Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6060 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אחרי המלצת חברי הפורום החלטתי לרכוש את הסאב הנ"ל. כעת אני מעוניין לבנות תיבה תואמת כאשר הדגש הוא על איכות יותר מכח.

 

אשמח להסבר מפורט של מידות (אורך, גובה ועומק), קוטר החור, עובי ה MDF, חומרי עבודה [סוג דבק, ברגים, סיליקון(?)] ועוד..

 

כמו כן המלצות יתקבלו בברכה.

 

תודה

audsubdata.PDF

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תתחדש דבר ראשון.

 

דבר שני, למה ללכת על אלמנט "לפי המלצת חברי הפורום", אתה אמור לשמוע אותו לפני ואז לראות אם הוא מתאים לך.

במיוחד שזה סאב כזה.

 

בכל מקרה תתחדש ותהנה ממנו.

 

סטס.

פורסם

קודם כל, תודה רבה.

 

א. אתה 100% צודק.

ב. אין לי כרגע זמן לעשות "סקר האזנות".

ג. החלטתי שכל הסט-אפ ברכבי יהיה מבוסס על Genesis.

 

תודה

פורסם

יש מקרים בודדים בהם אין צורך לעשות סקר האזנות ואפשר לקנות "על עיוור".

אני מניח שפרארי היית מוכן לקנות בלי נסיעת מבחן.

יש דברים שאין צורך לבדוק ויש להם מספיק מוניטין מוצדק שנבנה במשך שנים רבות כדי לגרום לאנשים לרצות אותם.

מספרים/דפי מפרט, אינם רלוונטיים במקרים דוגמת אלו.

הסאבים של ג'נסיס ידועים בעולם כסאבים סופר מוזיקליים ואיכותיים לכן כל שנותר לבחור הוא לבנות תיבה, להתקין ולהנות.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

אני מסכים.

אך תבין, אתה בעצמך אומר "סינפוני ידועים כסאבים מוזיקליים", וזה לא תמיד מה שבנאדם מחפש בסאבוופר.

 

דוגמא פשוטה, לקנות סט פוקל אוטופיה לדוגמא שנחשב סט ברמה גבוהה כשאתה לא מתחבר לסאונד הפוקאלי .

 

קיימת תוכנה לחישוב תיבה , אני לא זוכר איך היא נקראת חכה לשמה.

פורסם
אני מסכים.

אך תבין, אתה בעצמך אומר "סינפוני ידועים כסאבים מוזיקליים", וזה לא תמיד מה שבנאדם מחפש בסאבוופר.

 

דוגמא פשוטה, לקנות סט פוקל אוטופיה לדוגמא שנחשב סט ברמה גבוהה כשאתה לא מתחבר לסאונד הפוקאלי .

הבחור לא מחפש SPL.

אצלי או אצל כל בעל נסיון רב אחר - "מוזיקלי" זו הגדרה האולטימטיבית אם כי ג'נרית לכל התכונות החשובות לאודיופיל כזה או אחר.

כולנו רוצים להינות מ"מוזיקה". אולי יש כאלה שמחפשים להרוס אותה? ונהנים מבאס לא מדוייק, מרוח ובעל גוון קשה?

הסאב של ג'נסיס למרות מספרים "נמוכים על הנייר" מכה מאד יפה! יורד מאד נמוך! מהיר, מדוייק ואיכותי מרוב הסאבים הקיימים בשוק!

אם אלו לא התכונות שכל יצרן דרייברים מכובד מנסה להשיג...אז קטונטי.

חתימתי לא עמדה בקו אחד עם כללי הפורום ולכן נערכה.

פורסם

ראשית, תתחדש על הרכישה.

סאב מצוין בהחלט, אחד הטובים שמסתובבים כאן [עדיין..].

 

נתוני היצרן לתיבה סגורה הם 1CF=30L.

אני מציע שתבצע חיפוש לפי מילות המפתח "מידות/תיבה", יש כאן פירוט ולינקים למחשבונים שנתתי.

 

סטס, עקרונית אתה צודק שברמות הנמוכות והבינוניות מומלץ בהחלט לשמוע קודם לכן, אך יש דברים שאתה לא "יכול ליפול איתם", הדוגמה של הפרארי מצוינת. כמדומני שיש קונצנזוס סביב הסאב הזה, בקרב החברים מוכווני הSQ כאן.

קונצנזוס שמבוסס על עובדות מוצקות, כשרובם ככולם אוהבים אותו.

גם מעט מאד הסאבים שיכולים להתחרות בו.

מעבר לכך, לא יומלץ למבקש המלצה על סאב SPL סאב כזה. הוא קיבל המלצות לפי דרישותיו, וביצע רכישה מעולה.

פורסם

במקרה הכי גרוע סטס - ת-א-מ-י-ן לי - יהיה מי שיקנה אותו ממנו בשמחה.

 

אני די בטוח שאם אני הייתי מוכר את האאורה שקניתי (ואני לא :twisted: ועדיין לא שמעתי אותו) היו לפחות כמה שהיו מאוד מתעניינים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

לא הבנתם אותי נכון כנראה , אני חס וחלילה לא שולל את הסאב הזה.

פשוט הצורת קנייה דיי מוזרה.

ההפך, בסדרות הנמוכות הסאבים +\- אותו הדבר.

ברמות הגבוהות הם דיי שונים לפי אופי, וסגנון.

 

הסאב הוא סאב מעולה אין ספק, ואף חשבתי על הסאב הזה בעצמי.

אף פעם לא השוותי אותו לshiva, מעניין :-) .

פורסם

זה ברור שקניה של רמקול צריכה להתבצע ע"פ שמיעה.

 

להוציא 16 אלף ש"ח על סט שלושה חלקים של פוקל ולגלות שהטוויטר צורם לך - זה לא נעים...

 

אבל כשאתה יודע פחות או יותר איזה כוון אתה מחפש מהמוצר - איזה גוון צליל, איזה הספקים ואיזה מחיר - כשאתה נתקל במוצר מעולה שעונה להגדרות האלו - אפילו אם לא שמעת, הסיכויים שתתאכזב הם פחותים.

 

ובמקרה הכי גרוע - זה מוצר נחשק, ימכר מאוד מהר בייחוד בגלל שהסאב הספציפי הזה זול יותר בגלל שהוא ישן + יד 2 בכלל הופך אותו לרכישה כדאית.

 

אני לא אתפלא אם יש עכשיו כמה חברי פורום שיתצפתו על הודעות הלמכירה כמו נשרים בזמן הקרוב...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אה... אני לא - כלומר אני תמיד מזיל ריר על הסאב הזה אבל אני לא מתכוון או חושק לרכוש אותו.

 

לא בזמן הקרוב - תן לי עוד להתאכזב\להנות מהאאורה :-D

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב בצעד נדיר וחסר תקדים, אני חולק על כולם ומסכים עם סטס :).

 

לא משנה כמה הסכמה חובקת עולם קיימת בשוק, עדיין לכל אלמנט יש מאפיין צליל יחודי שלא כל אחד יאהב.

 

לדוגמא : IDMAX נחשב סאב SQ לכל הדעות, אני לא חושב שיש מישהו בעולם שיגיד שזה לא סאב מצויין.

עם זאת יש כאלו שאופי הסאב שונה מעט מהרצונות שלהם, הם מחפשים משהו עם יותר נפח.

או לחילופין משהו עם פחות פאנץ', וכו' וכו'.

 

הרבה פעמים יש אלמנט שהוא פשוט אלמנט מדהים - אבל בפועל אדם מסויים לא מתחבר אליו,

לדוגמא : אני לא מתחבר לוופרים של המוראל אלייט,

אני גם לא מתחבר לטוויטרים של פוקאל, ובחו"ל מביאים עליהם ביד - אז מה ?

פורסם

תמיד יש מקום לדעה אישית והכל .

במקרה הזה באמת מדובר בהימור יחסית מוצלח אבל זה נכון שזה הימור וזה גם נכון שזה הימור בטוח ומאוד לגיטימי.

כמי שמכיר את הסאב הזה על בוריו אני יכול להגיד שמדובר בסאב משובח שכמעט לא זכור לי מקרים שאנשים לא התלהבו ממנו.

 

לגבי התיבה , אטומה , 30 ליטר . הכי פשוט הכי טוב.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...