Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6302 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך חוות דעת...

אני רוצה לקנות רכב והתעניינתי ברכב מהשכרה-שברולט אופטרה שנת 2006 ,1600 סמ"ק.

הרכב חיצונית ופנימית במצב מעולה,מרווח ויפה מאוד,ובנוסף מתחייבים בבדיקה על שסי+גיר+מנוע,

ואני מקבל אחריות על גיר+מנוע לשנה.

רציתי לשאול את דעתכם בנושא,ואם מישהו שמכיר את הרכב הנ"ל אישית יכול לתת לי חוות דעת מבחינת עלות אחזקה,מהירות,צריכת דלק ועוד...

תודה רבה ושבת שלום!!!

פורסם

אמינות סבירה, צריכת דלק גבוהה, מעבר לזה הרכב ממוצע ואפור מאוד, מבוסס על דגם של דייהו בכלל. לא הייתי מתקרב.

פורסם
אמינות סבירה, צריכת דלק גבוהה, מעבר לזה הרכב ממוצע ואפור מאוד, מבוסס על דגם של דייהו בכלל. לא הייתי מתקרב.

סתם לידע כללי...מה זה אומר צריכת דלק גבוהה (אחד לכמה)??

ומאיפה אתה יודע את הנתונים האלה??

פורסם

מנסיון, ממבחנים. וכמעט שכחתי - הרכב גם לא בטיחותי כ"כ.

האופטרה לא נחשב לרכב מוצלח, נקודה.

לא זוכר מה היצרן טוען, אבל בפועל מדובר בכ-1:7 שזה די הרבה יחסית ל-1.6

פורסם
מנסיון, ממבחנים. וכמעט שכחתי - הרכב גם לא בטיחותי כ"כ.

האופטרה לא נחשב לרכב מוצלח, נקודה.

לא זוכר מה היצרן טוען, אבל בפועל מדובר בכ-1:7 שזה די הרבה יחסית ל-1.6

 

תודה על התשובה אבל אפשר לפרט טיפה...?? זה יותר מדי כללי!!!

חשוב לי מאוד מבחינת מהירות של הרכב...

צריכת הדלק שרשמת זה ממבחנים???

 

ועוד שאלה קטנה-מכיוון שהרכב מהשכרה יהיה לי בעיה למכור אותו לאחר מכן?? (בעיקרון אני רוצה להחזיק את הרכב 3 שנים לפחות)

פורסם
תודה על התשובה אבל אפשר לפרט טיפה...?? זה יותר מדי כללי!!!

חשוב לי מאוד מבחינת מהירות של הרכב...

צריכת הדלק שרשמת זה ממבחנים???

 

ועוד שאלה קטנה-מכיוון שהרכב מהשכרה יהיה לי בעיה למכור אותו לאחר מכן?? (בעיקרון אני רוצה להחזיק את הרכב 3 שנים לפחות)

נסעתי על רכב הנ"ל במשך שבועיים כרכב חליפי בליסינג.

מבחינת צריכת דלק הוא עשה לי 1:10 בממוצע כאשר על אותו מסלול נסיעה מאזדה 3 עשתה 1:12 (ליטר ל- 12 ק"מ).

האם זה משמעותי או לא, תלוי בקילומטראז' השנתי שאתה מתכוון לנסוע.

 

לגבי המנוע, הוא רועש ומחוספס, אבל בסופו של דבר עושה את העבודה.

 

יש לו ותהיה לו ירידת ערך מאוד גבוהה בגלל המוניטין של דיהו, סליחה, שברולט.

כשתרצה למכור את הרכב, תצטרך להוריד משמעותית מהמחירון שגם כך יהיה נמוך מאוד.

 

אם תקנה עכשיו את הרכב בהנחה של 30-40% וכשתרצה למכור אותו תוריד את אותו אחוז מהמחירון, כנראה שלא תהיה לך בעיה למכור את הרכב, כי מחירו בעוד 3 שנים יהיה בסביבות 20K ש"ח.

פורסם
נסעתי על רכב הנ"ל במשך שבועיים כרכב חליפי בליסינג.

מבחינת צריכת דלק הוא עשה לי 1:10 בממוצע כאשר על אותו מסלול נסיעה מאזדה 3 עשתה 1:12 (ליטר ל- 12 ק"מ).

האם זה משמעותי או לא, תלוי בקילומטראז' השנתי שאתה מתכוון לנסוע.

 

לגבי המנוע, הוא רועש ומחוספס, אבל בסופו של דבר עושה את העבודה.

 

יש לו ותהיה לו ירידת ערך מאוד גבוהה בגלל המוניטין של דיהו, סליחה, שברולט.

כשתרצה למכור את הרכב, תצטרך להוריד משמעותית מהמחירון שגם כך יהיה נמוך מאוד.

 

אם תקנה עכשיו את הרכב בהנחה של 30-40% וכשתרצה למכור אותו תוריד את אותו אחוז מהמחירון, כנראה שלא תהיה לך בעיה למכור את הרכב, כי מחירו בעוד 3 שנים יהיה בסביבות 20K ש"ח.

 

תודה רבה על התשובה!!

מחירון הרכב כרגע הוא 62000-כאשר הוא הוצע לי ב-44000 ש"ח מחיר ראשון (30 אחוז הורדה ויש על מה להתווכח)

אני מאמין שאני יחזיק אותו לפחות בין 3 ל-4 שנים.

סלח לי רק על הבורות לא הבנתי למה אתה אומר שלא תהייה בעיהלמכור אותו בעוד כ-3 שנים בערך?? (מכוניות במחירים האלו "עפים"??)

בכמה הייתם ממליצים לי לקחת אותו??? (חשוב לציין שאני בחור צעיר שקונה אוטו ראשון שלו)

פורסם
תודה רבה על התשובה!!

מחירון הרכב כרגע הוא 62000-כאשר הוא הוצע לי ב-44000 ש"ח מחיר ראשון (30 אחוז הורדה ויש על מה להתווכח)

אני מאמין שאני יחזיק אותו לפחות בין 3 ל-4 שנים.

סלח לי רק על הבורות לא הבנתי למה אתה אומר שלא תהייה בעיהלמכור אותו בעוד כ-3 שנים בערך?? (מכוניות במחירים האלו "עפים"??)

בכמה הייתם ממליצים לי לקחת אותו??? (חשוב לציין שאני בחור צעיר שקונה אוטו ראשון שלו)

אני הייתי רוכש את הרכב רק בלא פחות מ-40% מתחת למחירון, כלומר בסביבות 37K ש"ח (62K פחות 40%).

 

בעוד 4 שנים המחירון שלו יהיה בסביבות 20-25K ש"ח. נהיה אופטימיים ונקח לדוגמא את 25K ש"ח. במחיר הזה יהיה לך מאוד קשה או אפילו בלתי אפשרי למכור את הרכב בגלל ההשכרה.

לכן אם תוריד אז את אותם 40% שקיבלת בעת הרכישה, כלומר תרצה למכור את הרכב ב- 15K ש"ח (25K פחות 40%) , לא נראה לי שתהיה לך בעיה למכור אותו במחיר הנ"ל.

שים לב שהורדת 40% עכשיו ו-40% בעוד 4 שנים זה לא אותו סכום...

 

אם נסכם, נקבל שאם תוכל לקנות היום את הרכב ב- 37K ש"ח ולמכור אותו בעוד 4 שנים ב- 15K ש"ח, אתה מפסיד על ירידת ערך 22K ש"ח, כלומר 5.5K ש"ח שנתי.

 

עכשיו אתה צריך להחליט האם זה הרבה מדי בשבילך או מעט מדי.

פורסם

לדעתי דווקא מיותר לחשוב ולנבא מה יהיה עוד כמה שנים - השאלה היא האם הרכב עונה על הדרישות שלך כרגע.

בסכום הזה אני בכלל הייתי מחפש דגם שמור של האלמרה המצויינת.

×
×
  • תוכן חדש...