Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אנשים התחלקו על השכל? (די לפיפי?!?!?!?)


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6349 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבריי המנהלים ייאלצו לסלוח לי הפעם, מכיוון שפשוט אין לי מילים לתאר את עוצמת תדהמתי למראה קמפיין הבחירות ההזוי ביותר שראיתי מימי, אז אשתמש בקצת יותר סימני קריאה ושאלה מהמותר.

 

האידיוט שעומד ומדבר ומאחוריו מתנפנף דגל ישראל, כשכל שתי מילים התמונה קופצת כי הטמבל לא הצליח לזכור את הטקסט ומישהו שכח להפעיל את הפרומפטר - חשבתי שזה גרוע.

 

גיל קופטש מעשן ג'וינט על קבר בן גוריון - חשבתי שזה דוחה ומבזה.

 

מפלגת ניצולי השואה עם בוגרי עלה ירוק - חשבתי שזה מגוחך.

 

אבל פור קריינג אאוט לאוד, לא ציפיתי לראות דבר כזה מעל מסך הטלוויזיה!!!

 

מי, לאלף אלפי עזאזלים, נותן לאנשים האלה לרוץ לכנסת?!?!??!?!?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מי, לאלף אלפי עזאזלים, נותן לאנשים האלה לרוץ לכנסת?!?!??!?!?

אותם אנשים שאוהבים לאכול שווארמה בבאגט, אגב שמיעת התחזית לשעות הבוקר.

הציבור.

מה שאני לא מבין, זה מדוע אתה מתפלא.

אנחנו חיים בישראל. אוקיי??

פעם אחרונה שבדקתי, אני מכיר מישהו שנבהל מהצונאמי של 2004 כל כך, שהוא קפץ ממסך הטלוויזייה עם הילד שלו כי הוא נבהל, ויש לו טלוויזייה גדולה.

גם נתקלתי במזגן שמוציא אוויר קר מאד. לבחוץ. החום הולך פנימה, לתוך החדר.

ובואו לא נשכח את התמונה ששמתי בשירשור "רק בישראל" לא מזמן של מכסה ביוב שנמצא קבור מתחת למדרכה.

בעצם, בואו לא נשכח בכלל את השירשור הנ"ל, כולל הפנינה של "יצאנית חסרת בית מקפלת לי בגדים על האוטו".

(לבקשת הקהל, הריני להודיע שזה אמיתי, ואכן קרה.)

 

אפשרות הבחירה שלנו לראשות הממשלה היא בין מטומטם שדפק את הכלכלה, מטומטם שדפק את הביטחון, ומטומטמת אבל בתולה-היא עוד לא דפקה שום דבר.

 

עלה ירוק התאחדו עם הגמלאים. רק זה חסר בארץ הזו-קשישים בסוטול. גם כך הם לא יודעים מה הם עושים 3/4 מהזמן, גם אלה וגם אלה.

 

בקיצור.

למה להתפלא?

אותי הדברים האלה לא מפתיעים, אלא מתקבלים בהבנה.

מה יותר גרוע? - השד יודע, והוא לא מגלה למרות העינויים.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ראיתי היום את תשדירי הבחירות לראשונה , מאוד נהנתי , זה התחבר יופי עם צחוק בעבודה ושבוע סוף

פעם ראשונה שהמפלגות מהנות אותי .:lol: - עוד תוכנית בידור , לא רע .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

היו דברים מעולם. למי שהספיק לשכוח,

היה את הרב בא-גד...

 

הוא ניסה לרוץ פעמיים, ואפילו קיבל כמה אלפי קולות בניסיון הראשון.

בניסיון השני הוא שלח ב-ד-י-ו-ק את אותם תשדירים, בלי לשנות דבר.

חיסכון אדיר למשק (?)

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אתה יודע אנחנו ישראלים זאת מכה בפני עצמה ..

הנה אלו האנשים שהרסו לנו את המדינה .!!

 

הייתי מצביע להם ....לא לא לא

 

 

נתי.

פורסם

אני לא מבין במה הם יותר מגוחכים משאר המתמודדים.

 

להבטיח חיים בביטחון מוחלט ללא מיסים ועם דיור זול זה פחות הזוי?

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

כי מפלגת שלטון הכסף (או משהו כזה?!) נגד הבנקים ה-ר-ב-ה יותר הגיונית :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

×
×
  • תוכן חדש...