Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

למכירה: Alpine IVA-D300 מכשיר DVD לרכב


השרשור נעול! רק פותח השרשור וצוות האתר יכולים להגיב
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6286 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוכר

Alpine IVA-D300

מכשיר DVD לרכב,

DVD נשלף, מסך נגיעה.

פרטים באנגלית על המכשיר:

http://www.mediacollege.com/equipment/alpine/iva-d300.html

בנוסף למכשיר עצמו.. אתם מקבלים עוד 3 חלקים שצריך לקנות בנפרד אבל אצלי אתם מקבלים אותם ביחד,

1. מכשיר של בלוטוט שתוכלו לדבר בטלפון ולשמוע ברמקולים..

2. חיבור ל iPod

3. מכשיר של כל מיני חיבורים

תמונה של המכשיר + חלקים נוספים שתקבלו:

alpine-iva-d300.jpg

1. חיבור ל iPod וכל היציאות שלו

2. CROSSOVER של המערכת עם יציאות וידיאו לחיבור 2 מסכי LCD במשענות

2 חיבורי RCA AUDIO VIDEO IN

יציאת RCA למגברים יציאת SUBWOOFER יציאת LEFT ויציאת RIGHT

3. KCA-410C נותן יציאות

4. בלוטוט לפלאפון באוטו לשמוע את השיחה ברמקולים

5. שלט, 3 אפשרויות שליטה על מערכות אלפיין

, על DVD חיצוני, על המערכת עצמה ועל ה NAVIGATION אם יש.

ב ZAP הדגם החדש (IVA-D310) עולה 11 אלף..

והם נראים כמעט אותו דבר.. אני מוכר את שלי ב 5000 ש"ח.. גמיש במחיר..

מי שמעוניין צרו איתי קשר בפלאפון

0526165556

×
×
  • תוכן חדש...