Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי מדובר על חיישן מצערת תקול הייתה אצלי בדיוק אותה תופעה.

תנסה להוציא ולהכניס את התקע שלו יכול להיות שאין מגע טוב גם זה קרה לי פעם.

 

החיישן נמצא על משאבת הסולר

הכי פשוט זה ללכת למוסך כדי להוציא קוד תקלה

עלות חיישן כזה 800 ש"ח

  • תגובות 121
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום שרון

 

תודה על התשובה,הציעו לי בפורום של סאניאנג ארופה (WALTER) לנסות לשמן את החיישן מצערת עם WD40 או להחליף אותו האם ניתן לשמן את המצערת?

יש גם חיישן על הגיר עצמו אולי גם לפרק אותו ולשמן?

 

מה בודקים במוסך מתחברים למחשב גיר ומוציאים את התקלה,האם ניתן לבדוק גם בקומפיוטסט או רק במוסכי היבואן?

 

לגבי השמן גיר TQ 95 מאיפה ניתן להשיג בארץ אני לא מצליח לימצוא.

 

תודה רבה

אייל

פורסם

לא ניתן לשמן את חיישן המצערת מכיוון שהוא אטום הדבר היחיד שניתן לעשות הוא לנקות

עם ספריי מגעים את הקונקטור ואת החיישן עצמו.

 

את החיישן שיושב על הגיר אני לא מכיר ולכן לא אוכל לעזור לך לגביו.

 

את התקלה ניתן לראות בכל מחשב סריקה OBD סטנדרטי הקוד תקלה של החיישן מצערת הוא P1721

אם תתחבר למחשב אחר ותראה קוד אחר תרשום את הקוד ואני יגיד לך מה התקלה

 

לגבי ה TQ95 אני השגתי אותו דרך חבר פורום אין לי מושג עם הוא יכול עדיין להשיג אותו או לא

 

בכל מקרה אל תמשוך את התקלה הזאת יותר מידיי, הגיר במצב הזה עובד בלחץ גבוה מאוד בגלל זיהוי התקלה

הוא נכנס למצב הגנה, לא יעזור גם אם תעלה ל 6000 סל"ד הגיר לא יעביר הילוך משלישי לרביעי בזמן תקלה.

פורסם

היי שרון

 

תודה על העזרה,התכוונתי לשמן את המצערת ואת כל המערכת שמפעילה אותה מכנית, ולא את החיישן מצערת.

שימנתי ונראה לי שזה עזר ,בינתיים נראה על פניו שהגיר "מתנהג" יותר טוב מעביר הילוכים בזמן גם להילוך רביעי.

דרך איזה חבר בפורום השגת את השמן? אולי הוא גם יוכל לעזור לי.

דרך אגב שמתי לב שבסאנגיאנג קורנדו(2005 2.9TD אוטומטית) אין מחשב מנוע רק מחשב גיר ,האם אני צודק?

תוכל לרשום לי את הטלפון שלך בפרטי?

 

תודה רבה

ושבוע טוב

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 5 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שמעתי על השמן החדש של פז שמתאים לסאנגיונג multi atf סינטטי מלא.

מה אתם אומרים?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

למיטב הבנתי הגיר הזה רגיש במיוחד לתחליפים.

עם כל הכבוד לפז ולתחליפי השמנים המלצת הפורומים והמומחים להתעקש ולהשיג את השמן המקורי.

שימוש בתחליפים במקרה הטוב חובט בך בהחלפת ההילוכים ובמקרה הרע מקצר את חיי הגיר.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

איפה ניתן להשיג כזה?

הרכבים שלי: פיאט 127 73, פיאט 127 81 ספורט, פיאט 127 81 4דלתות, אלפא סוד 1.3 81, פיאט 131 77, פיאט טיפו 89, פיאט אונו 1.1 91. מחפש כל פיאט או איטלקיה לשיפוץ. חבר מועדון ה-5 מס14409. גיא למברסקי.

פורסם

1. ברשות הפלסטינאית.

2. קיים תחליף שכפי הנראה מאושר ע"י ניצרן וניתן להשיג אותו באיזור התעשיה של נתניה (חפש בשרשור).

3. להזמין מחו"ל (אפשר דרך פורום סאנגיונג הבריטי יש להם כמה ספקים).

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
  • שנתיים מאוחר יותר...
פורסם

בעקבות התחדשותי במוסו גם אני במתענייני נוזל תיבת ההילוכים הנודע TQ-95.

 

ראשית כל מצאתי עוד אפשרות, נוזל של Ravenol

RAVENOL ATF BTR 95LE

ואני בודק מול היבואן בארץ אם אפשר להשיג.

3a18558c90.jpgi-atf-ravenol-btr-95le-tq95-4-litry.jpg

 

 

שנית, הנוזל Valvoline Maxlife ATF ה"רגיל" הוא פשוט להשגה ועולה 179 ש"ח לגלון ב"אלון חלפים" בראשל"צ, אני מניח ש sgno1 התכוון לנוזל Valvoline ATF type 95LE הר"מ שאותו טרם מצאתי בארץ (אני אבדוק עם פרנס מוטור אויל)

1226.58.jpg

 

מעבר לכך יש למישהו עדכונים/ממצאים חדשים לגבי נוזל תיבה אוטומטית לתיבות BTR ?

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

קודם כל תתחדש על ה"קרנף"

כמה ק"מ עבר הרכב? האם בוצע שיפוץ גיר?

מתי פעם אחרונה הוחלף שמן גיר? האם הגיר מתפקד כשורה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

תודה,

267 אלף ק"מ, לא ידוע לי על שיפוץ גיר או מתי הוחלף נוזל. המצב כרגע תקין, לדעתי יש קצת משיכה של הילוכים (מתחלפים ב 3000 סל"ד בהאצה). אני רוצה להחליף בעצמי בהקדם כטיפול מונע.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

מברוק על הרכישה.

ליד ידית ההילוכים אמור להיות כפתור בורר "POWER" או "SNOW", או הוא לחוץ במקרה על פאוור, הוא מושך הילוכים.

 

התיבה נחשבת עמידה מאוד אבל רגישה לאי החלפות שמן בזמן, קיט פילטר ואטם קרטר עולה כ 700 ש"ח, בטח באי ביי זול יותר.

 

אם אתה מחליף שמן ופילטרים בזמן, התיבות עמידות מאוד, אצלי עברה כבר 320K ק"מ ולא מראה סימן קל של בעיה כל שהיא.

 

יש הליך סדור של החלפת השמן כולל השמן שבטורק קונוורטור, החלפת השמן סתם מהקרטר זה אפילו לא חצי עבודה וחבל לעשות את זה כך.

כשזה יהיה רלוונטי, תגיד לי, אפרט את ההליך.

 

שים לב- הקיט של התיבות של מרצדס (בעיקרון התיבה מבוססת על תיבת מרצדס) מתאים פיזית אבל גורם לבעיטות אלימות בהחלפת הילוכים, קנה אך ורק את קיט השיפוץ המקורי.

 

איך הסרן האחורי, לא מתקתק בסיבובים? ברוורס?

 

עצה אישית - החלף שמן סרן אחורי בכל טיפול, השמן זול וברגע שהרכב על הליפט, מכונאי הגון בקושי יגבה כסף נוסף לטיפול על ההחלפה.

 

שיפוץ של סרן אחורי זה קרוב ל 8000 ש"ח.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...