Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שכתבו לך, אין חיה כזו.

יש לך שתי אפשרויות מעשיות - איסוזו טרופר בנזין, או לנדרובר דיסקברי בנזין.

אף לא אחד מהם יהיה מהיר יותר מהמונדאו, אבל שניהם יכולים לזוז.

שניהם נוחים מאוד בשטח ובכביש, האיסוזו יותר מרווח, אבל גם בדיסקברי לא תהיה לך בעית מקום.

בשניהם ניתן להתקין מערכת עצבנית, המגבלה היא התקציב שלך. דלק אני מבין אינו מהווה בעיה עבורך, אשרך.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם

אהלן, חזרתי ואני הולך למכור את האופנוע וההתקציב שלי עלה ל60K.

הדרישות השתנו גם כן :

ג'יפ שלא יבקר הרבה במוסך, שיהיה עם קצת סטייל, אפשרות התקנה לאורות ציידים, מגן חזירים, הגבהות ועוד ציוד של שטח, שיהיה מהיר, והכי חשוב, הנוחות, גם בשטח וגם בכביש.

פורסם
שאני יוכל להרכיב עליו כנפיים ופנסי ציידים, שיהיה מהיר

!

 

בקיצור הרכב שאתה מחפש הוא ג'יפ ערסים, בשביל לשפר אותו ולעשות שופוני על בחורות?

 

 

לא בעיה להשיג ג'יפ ממודל גבוה יחסית רק שהוא יהיה קרוע, קשה למצוא אחד שמור בתקציב ואם כן הוא כנראה ממודל נמוך.

פורסם

טרופר בנזין קצר יכול להיות אופציה מעניינת, גם פג'ארו בנזין. שניהם נוחים בצורה סבירה, לשניהם יש סטייל ואין שום בעיה להרכיב על שניהם פנסים והגבהות.

מצד שני, שניהם לא זולים לאחזקה, חסכוניים בדלק או באמת מהירים. הם אולי זריזים יחסית לג'יפים אחרים (סמוראי או ג'ימיני, למשל) אבל יחסית לרכבים אחרים? אני בכלל לא בטוח.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
בקיצור הרכב שאתה מחפש הוא ג'יפ ערסים, בשביל לשפר אותו ולעשות שופוני על בחורות?

 

 

לא בעיה להשיג ג'יפ ממודל גבוה יחסית רק שהוא יהיה קרוע, קשה למצוא אחד שמור בתקציב ואם כן הוא כנראה ממודל נמוך.

 

ג'יפ ערסים?

לא.

ג'יפ נוח?

כן.

אין בעיה עם אורות ציידים, זה לטיולי לילה שאני יעשה עם האוטו, וזה מאיר אחלה.

טרופר בנזין קצר יכול להיות אופציה מעניינת, גם פג'ארו בנזין. שניהם נוחים בצורה סבירה, לשניהם יש סטייל ואין שום בעיה להרכיב על שניהם פנסים והגבהות.

מצד שני, שניהם לא זולים לאחזקה, חסכוניים בדלק או באמת מהירים. הם אולי זריזים יחסית לג'יפים אחרים (סמוראי או ג'ימיני, למשל) אבל יחסית לרכבים אחרים? אני בכלל לא בטוח.

צביקה, מה התקציב שבאמת יספק אותי בקניית ג'יפ?

שהוא יענה לסטנדרטים שלי?

פורסם

כדי להגשים את כל הדרישות שלך (לפחות את רובן מלבד המהירות אולי) , אתה צריך תקציב של לפחות 130-150 אלף ש"ח בשביל לנד קרוזר , פאגרו קינג וכ'ו .

בשביל ג'יפ מהיר כמו שאמרו אתה צריך פורשה קאיין או לפחות טוארג V6 ורצוי V8.

פורסם
כדי להגשים את כל הדרישות שלך (לפחות את רובן מלבד המהירות אולי) , אתה צריך תקציב של לפחות 130-150 אלף ש"ח בשביל לנד קרוזר , פאגרו קינג וכ'ו .

בשביל ג'יפ מהיר כמו שאמרו אתה צריך פורשה קאיין או לפחות טוארג V6 ורצוי V8.

 

עזוב את העניין של המהיר.

אבל 130 אלף ,זה קשה בשבילי.

המקסימום שלי זה 80K

פורסם

חח זה נורא מעניין, כל יום עוד 10K או אפילו 20K

תגיד, אתה שודד בנקים במקצוע ?

ועכשיו ברצינות:

ב70-80 קונים לנדקרוזר 99 או 00 קצר, אחלה אוטו בעולם, גם בשטח גם בכביש.

בהצלחה :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

בדרך כלל ג'יפים בתקציבים כאלה נמכרים עם ק''מ גבוה.. מינימום 200 אלף, גיל מתקדם

והן לא תמיד מגיעות שמורות, לכן יהיה הצורך ליישר קו בדברים מסויימים.

 

ג'יפ שייכנס בתקציבך מהשנים המתקדמות הוא האיסוזו טרופר כפי שאמרו קודמיי.

הג'יפ הזה בהחלט יספק את הסחורה והציפיות,

פוזה בהחלט יש ברכב הזה, אבזור סביר (ריפודי עור בדגם האקסטרים)

ומחיר בהחלט מצוין.

אך לא הכול מושלם. הרכב הזה סובל מירידת ערך ענקית (מחיר השוק של דגם האקסטרים

בשנת 2004 יכול לעמוד על פחות מ100 אלף ש''ח), עלויות אחזקה יקרות להחריד,

איכות הרכב והחומרים היא לא מהשורה הראשונה, לפחות לא כמו אצל המתחרות.

זהו רכב שבהחלט ייכנס בתקציבך ואם תוכל להשלים עם החסרונת של הרכב (כולל ספיגת ירידת ערך) הוא בהחלט

יהיה אופציה לא רעה בכלל בהתאם לתקציבך.

שלומי.

×
×
  • תוכן חדש...