Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6270 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברה.

אני מתלבט אולי להחליף לסובארו אימפרזה sti 2.0 אבל לפני זה ההיתי רוצה לדעת כמה דלק היא צורכת ביחס לליטר ? תודה

פורסם

מהיכרות עם אדם שהייתה לו כזאת הוא תמיד היה אומר שהיא עושה לו 1ל-4/5 ונניח שהוא הגזים וזה 1ל-6/7 זה עדיין המון

ושוב כמו שאמרו לך, הדלק זה לא הדבר היחיד שיקר פה, ביטוחים טיפולים ועוד מאוד יקרים

פורסם

דלק זה צריך להיות הדבר האחרון שמעניין אותך ברכב הזה , כמו שאמרו קודמיי עזוב אותך מהאוטו הזה , אם זאת השאלה הראשונה זה לא בשבילך ,

בוא רק אני אתן לך טיפ , זה לא רחוק מידי מ 5 ק"מ לליטר

peach'es, i can eat

peach'es all day long

פורסם

ואם אתה לוחץ אותה היא תעשה גם 1 ל-3... נראה לי שבלי מזגן הצריכה יותר טובה :)

 

ובנוסף לא תוכל להפתר מהחיוך המטופש על הפרצוף, גם כשתוציא את כרטיס האשראי לאחר עוד תדלוק של אוקטן 98.

פורסם

למה זאות לא שאלה אופיינית? ולמה צריכת הדלק לא צריכה לעניין אותו?

אםיש לו התקציב ל STI והוא מתלבט בין כמה רכבי ספורט, למה צריכת דלק לא צריכה להוות פרמטר חשוב בשיקולים שלו?

אולי הרכב ישמש את הבנאדם באופן יום יומי ולא רק לסופי שבוע

ההוצאה הכי גדול ב STI זה הדלק.

הבחור רוצה לדעת למה הוא נכנס..

 

הצריכה הממוצעת בSTI היא בערך 1 ל 8.

כמובן בתקופה הראשונה עם הרכב הצריכה תיהי חצי מזה ,אבל אחרי שתרד קצת ההתלהבות הצריכה תשתפר.

כמובן שאם תקח את האוטו לנהיגת פאן בסופ"שים תקבל צריכת דלק של פול טריילר.

בנושא הביטוח אם אתה מעל 24 הוא לא יהי יקר.

בעיקרון אם האוטו במצב טוב אז גם האחזקה לא תיהי בשמיים.

וכמובן קח בחשבון שבאוטו הזה מליפים צמיגים רק ב רבעיות ומתדלקים ב 98 בלבד(רוב התחנות נותנות הנחות משמעותיות)

 

לפחות כל שקל שיצא לך מהכיס על האוטו, יצא עם חיוך:-).

פורסם

חברה הוא רשם 2.0 לא נראה לי הוא התכוון לSTI עם ה2.5

בכל מקרה, אם התכוונת ל2.0R תצפה לצריכה של 1/10 ברגוע, ובלחיצות אתה תרד מ1/8, לא לשכוח את ה4X4.

ואם באמת התכוונת לSTI האמיתית עם המנוע 2.5 מוגדש, תכיר מעכשיו בין האשראי שלך לתחנת דלק.

פורסם
אהלן חברה.

אני מתלבט אולי להחליף לסובארו אימפרזה sti 2.0 אבל לפני זה ההיתי רוצה לדעת כמה דלק היא צורכת ביחס לליטר ? תודה

למה אתם חושבים שהוא התיחס ל אימפזה R או STI 2.5?

×
×
  • תוכן חדש...