Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6315 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב.

היום שמתי לב לנזילה של מים ירוקים מאיזור חיבור המשאבה לצינור מים.

 

מה ניתן לעשות? הרי החלפתי את האטם לפני שנה בדיוק לאטם מקורי, ועד היום לא עשה בעיות.

 

איך יתכן שהחיבור הנ"ל מתחבר באמצעות דחיפה של הצינור פנימה לבית המשאבה, ורק האטם מונע בריחת המים החוצה?

 

הפרוק של הצינור דורש גם פרוק של בית התרמוסטט גם?

 

החלפת אטם תפתור את הנזילה?

בקשר למקום הנזילה אני בטוח ב- 100 אחוז מאיפה נוזל.

הנה תמונה שתסביר את העניין :

95223746.jpg

 

תודה רבה לעוזרים.

פורסם

לא.

הוא נתמך בצידו השני מבית התרמוסטט.

הוא לא יכול להיתפס בבנד כי הבראקט (בית המשאבה) ממתכת.

פורסם

הייתה לי גם נזילה כזאת לפני כמה חודשים כתוצאה מנסיון כושל להחליף מים... אלכתי לרון והחלפתי משאבה.

  • ספונסר פורום
פורסם

לנזילה הזאת מצינור הפלסטיק אין קשר למשאבת המים ,

כדי לפתור את הנזילה עליך להחליף את הצינור פלסטיק הזה ואטם הגומי המרובע

הוא חלק ממנו ומחירו כ 360 שח למקורי.

הבעיה בדרך כלל לא באטם הגומי בלבד אלה סדק בצינור בדיוק בנקודת החיבור

לבלוק המנוע .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

קודם כל תודה על התשובות!

 

רון אתה הבנת אותי נכון.

הבעיה היא שהצינור שלם ובלי סדקים או פיצוצים למינהם.

עם הזמן האטם מתרחב בתוך בית המשאבה ונוצר מרווח אשר גורם לבריחה של מי קרור.

עכשיו, אני יוכל להחליף את האטם בחדש מקורי שעלותו 30 ש"ח, אבל זה לא יפתור את הבעיה בעתיד ושוב יווצר מרווח לא רצוי.

מה אפשר לעשות בעניין? יש פתרון ? מן צינור גומי שיושב צד אחד על בית המשאבה ומהודק עם בנד וצדו השני יושב על צינור הפלסטיק שגם הוא מהודק עם בנד?

  • ספונסר פורום
פורסם

הגומי מתרחב ? לאף אחד זה לא קרה ואין סיבה שזה יקרה גם לך

אתה כנראה עושה משהו לא בסדר בזמן ההרכבה או שהצינור

מעוות .

צינור חדש ,הרכבה נכונה ,ואין לך יותר נזילות מהנקודה הזאת ,זה מאד פשוט .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

לא סביר בכלל שהבעיה היא באטם בלבד. אלא אם תוציא אותו ותראה שהוא התפורר (וגם זה קורה לפעמים) לא יהיה מנוס מלהחליף גם את הצינור הדרעק הזה.

×
×
  • תוכן חדש...