Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6359 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

קניתי מגבר של קלריון מונובלוק שנותן 400RMS ב2 אום.

היה לי לפני זה סאב P1 של רוקפורד אבל הוא חלש אני מחפש משהו חזק וחשבתי על הP3 שאמרתי לבחור מהחנות מערכות הוא אמר לי /שלא כדאי לקחת סאב יותר חזק מהמגבר שככה גם המגבר לא יתאמץ וגם שיהיה ניצול מלא של הסאב...

עכשיו אני צריך יעוץ לסאב שהוא עד 400 RMS ב2 אום.....תמליצו לי על משהו טוב אין בעייה של תקציב ואני מחפש רק אלמנו תיבה כבר יש לי ...

תודה אלירן!

פורסם

לפי דעתי אתה יכול לקחת סאב שהוא 500 RMS

זה יהיה בסדר..אבל ספציפית הP3 הוא סאב לא נציל..זאת אומרת הוא צריך לקבל לפחות 500 RMS

אני ממליץ לך ללכת על ה IDQ סאב מצויין! ויש לך אותו גם במחיר זול מ EDDY שהוא מוכר אותם..

בסביבות ה1300 אני חושב..

סאב שאתה תהנה ממנו גם אם תיתן לו רק 400 RMS...

פורסם

אני רוצה להבין...כל סאב שמופיע בנתונים שלו 4 אום אז בחיבור למונובלוק הופך ל2 אום? איך זה עובד? ואם לא כל סאב הופך ל2 אום איך אני אמור לדעת?

פורסם

תראה יש סאבים שהם מסליל אחד שאם רשום לך שההתנגדות של הסליל היא 4 אוהם אז זאת ההתנגדות של הסאב

אבל יש סאבים למשל שהם שני סלילים למשל שני סלילים של 4 אוהם אז ההתנגדות של הם תהי 2 אוהם או 8 אוהם

ואם הסלילים הם שני סלילים של 2 אוהם אז ההתנגדות תהיה 1 אוהם או 4 אוהם

זה תלוי איך אתה מחבר אותם..

פורסם

מצד אחד הבנתי שסאב עם 2 סלילים של 4 אום הופך ל2 אום....אבל המ קשור איך אני מחבר אותם? פלוס ומינוס איך אני יכול לחבר אותם כבר....יש לי מונובלוק

×
×
  • תוכן חדש...