Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5643 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בפעם האחרונה שנכנסתי למוסך מורשה של לובינסקי יצאתי משם עם ארנק כל כך קל, עד שהייתי צריך למסמר אותו לכיס שלא ירחף לי החוצה.

 

 

יתרה מזאת, זה לא כזה ברדק, זה קורה רק כשהאוטו ממש חם (בעיקר בפקקים), שזה בערך 5-10 דקות נסיעה פעם ביומיים שלושה (למעט מקרים חריגים שבהם נאלצתי לעמוד בפקקים של ת"א אחה"צ).

 

לאור המחיר היקר של שיפוץ גיר החלטתי שאמשיך לנסוע ככה, אם האוטו נסע ככה חמישה חודשים, אין סיבה שלא ימשיך לנסוע ככה, בכל מקרה החלטתי שאם חלילה ילך גיר, ממילא אסב את האוטו לגיר ידני (קיבלתי כבר הצעת מחיר לא רעה).

 

 

תודה לכל העוזרים.

אמיר

פורסם

היה לי קליאו 1600 אוטומט עם אותה בעיה, נכנסתי למכון גירים ולאחר בדיקה הומלץ לי לא לגעת בגיר נסעתי כך שנתיים ולא היה שינוי פרט לכך שהדבר נורא מעצבן , בבדיקת הרכב כשמכרתי אותו נאמר לקונה שיש דפיקות סבירות בגיר לסוג רכב זה והדבר תקין.

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם

מעניין מאוד.

 

רכב אוטומטי משולב ל DRIVE, עומד במקום בניוטרל, וגולש אחורה, אם עוזבים ברקס בעליה, והדבר תקין ?

 

 

סתם שאלה, ניסית פעם, כשהתקלה הזו מתרוחשת, להחנות את האוטו ברחוב תלול, במקום צפוף יחסית ?

 

 

פורסם

לא ראיתי שנירשם שהרכב היה מידרדר אחורה כשעומדים בעליה,אצלי פשוט היה ניכנס לראשון בבעיטה כחצי שניה לאחר עצירה כאילו ניכנס בך מישהו מאחור

יהיה טוב, רק לא ידוע למי ומתי .

פורסם
בפעם האחרונה שנכנסתי למוסך מורשה של לובינסקי יצאתי משם עם ארנק כל כך קל, עד שהייתי צריך למסמר אותו לכיס שלא ירחף לי החוצה.
אז אל תיכנס למוסך מורשה אלא למכון גירים אוטומטיים אמין.

ממילא גם המוסך המורשה יעביר את האוטו שלך למכון כזה לביצוע השיפוץ.

לאור המחיר היקר של שיפוץ גיר החלטתי שאמשיך לנסוע ככה
לדעתי הגיר שלך לא זקוק כרגע לשיפוץ (שכולל החלפה של כל החלקים המתבלים) אלא -ככל הנראה- להחלפת שסתומים. המשך שימוש בו כך יצריך שיפוץ.
אם האוטו נסע ככה חמישה חודשים, אין סיבה שלא ימשיך לנסוע ככה
זה כמו להגיד שאם מישהו שחולה במחלה סופנית חי עד עכשיו, אין סיבה שהוא לא ימשיך לחיות...
בכל מקרה החלטתי שאם חלילה ילך גיר, ממילא אסב את האוטו לגיר ידני
אם זה מתאים לך אז אני בוודאי בעד.

306 ידנית זו מכונית נפלאה. אין שום גרסה אוטומטית שיכולה להתחרות בה. בהצלחה.

פורסם

ארנון במקרה הזה יש לי אינטרס שהחולה יתפגר לי בידיים, ככה אני אוכל להגיד לאישתי שחייבים להחליף לידני :lol:

 

וברצינות עכשיו, יש לי בדיוק את אותה בעיה שהייתה ל nitz (אלא שאצלי הבעיטה באה לפעמים לבד ולפעמים רק אחרי ליטוף של הגז), ובתשובה לשאלתך בוקי, אכן קרה לי פעמיים שהייתי צריך לזנק בעלייה וההילוך לא השתלב ולא רציתי לתת גז כדי שהגיר לא יחטוף מכה חזקה בשילוב, אז הרמתי את הבלם יד, לחצתי על דוושת הגז בעדינות עד שההילוך השתלב, הורדתי בלם יד והמשכתי בנסיעה, אבל בכל מקרה עכשיו אני משלב לראשון לפני שהאוטו מגיע לעמידה כך שהגיר בכלל לא מגיע למצב של ניוטרל.

 

אם הייתי הבן של גאידמק כנראה שלא היינו מנהלים את הדיון הזה אבל לצערי אין לי כמה אלפי שקלים מיותרים מסתובבים בבית, העליתי שאלה בפורום כדי לראות אם יש חלופה לשיפוץ גיר/שסתומים, אבל מאחר ואין אז אמשיך לנסוע כך ואקווה לטוב.

 

תודה לכל העוזרים.

אמיר

פורסם

אמיר שלום

 

בבעלותי רכב כמו שלך 306XT אבל שנתון 2001 , הייתה לי בעיה דומה של דפיקה חזקה במעבר להילוך ראשון בעצירה

או סתם בחניה שלצערי ככה קניתי אותה ולא עלו על זה בבדיקות.

 

לאחר בערך חודש זה כנראה התפתח לבעיה של שסתומים (אפשר לראות שהנוריות של ספורט ושלג מהבהבות)

בכל מקרה לקצר את העניין אחרי החלפת שסתומים (לפי דברי המוסכניק -משופרים :wink: כן בטח) ועידכון תוכנה לגיר

הבעיה נפתרה.(טפו טפו טפו)סה"כ 2300 ש"ח

ראיתי פה באתר גם הודעה של מישהו שאמר שהחלפת השמן של הגיר פתרה לו את הבעיה ,זה גם דבר שעשיתי -משהו שמחייב כאשר מחליפים שסתומים.- רק לידיעה אז היצרן ממליץ להחליף שמן גיר בתיבה הזאת כל 60 אלף.

 

בכל מקרה זה גיר עדין מאוד ואם אתה רוצה יש לי קובץ ארוך מאוד שמסביר ומציג בפירוט את הקרביים של הגיר הזה-ממש מעניין.

 

דן.

פורסם

דן דן תודה רבה,

 

הבעלים הקודמים החליף את השסתומים בגיר (לפני שנה וחצי בערך) במוסך מורשה, אני אנסה באמת להחליף את השמן ולעדכן תוכנה אולי זה יעזור.

 

לגבי המסמך, יש לי מפרט טכני של AL4 בקובץ PDF, אתה מתכוון למסמך הזה ?

 

ודרך אגב, אם זו החלפה ראשונה אז השסתומים באמת משופרים, הבנתי שהשסתומים המקוריים של היצרן לא משהו, ושבארץ מחליפים אותם לשסתומים של חברה שונה, שהם הרבה יותר טובים.

 

בברכה,

אמיר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היי אמיר

 

הקובץ המדובר הוא קובץ נראה רישמי של חברת סיטרואן קובץ של 59 עמודים שמראה כמו רנטגן על הגיר

 

מה קורה כל פעם שמעבירים הילוך ומה קורה בכל מיני מצבים.

 

בכל מקרה הוא גדול מידי בשביל להעלות אל הפורום , אז אם אתה מעוניין תשלח לי את המייל שלך ובהצלחה בפתרון הבעיה.

 

דן.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

היי יש לי את אותה בעייה כמו שאתה מתאר ואני אובד עצות

ברשותי פיגו 307 2005 1.6.

לפני כשבועיים עשיתי טיפול גדול במוסך מורשה של פיגו. לאחר מספר ימים קיבלתי הודעה על הצג

של מערכת זיהום אוייר לא תקינה וממיר קטלטי לא תקין ונורת הזהרה של המונוע נדלק היו גם רעידות באוטו

נגישתי למוסך עשו עדכון תוכנה והחליפו פלאג במנוע והתקלה סודרה . הם עשו נסיעה לראות שתקלה לא חוזרת

וחזרו ואמרו שיש לי בעיה בגיר (שלא הייתה לפני זה) נסעתי עם המוסכניק ואותה תקלה כמו שאתה מתאר הופיע פתאום

המוסך אמר שצריך לשפץ גיר בעלות של 8000 ש"ח . בנוסף לתקלה של מכה בהילוך ראשון היום גיליתי בנסיעה מחוץ לעיר שהוא גם לא עובר להילוך שיוט (הילוך 5 ) . הסכום ממש כבד עלי ... האם יש ברירה אחרת מלבד שיפוץ גיר?

האם זה בטוח שהגיר דפוק? או שיש משהו נוסף שכדאי לי לבדוק?

תודה לכל העוזרים

פורסם

בגיר האוטומטי יש רק 4 הילוכים....

אם העניין לא מפריע לך יותר מידי אתה יכול להמשיך ולנסוע

ברכב שלי שנקנה עם אחריות לובינסקי בוצע שיפוץ גיר והיום יש לי תיבת הילוכים ללא מכות או בעיטות במעבר הילוכים בדיוק כפי שנדרש גם מגיר AL4

מיצובישי אאוטלנדר פרימיום שנת 2017 - היהלום היפני 

יונדאי אלנטרה I35 שנת 2012

×
×
  • תוכן חדש...