Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

9 חודשים עם ב.מ.וו שחור (730 E32) שנת 1991


tzvipper
שימו לב! השרשור הזה בן 5213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ברשותי 316 89 עם מבט לעתיד ולעבר סדרה 5.

רציתי לשאול האם מגיע יום מסוים שאין חלקים חדשים בכלל? נגמר המלאי בגרמניה וזהו זה. ואז צריך לחפש ב ebay למיניהם?

מה המדיניות של ב.מ.וו בנושא זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 64
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עם הזמן יהיה יותר ויותר קשה למצוא חלקים ויבוא יום שכבר זה יהיה בלתי אפשרי.

 

אני לא יודע איך האחזקה של סדרה 5, אבל בדגמים בחירים היא חולקת לא מאט מכלולים עם 7. לכן עלות אחזקה בטח ובטח שלא תיהיה נמוכה. תשאל את עצמך: האם תצליח להחזיק רכב כזה? גם רכב כזה במצב שמור מאוד יהיה יקר לאזקה ברגע שיהיה צורך לרענן חלקים.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לאלה שרוצים ליראות תמונות, יש בגלרייה של פורום:

http://www.carsforum.co.il/gallery/index.php?c=2&page=2

יש שם גם תמונה של אלפא 164 שהיה רכב קודם שלי.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחח BMW... חלום!יש לך רכב יפה מאוד ובטוח שאתה תהנה ממנו וגם שמור, לא פחות חשוב.

 

רק שאלה לי ל-bmw ricer, מה הטעם להחזיק רכב כמו שלך, שהוא לא זול בכלל באחזקה, אם אתה נוסע בשנה בערך 2000 ק"מ ונוסע פעם בשבוע?

אם לי היה רכב כזה, מצידי לנסוע עליו כל יום ורק להנות ממנו ויש ממה להנות, בכל זאת BMW.

 

שבת שלום לכולם.

Kia Sportage, 2014 

Mazda 3,  2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשהייתה לי איביזה 1.4 שנת 1996 לפני, האחזקה שלה הייתה יותר יקרה. בשנתיים שהייתה אצלי החלפתי מנוע וכל טיפול עלה לי יותר כסף מבבמוו.

בגלל שאני נוסע ברכב כל כך מאט האחזקה של הרכב אפסית. נכון לקח לי לא מעט כסף להביא את הרכב למצב שלו אבל נכון לעכשיו כל האחזקה שלו זה ביטוח (1600 שקל לחובה) וטסט (1300 ש"ח בערך). טיפולים אני עושה כל 7-8 חודש (אפילו שהאוטו לא עובר 2000 ק"מ בשנה) וכל טיפול כזה סביב ה600 שקל. עכשיו החלפתי את כל צינורות הדלק גם ועוד צינור דלק שיוצא מהמיכל לפתח מילוי הדלק אבל זה גרושים וגם לא מחליפים דברים כאלה כל פעם.

אני גם מטפל במוסך במוו של חברים בעוספיה וכמובן הכל זול יותר מקאמור.

לדעתי גם זה לא כזה עסק יקר להחזיק במוו אם היא במצב טוב. יש לי שלושה חברים חוץ ממני וכולם אנשים פשוטים לגמרי ונוסעים על במוו...אחד נהג משאית, אחד שומר....אני כרגע גם עובד בשליחויות (לא עושה עשרות אלפי שקלים בחודש:lol:)...

לדעתי הכל תלוי אם אתה שומר על האוטו ומטפל בו טוב אז הוא יחסוך לך הרבה כסף! כי אני בכיף יכול כל שני וחמישי לעשות איתו דריפטים וכל חודש לשבור את הדפרנציאל ולהחליף צמיגים כל חודשיים ולבכות שיקר להחזיק במוו.

העיניין הוא גם שיש לי קטנוע ואני לא רואה סיבה לנסוע לקניות/לחדר כושר/לסידורים עם האוטו. הרבה יותר נח, בלי פקקים, בלי לחפש חניה ובלי נזק לאוטו...

הרכב במקרה שלי זה יותר לנשמה..להוריד את הכיסוי בערב ולהנות ממנו כשהוא עומד...לנסוע בו כל יום היה כואב לי נפשית. ככה אני מוציא אותו כשאני באמת רוצה לעשות נסיעה כיפית, אחרי שבוע שהתגעגעתי אליו. בדיוק כמו החברה במועדון ה5 שמוציאים את רכבי האספנות שלהם פעם ב...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרגשה של נסיעה חלקה עברה לי כשהתרגלתי לבומר שלי (בהתחלה חשבתי שהוא נוסע חלק וכל מי שנוסע איתי אומר את זה), אני כבר מרגיש איתו "רגיל", רק שבפועל, משום מה מכוניות אחרות נוסעות פחות חלק.

זה לא רק שהוא נוסע חלק, יחד עם זה יש לו היגוי מצויין ואחיזת כביש מפתיעה.

בתקופה שגרנו בארה"ב הייתה לאבא שלי 740L E38. לאמא הייתה אינפיניטי Q45 שהייתה פחות מפוארת אבל נסעה יותר טוב גם בפניות וגם בקו ישר. כל ילד מסכן עם צ'רוקי היה קורע אותי ברמזור כשנסעתי בבימר. (לא שאני הייתי מבוגר במיוחד כדי לעשות רייסים)

לא יודע על מה אתה מדבר.

מה שכן, אחרי חודש אני אישית מתרגל וסמל על ההגה כבר לא עושה לי את זה. לא משנה עם זה פרופללר או H נטויה הצידה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לי שלושה חברים חוץ ממני וכולם אנשים פשוטים לגמרי ונוסעים על במוו...אחד נהג משאית, אחד שומר....אני כרגע גם עובד בשליחויות (לא עושה עשרות אלפי שקלים בחודש:lol:)...

אז אני אופטימי ומקווה שיום אחד אוכל גם להחזיק ב.מ.וו (עוד כמה שנים כמובן) :)

 

הרכב במקרה שלי זה יותר לנשמה..להוריד את הכיסוי בערב ולהנות ממנו כשהוא עומד...לנסוע בו כל יום היה כואב לי נפשית. ככה אני מוציא אותו כשאני באמת רוצה לעשות נסיעה כיפית, אחרי שבוע שהתגעגעתי אליו.

אשכרה סיפור אהבה :)

Kia Sportage, 2014 

Mazda 3,  2010

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל ילד מסכן עם צ'רוקי היה קורע אותי ברמזור כשנסעתי בבימר. (לא שאני הייתי מבוגר במיוחד כדי לעשות רייסים)

לא יודע על מה אתה מדבר.

מי דיבר על מירוצי רמזורים? אם כבר הזכרת את זה 740IL, E38 מאיץ מ-0 ל-100 ב-7 שניות, לאומת ג'נד צ'רוקי V8 5.9 בתוך 6.8 שניות, לאומת דגם 5.2 שמאיץ תוך 8.2.

אולי גם תגיד שVOLGA שמאיצה לאט יותר מפרארי F50?

 

הזכרת גם את Q45 שלפי דעתך נוסעת טוב יותר מ-E38. מכיוון שזה סובייקטיבי, ניתן לקבל את זה, אבל קראתי לא מאט ביקורות, בהן בד"כ גרמניות זוכות לציונים גבוהים יותר. ד"א, דגם עם מנוע 4.1 מאיץ תוך 7.5 שניות.

 

יש כאלה שמעריכים בנסיעה מירצוי רמזורים, אני מעריך דברים אחרים. בארץ את הדברים האלו מספק רכב עם סמל של פרופללר.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בארץ את הדברים האלו מספק רכב עם סמל של פרופללר.

זה לא בושה להתענג מרכב. הבנתי שצמד המילים "בומר שחור" עושה לך את זה. אני דווקא יכול להבין את זה ולפרגן. אחיזת כביש יש לה בזכות משקל של 2 טון. זה הכל. נסיעה על מהירות שיוט של 100 מייל הייתה סבבא. אבל היא לא חיית כביש. זה מה שניסיתי להגיד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יפה מאוד. אני כמוך דוגל באחזקת רכב ישן ברמה הגבוהה ביותר, ואין פרופורציה בין מחיר הרכב לסכומים שהשקעתי ביישור קו. אני נהנה מרכב אמין ומהנה לנהיגה, E30 318i 1987. בנוסף יש לי E46 318i 2000, שגם בה אני לא חוסך. אני מתאר לעצמי שבסידרה 7 המחירים גבוהים יותר, אבל לא כדאי לעגל פינות.



 

עם זאת, חסרים ביישור קו שלך מספר פרטים שכדאי לבדוק:

1. החלפת נוזל בלמים

2. החלפת פלאגים וחוטי הצתה

3. החלפת שמן דיפרנציאל, גיר ופילטר גיר

4. בדקת את מצב בולמי הזעזועים?

5. הצמיגים צריכים להיות בעדיפות ראשונה.

6. תשקול החלפת רדיאטור ברגע שיתחיל לזייף.

 

על מנת לחסוך בהוצאות אין צורך להתפשר, אלא כדאי לך להכיר דרכים להשיג חלקי OEM מחו"ל, וללמוד לעבוד לבד.

אל תפסול חלקים מפירוק, כל עוד שמדובר בחלק מקורי ובמצב טוב זה יכול לעזור בהרבה מצבים (פנסים למשל).

מה שלא כדאי בשום אופן אלה חלקים לא מקוריים.

 

ברגע שהרכב מסודר, ההוצאות השוטפות צריכות להיות מתונות ולא יותר משל רכב רגיל.

 

בהצלחה בהמשך.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5213 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...