה :BTR ATF Conversion Formula

תוסף של lubegard שהופך נוזל דקסרון 3 (או 4 או 5) רגיל למה שצריכה תיבת BTR. בקבוקון אחד מספיק ל-10 ליטר כלומר להחלפה מלאה.

 

אם אתה מביא, אני רוצה שניים, נתחלק במשלוח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

דרך אגב, יש לי מוסך מצוין שבעל המוסך, הוא גם בעל של שני מוסואים אז אם אתה נתקל באיזו בעיה שלא מצליחים להשתלט עליה, הוא הכתובת.

 

מוסך רון, נשר.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בשורות טובות, מצאתי אתר אמריקאי שמוכר את התוסף של Lubgard שהופך נוזל דקסרון 3 למפרט של BTR

http://www.transmissionpartsus.com/product/W-M465BTR.html

 

12.71$ + 9.99$ משלוח UPS בארה"ב + עוד כמה דולרים לשיפיטו להביא לארץ.

בגירה - דאגתי גם לך כמובן והזמנתי כבר 2 בקבוקים.

 

אלא אם על האריזה יהיו הוראות אחרות, אני מתכוון להוסיף אותו לשמן ממסרה סינטטי שמתאים לתקנים רבים כמו :

דלקול ATF אונברסלי סינטטי

או Valvoline maxlife ATF

 

לדעתי זה המקסימום שאפשר בלי TQ-95 המקורי.

נ"ב הרכב מיוצר עדיין כחדש על ידי TagAZ ברוסיה וגם על ידי עוד יצרן באיראן, אז אם מישהו מבקר שם....

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

תודה רבה! :ladysman:

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

טוב, אני מודה שהלכתי קצת לאיבוד אחרי 100 הודעות, בקצרה, מישהו יכול להסביר לי על איזה נוזל מדובר ולמה הוא כל כך נדיר? אנחנו מדברים על נוזל ממסרה אוטומטית או שמן גיר / דיפרנציאל? זה נשמע לי ממש הזוי להכניס תוסף לאיזה שמן ולהפוך אותו לדבר אחר.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

זה נשמע לך הזוי?

 

למה?

 

מה כל השמנים שמשתמשים בהם זה ככה יצא מבטן האדמה או שמכניסים להם תוספים שונים כדי שהוא יהיה 10-4- או 5-30 או אנא ערף מה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

למיטב זכרוני השמן הזה משמש גם בממסרות של מזוראטי.

בכל מקרה, אנא עדכנו איך השפיע החלפת השמן על הגיר בקור ובחום.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

מאיפה אני אביא עכשיו קור?

אני אחליף עכשיו שמן בחום יולי-אוגוסט, אולי אם יצא לי, את ההחלפה הבאה נעשה בינואר 2015 בחרמון.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

כמו שהבאתם את הנוזל ההזוי הזה מאיביי, תקנה צנצנת קור.

75$ כולל משלוח ואין מכס. עיסקת השנה.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.

×
×
  • תוכן חדש...