Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6271 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עוד פרוייקט יצא לדרך, החלטתי להחליק את פסי הקישוט בטמבונים.

 

החומרים הדרושים -

 

1. חומר פחחים של אברקוט ( הכחול בלבד ) - החומר מתחבר מצויין לפלסטיק.

2. ניירות שיוף - 5 יחידות של 320 , 5 יחידות של 400 , 5 יחידות של 600 .

3. צבע - לפי קוד הרכב כמובן.

4. מקשה.

5. טינר מינרלי.

6. פריימר לפלסטיק.

 

כלי עבודה -

 

1. פיסטולט.

2. מפתח טורק - להורדת הטמבון.

3. בוקסה 8 - לפירוק הפנסים האחוריים.

 

 

לפני שאני מעלה תמונות,

1.הפרוייקט עדיין לא נגמר, עדיין צריך לעבור על הטמבון עם נייר מיים להחלקה מושלמת של הצבע.

2.לגביי האגזוז, לא לדאוג אני מתכוון לחתוך את החצאית ולהוסיף ח, ואז להעלות את האגזוז.

3.לגביי החצאית, אני מתכוון לתקן אותה באותה ההזדמנות של ההלחמות פלסטיק של סעיף 2.

וקצת תמונות -

 

לפניי ההתעללות -

 

IMG_4751800x600-1.jpg

 

אחרי ההתעללות -

 

IMG_4989800x600.jpg

 

IMG_4990800x600.jpg

 

IMG_4991800x600.jpg

 

IMG_4993800x600.jpg

 

IMG_4994800x600.jpg

 

IMG_4995800x600.jpg

 

לאחר צביעה ראשונית -

 

IMG_5001800x600.jpg

 

IMG_5002800x600.jpg

 

IMG_5003800x600.jpg

 

המשך יבוא icon_wink.gif .

 

בברכה אסף.

פורסם

עבודה מעולה, ומדהים לראות את השקעההמתמשכת באוטו הזה, מעורר התפעלות.

 

אני אגב הייתי נשאר עם הפגוש המקורי (או לפחות עושה איזה דיפיוזר מינימאלי תחתון, לדעתי כרגע הפגוש מעט אחיד מדיי וגדול מדיי) אבל זה עניין של טעם לחלוטין.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

 

במבט חטוף האחורה מזכיר מונית:wink:

 

כמה שאתה צודק :lol:.

 

מרשים מאוד.

 

כמה עלה לך השפכטל פחחים ובאיזה כמות הוא בא ?

 

אותו דבר לגבי הצבע של הרכב .?

 

לגביי החומר פחחים - הוא מגיע הכמויות של 3 ק"ג ו 18 ק"ג.

 

לגביי הצבע של הרכב - מדובר בכמות של 150 - 200 גרם צבע בלבד.

אם אין לך פיסטולט, ניתן לקנות צבע בארוסול לפי קוד הרכב.

 

עבודה מעולה, ומדהים לראות את השקעההמתמשכת באוטו הזה, מעורר התפעלות.

 

אני אגב הייתי נשאר עם הפגוש המקורי (או לפחות עושה איזה דיפיוזר מינימאלי תחתון, לדעתי כרגע הפגוש מעט אחיד מדיי וגדול מדיי) אבל זה עניין של טעם לחלוטין.

 

לגביי דפיוזר - בטח שזו אפשרות ואני אברר את העניין של ספליטר אחורי של V6... כך יהיה מקום גם לאגזוז שבקרוב יוחלף לסברינג עגול, פשוט נמאס לי מהאובלי והוא לא הכי מתאים לרכב .

 

תודה חברים, שמח שאהבתם וכמובן צפו לעידכונים.

 

בברכה אסף

פורסם

תודה חברים,

 

סיימתי את העבודה על הטמבון, הרכבתי אותו והסתובבתי סביב הרכב קרוב לשעתיים, יש מסקנות -

 

1. יצא סוף הדרך.

2. אני חייב להחליק גם את הטמבון הקידמי.

3. האגזוז המקורי חוזר לרכב icon_exclaim.gif .

 

ועכשיו, עדכון תמונות עדכניות -

 

קדימה לתמונות -

 

IMG_5017DesktopResolution.jpg

 

IMG_5016DesktopResolution.jpg

 

IMG_5018DesktopResolution.jpg

 

IMG_5019DesktopResolution.jpg

 

IMG_5015DesktopResolution.jpg

 

בברכה אסף.

פורסם

מזל שיש אנשים יותר משוגעים ממני:-D.

 

יצא יפה מאוד, גם אני חשבתי על זה, אבל בסוף החלפתי לטמבון אחר.

עבודה מעולה שלא מביישת שום פחח מקצועי.

 

מה שנשאר, זה רק לאחל בהצלחה לפרויקט הבא.

שבטח יבוא בקרוב.:wink:

רובר 214 SI למכירה אלפא 75 טורבו למכירה

"הפחד הוא רק תחושה, האומץ לנסות - זאת המעלה" (א.איינשטיין).

פורסם

וואוו ממש יפה אני חייב לציין!!

 

בתחילת השרשור חשבתי לעצמי " בשביל מה הוא עושה את זה ומה זה ייתן !?!?"

 

אבל בסופו של דבר יצא יפה מאוד ועדיף על הפס.

פאולאנר- זאת הבירה שלי! ואין לה מחליפה

פורסם

הוא עשה הכל לבד- זאת גם מטרת השרשור.

אסף- הרכב שלך מדהים.

ברכות על היוזמה והביצוע.

תעשי לי בורה!!!

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

פורסם
הוא עשה הכל לבד- זאת גם מטרת השרשור.

אסף- הרכב שלך מדהים.

ברכות על היוזמה והביצוע.

תעשי לי בורה!!!

עידן

 

עידן, שמח שאתה מבסוט :lol:. תודה ידידי.

 

הלאה,

 

לאחר פניות מרובות והמון שאלות בנושא, החלטתי לעלות מדריך מסודר.

 

אז ככה -

 

החומרים הדרושים -

 

1. חומר פחחים של אברקוט ( הכחול בלבד ) - החומר מתחבר מצויין לפלסטיק.

 

2. בד שמיר - 5 יחידות של 150, 5 יחידות של 320 , 5 יחידות של 400 , 5 יחידות של 600 .

 

3. צבע - לפי קוד הרכב כמובן.

 

4. מקשה.

 

5. טינר מינרלי.

 

6. פריימר לפלסטיק.

 

7. חתיכת קרטון.

 

8. נייר דבק.

 

כלי עבודה -

 

1. פיסטולט.

 

2. מפתח טורק - להורדת הטמבון.

 

3. בוקסה 8 - לפירוק הפנסים האחוריים.

 

4. שפכטל גמיש רחב.

 

5. מגש פלסטיק לעירבוב החומר.

 

מתחילים בפרוייקט החלקת פס קישוט בטמבון אחורי,

 

1. פתח תא מטען.

2. פרק בעזרת בוקסה 8 את הפנסים האחוריים, ישנם 3 אומים לכל פנס.

3. שלוף את הפלאג של הפנסים, נשלף בעזרת לחיצה משני צדדי הפלאג.

4. לאחר שהפנסים בחוץ, נתגלו שאר הברגים ( טורק ) אשר תופסים את הטמבון.

5. פתח את ברגיי הטורק אשר נמצאים בבית הגלגל ( 3 בכל בית גלגל ).

6. פתח את ברגיי הטורק אשר תופסים את הטמבון, ישנם 2 ברגים במיקום הפנסים ועוד 3 ברגים מתחת לרכב.

7. לאחר פתיחת 5 ברגיי הטורק, ניתן לשלוף את הטמבון - הטמבון נשלף במשיכה קלה אחורה, הוא נמצא על מסילות.

8. בעזרת מברג שטוח שלוף את הפס קישוט החוצה - בחלק הפנימי של הטמבון ישנם קליפסים, יש להעזר בהם בעת השליפה של הפס קישוט.

9. יש לשייף את הטמבון בבד שמיר 150, לא צריך להשתגע יותר מידי .

10. שטוף היטב את הטמבון במים וסבון, ממליץ להשתמש בסקוץ - צריך לפרק את כל הווקסים מהטמבון.

11. יש ליבש את הטמבון היטב.

לאחר שהכנת את הטמבון לעבודה,

מצא לך פינת עבודה מתאימה ( מוצלת ), מקם את הטמבון במצב שין עליו לחץ כלל - אני השתמשתי בשניי חמורים.

מתחילים עם ההחלקה,

 

1. כרגע כשהפס קישוט מופרד מהטמבון, ישנם המון חורים שיש לסתום אותם. יש להפוך את הטמבון ולהתאים חתיכות קרטון קטנות במיקום החורים וכמובן להצמידם בנייר דבק. הדבר מיועד שהחומר לא ייפול דרך החורים בזמן המילוי.

 

2. לאחר הכנת הטמבון מתחילים במילוי, לוקחים את חומר הפחחים של אברקוט ( הכחול בלבד ), שים בערך 10% חומר מהמיכל, וערבב איתו את המקשה הכחול המצורף, יש לקרוא על היחס של המקשה לבין החומר. אם תשים יותר מידי מקשה החומר לא יתחבר כראוי לפלסטיק. אז מה שאני ממליץ לעשות ניסויים קודם לכן, לצורך העניין זמן הייבוש הוא 5 דקות אז אם אתה מרגיש שהחומר לא מישחתי אלא חתיכת גוש בפחות מ 5 דקות, אז זה סימן של יותר מידי מקשה.

 

3. לאחר ההבהרה ניתן להמשיך -

לוקחים את השפכטל הרחב, ואת החומר המשחתי, ומורחים תוך כדי לחיצה כמות נאה במקום הפס קישוט ( כמובן שבחלק החיצוני הנראה לעיין ). לגביי כמות נאה - עדיף שיהיה יותר חומר מאשר פחות .

 

4. זהו הפסקה, לך לאכול לשתותן, ותחזור לאחר שעתיים בערך לאחר ייבוש סופי של החומר.

 

5. בעזרת בד שמיר 150 יש להחליק את החומר במקום הפס קישוט, אני ממליץ להשתמש בפלטה יעודית לבד שמיר, כך שההחלקה תהיה חלקה באמת ולא גלית.

 

6. לאחר בד שמיר 150, בדוק היטב מה מצב הטמבון, אם חסר חומר תוסיף, אם יש גרדים אז תחליק.

 

7. ממשיכים עם ההכנה לצביעה, בדי שמיר בנויים כך שהמספר הנמוך הוא הגס יותר והגבוה יותר מיועד להחלקה לקראת צביעה.

אז מתחילים עם המספרים הנמוכים יותר ועולים מעלה במספרים עד שהטמבון חלק כמו תחת של תינוק.

 

8. צביעת הטמבון, נחזור לכלי עבודה נכונים לצביעה -

 

 

 

1.קומפרסור - מומלץ שיהיה לו פילטר מים ( פילטר שמונע התזת מים שמצטברים במיכל ).

 

2.פיסטולט - איכותית שזורקת צבע בצורה אחידה.

 

3. 2 חמורים - להעמיד עליהם את החלק המיעד לצביעה. למעשה לא חייב חמורים, פשוט תהיו יצירתיים ותמצאו את הדרך להעמיד את החלק המיועד לצביעה בצורה יציבה ונוחה לגישה לכל אזור.

 

4. פילטר אוויר - לא לנשום את האדים !.

 

5.מברג שטוח - צריך לפתוח את הפחיות לא ? .

 

אצל "ברק", אסור לי לפרסם מחירים לא להתעצבן.

 

1.חצי ליטר צבע לפי קוד הרכב ( נשאר לי המון צבע יותר מחצי הפחית שהכין עבורי ).

 

2.רבע ליטר מקשה לצבע רכב.

 

3.ליטר טינר לצבע הרכב.

 

4.פריימר לפלסטיק.

 

5.וייעוץ איך לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר.

 

מקום הצביעה ( דגשים ) -

מקום סגור נקי מאבק - חשוב שלא ידבק אבק לצבע. אפילו כשאנו צועדים וצובעים את החלק המיועד אנו מעלים אבק לאוויר, המלצה שלי שפכו מים על הרצפה זה ימנע אבק באוויר.

מקום מאוורר - לא לשכוח ללבוש פילטר אוויר .

 

נתחיל בתהליך הצביעה -

 

1. שוטפים ומנקים את הטמבון היטב.

 

2. לוקחים את הפריימר ומפזרים בעזרת הפיסטולט שכבה דקה, קצת קשה להבחין מכיוון שהפריימר שקוף.

מחכים בערך 30 - 40 דקות.

 

3. בזמן שמחכים אפשר להתחיל להכין את הצבע -

כעקרון מערבבים צבע + מקשה + טינר שמיועד לצבע רכב ( שלא יעלם הברק ) , 2 ( צבע ) ל - 1 ( מקשה ) ל חצי (טינר).

אני השתמשתי בכ*ס מדידה.

 

4. לאחר שהתערובת נמצאת במיכל הפיסטולט לערבב היטב .

 

5. לאחר 35 דקות הכיף התחיל -

חשוב ! - כשצובעים, לצבוע בצורה אחידה, שכבה מלאה ולהניח לטמבון. לא להתלהב "ולהרדם" על אותו אזור, ולא לעבור עליו שוב באותו הרגע, אפילו אם יש מקום שלא צבוע כראוי, השכבה השנייה תשלים אותו.

 

זהו יש להניח לטבון לנפשו ולחזור יום למחרת, אם אתם לא רוצים טביעות אצבעות וחלקיקי אבק דבוקים על הטמבון.

אם יש עוד שאלות אני כאן בשבילכם.

 

לגביי תמונות, כאשר אני אתחיל עם הטמבון הקידמי אני אוסיף גם תמונות למדריך. מצטער מראש שלא צילמתי :|.

 

בברכה אסף.

×
×
  • תוכן חדש...