Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוא נראה מה נסגר אצל שרון היום

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אבי לא יצא לי לנסוע היום למוסך, דחפו לי עבודה על האוטובוס, קבעתי ליום שישי תור במוסך.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם
עידכון:

ניסיתי בעוד כמה מוסכים של החברה ואין להשיג את הTQ-95 יותר

מישהו שאני מכיר שעובד באחד המוסכים בדק את העניין וטוען

שיש אישור מהמהנדס של החברה לגבי ההחלפה של סוג השמן

איך שזה נראה כרגע אין אופציה להשיג את ה 95 בארץ

זה הזוי הפקידה בטלפון אמרה שכן הגיע TQ95 אני מקווה לא להתאכזב.

בכל מקרה שים לב: ברשות הפלסטינית הוא כן משווק תחת יבואן שלהם.

מחר אני יצור קשר עם המוסך לברר בוודאות מול המחסנאי שזה TQ95 ואם לא

אני ינסה להשיג אותו דרך חבר מהרשות. אני יעדכן.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

באמת אין בארץ TQ-95

פניתי גם ליצרן וגם לפורום הבריטי כדי לקבל הנחיות

http://www.ssangyongclub.co.uk/forum/index.php?showtopic=11290

נמתין לתשובות

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

Don't allow them to use TQ-D because you pay the price of the problems and repairs afterward.



 

Our sponsor WER-parts has TQ95 in his assortiment. I would order it there and let my dealer put it in.

 

Walter

 

 

לתשומת לבכם.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

אתם נכנסים למלכודת קסמים - כל טיפול תחפשו את הנוזל :?: או תזמינו מחו"ל - זה כבד .

 

נסו להשיג מפרט טכני של נוזל הממסרה - אפשר גם לפנות במייל ליצרן , ולשאול על כל הנוזלים המתאימים .

 

אפשר לפנות למחלקה הטכנית של דלק - ולהיתייעץ - יש להם נוזליי ממסרה סינטטיים , ואוליי בהשוואה למפרט הטכני הם תואמים .

גם לפז ( אם אני לא טועה - יבואני CASTROL ) יש מחלקה טכנית - שאלו שם .

 

דור אנרגיה - יבואני ARAL - נוזלים מעולים , אולי יש להם נוזל מתאים .

 

הפניה לדיון על נוזלי ממסרה סינטטיים .

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=251990&highlight=BG

 

צריך להשקיע קצת עבודה - ולהגיע לספק אמין בישראל .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

1. פניתי ליצרן ואני ממתין לתשובה.

2. אני לא סומך על המחלקה הטכנית של היבואן ובהכללה גסה על רוב המחלקות הטכניות בארץ.

3. בהנחה שהתיבה לא סובלת שמן אחר היבואן יהיה חייב ליבא את השמן.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

עידכון סופי:

היום סוף סוף הגעתי להחליף את השמן במוסך החברה.

אכן לא ניתן להשיג TQ-95. לפי מנהל המוסך ה TQ-D הוא שמן של קסטרול לכל דבר שפז מייצרים עבורם.

לדבריו אישור של היצרן ושל היבואן בארץ מהווה אחריות גמורה כנגד נזק לגיר מאחר (ובצדק יש לומר) שאם

ישימו שמן שיגרום נזק לגיר אז היבואן יסתבך לא עם רקסטון אחת אלה עם מאות כאלה.

 

ולעובדות: סיפרתי מקודם שהיו לי העברות הילוכים גסות לאחר ששמו לי בטעות שמן דקסטרון3. לאחר שהיום 17-6-09

הייתי בחברה והחלפתי את השמן בקסטרול(יצור פז, תמונות מצורפות) TQ-D אכן הכל הסתדר.

העברות בגיר הולכות חלק כמו מקודם מההילוך הראשון עד האחרון. למרות הכל בכוונתי להשיג את הTQ-95 דרך

חבר ברשות הפלסטינית רק כדי לשקיט את נפשי לאחר יעוץ עם כמה מחברי הפורום.

עכשיו אם תשאלו למה לא חיכיתי לTQ-95 והחלפתי ל TQ-D, אז התשובה היא שקודם רציתי לעצור את העברות ההילוכים הגסות

ועכשיו אני פחות לחוץ שחס וחלילה יקרה איזה שהוא נזק לגיר.

אבי(סולל דרך) חבר שהכרתי בפורום עודכן טלפונית ונתן את חוות דעתו שיש להגיד מאוד מקצועית ומאוד מושקעת (ע"י יעוץ בפורום הבריטי ועד מקום יצור השמן באוסטרליה ששם גם מיוצר הגיר) ועד המסקנה שאת השמן הזה בכלל קשה להשיג בעולם.

ועל זה אני רוצה להגיד לו תודה.

 

אז אם יש למישהו עוד מה להוסיף אז בכיף, ול-sharonarn: אם אני ישיג TQ-95 אני יעדכן אותך.

 

בנוסף שוב מפרט פז לרקסטון, לקוח מאתר פז:

logo.gif

סאנג יאנג/רקסטון

 

שמני מנוע

CASTROL TECTION 15W/40

CASTROL MAGNATEC 10W/40

 

שמנים לתיבת הילוכים ידנית

נוזל פז דקסרון 3 (כולל תיבת העברה)

 

נוזלים לתיבת הילוכים אוטומטית

CASTROL TQ-95

CASTROL TQ-D

 

שמנים להנע סופי/סרן אחורי

שמן פזרקס HD 80W/90

 

נוזלים להגה כח

נוזל פז דקסרון 3

17062009811.jpg

17062009810.jpg

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

פורסם

כמה שמן החלפתם? האם עשיתם שטיפה או שרק מילאתה את ה4 ליטר שנשפכו

לאחר הורדת הקרטר

 

אולי שווה לארגן יבוא בכמות לכמה אנשים יכול להוזיל את עלויות המשלוח משמעותיתי

פורסם

נכנס גלון (4ל') ועוד רבע בתיבה אחורית.

לא עשיתי שטיפה ירד הכל לא צריך להחמיר.

ברגע שתהיה לי תשובה מהחבר שלי בנוגע ל TQ-95 אז אני יודיע אם יש ומי רוצה.

לא נראה לי שצריך לנסות להוזיל עלויות כי שם גם ככה הכל זול מאוד.

"כל היציע עכשיו משתולל...:multi::angel::onfire:"

  • חודשיים מאוחר יותר...

×
×
  • תוכן חדש...