Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5473 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם ,כמעט שנה ללא תקלות כניראה שהגיע הזמן smile.gif

 

התקלה שהתחילה אתמול בלילה והמשיכה היום בבוקר, היא שבחלק מן ההצאות והאטות הרכב רועד וקופץ כפעמיים.

התחושה דומה לזה שמשחררים קלאץ' מוקדם מדי ואז הרכב קופץ, אבל מה? זהו גיר רציף כך שלעניות דעתי הבעייה לא בגיר.

הרעידות מגיעות גם בעמידה ברמזורים,לאחר כמה שניות של עמידה הרכב רועד כמה רעידות

(רעידות די חזקות) ברמזור הרעידות מזכירות לי את הרעידות שהיו לי לאחר שבמוסך מורשה

החליפו לי פלאגים לא מתאימים רק שכאן אחרי מספר רעידות זו מפסיק וכפי שהספקתי לשמוע עד

כה, אין קולות חנק מהאגזוז כמו שהיו לי אז.

 

עוד כמה פרטים חשובים :

1. פלאגים הוחלפו לפני כ 10K ק"מ

2. כנ"ל ניקוי בית מצערת

 

אולי הגיע זמנם של חוטי ההצתה ?

יש לי דרך לבדוק אותם אבל בדרך פחות פרימיטיבית מאיך שבדקו לי במורשה בחיפה של

להוציא חוט חוט ולראות אם יש בריחת ניצוץ מאחר מהם ? הבנתי שזה יכול לגרום נזק למחשב

 

יש לכם רעיונות נוספים ?

תודה מראש

שחר

פורסם
איך הן ניראות ? מה בדיוק ואיפה לבדוק ?

 

יש כמה סוגים של תושבות בדרך כלל נראות כמו עצם שמחברת בין המנוע לשילדה או לגיר.

תן גז בסרק ותראה, אם המנוע זז יותר מדי אז זה עוד סימן לתושבת מנוע. הבעיה שאם זה תושבת מנוע תחתונה או גיר קשה לדעת בלי להרים את האוטו.

בכל מקרה, 70K זה סביר לתושבת אבל זה תלוי ברכב אני לא בטוח איך העמידות שלהן אצלך.

CoupéF7R

פורסם

תודה אבי. המנוע לא רועד שאני נותן גז בסרק

אם אני עומד יכול להיות שלא רעידות כלל ויכול להיות שתוך רגע תהיה מן רעידה/קפיצה וזה יפסק, כמה שניות אחרי שוב

הרעידות אינן קבוצות אלא באות לפרקים לזמן קצר מאוד

 

עניין של חוטי הצתה /פלאגים / סלילים לא ניראה לך ?

פורסם

אמרת שאחרי מספר רעידות זה מפסיק - זה קורה רק כשהמנוע קר? אם כן כשהאוטו רועד בעמידה שמת לב למצב הטורים? אולי הטורים 'נופלים' ולא יציבים וזה מרעיד את האוטו. קורה כשהמנוע קר וזה מעיד על מנוע צעדים תקול.

בקשר לפלאגים ו/או חוטי הצתה גם יכול להיות, אבל במצב כזה אתה אמור להרגיש פחות משיכה/סחיבה מהמנוע.

יכול להיות גם פילטר דלק סתום - מתי עשית טיפול?

הייתי מציע תבדוק קודם את העניין של הטורים בסרק. יכול להיות שהם יציבים ופתאום מתחילים לשחק בסל"ד.

CoupéF7R

פורסם

זה נשמע כמו מכלול של כל מה שאתה אומר,אבי

כשהאוטו קר ההסל"ד לא יציב בדקה הראשונה של הנסיעה

 

אח"כ בחלק מההאצות וההאטות אני מרגיע רעידה/שתיים

אך בעמידה (נניח ברמזורים) גם שהמנוע חם ישנם רעידות/קפיצות כל פרק זמן של כמה שניות של עמידה

 

כשאתה אומר מנוע צעדים אתה מתכוון (בפיאט) לבית מצערת החשמלי ?

 

תודה שוב

שחר

פורסם

מכוון שאתה מרגיש רעידות גם בהאטה, מצב שבו לא מוזרק דלק למנוע, יתכן שכן יש בעיה עם תיבה CVT או המערכת הבקרה שלה.

היום מוסכים לא עובדים, חכה למחר וגש למוסך שמכיר היטב את דגם הרכב הזה.

פורסם

רק כשהמנוע קר הסל"ד משחק, בדקה הראשונה של הנסיעה עד שהוא מתחיל להתחמם

ברגע הרעידה עצמה הסל"ד יציב מאוד.

ציינתי מקרה שקרה לפני 8 חודשים בטיפול 60K במורשה פיאט שמו לי פלאגים לא מתאימים, היו בהם שתי אלקטרודות

במקום אחת, התוצאה היתה שבעמידה בסרק הרכב היה רועד ומפסיק לסירוגין , בתדירות הרבה יותר גבוהה מעכשיו

מה גם שעכשיו ישנן רעידות בנסיעה מה שלא היה אז

פורסם

יכול להיות באמת שזה חוטים או פלגים. גם ככה עברו 10K ואולי מתחילים להראות סימני עייפות.

יכול להיות גם גומיה של איזה תושבת לא חייב התושבת עצמה. או כמו שדניאל אמר משהו בתיבה או בבקרה שלה.

בכל מקרה יכולות להיות כמה סיבות צריך ללכת למוסך שמבין בדגם ולבדוק.

CoupéF7R

×
×
  • תוכן חדש...