Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קרע קטן בחלק הקדמי של הצמיג - יכול להיות מסוכן?


ohanaohad
שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

הנחיות היצרן שצירפת לא מתייחסות לסוג הפגיעה שבתמונות באופן ישיר.

 

בכל אופן, אם לי היה צמיג עם קרע כזה הייתי מחליף אותו ללא שום ספק.

פעם ברכב ליסינג היה לי קרע דומה, וקצין הרכב מיד החליף לי את הצמיג אחרי שהראיתי לו את הפגיעה וביקשתי להחליף.

 

אכן הרצועות השזורות אינן הדבר היחיד ש"מחזיק" את הצמיג.

אם לשכבת הגומי הזאת לא היה תפקיד, הוא לא היה כל כך עבה.

 

גם בלי להיות מהנדס צמיגים, לא יכול להיות שום ספק שפגיעה כזאת פוגעת איכשהו בביצועי הצמיג.

 

לא שווה לקחת סיכונים עם דברים כאלה.

It's only a sport if you use a ball

It's a real sport if you use two

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 53
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כפי שג'רמי ציין, ההוראות הללו אינן נוגעות לעיניינו. גם מבלי לראות איך נוצרו הפגמים בצמיגים שצורפו לקבצים, אני יכול לדווח לך שאלו נוצרו מנסיעה עם תקר בצמיג.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההוראות נוגעות לעניין ובמיוחד תמונה מספר 5.5.3 בקובץ 3 שבו נראה צמיג עם קרע בדופן ולצורך העניין לא משנה כיצד הקרע נגרם.

 

ברור לך שהייצרן לא יכול לכסות את כול סוגי הקרעים שנגרמים לצמיג בסיטואציות שונות אבל ניתן להבין מהקרע המוצג בציור שצירפתי לגבי הקרע של פותח האשכול שלא ניתן להמשיך לנסוע עם הצמיג.

 

האם יש ביידך הוראות מחייבות של ייצרן צמיגים או משרד התחבורה או כול גורם מוסמך אחר שבו רשום שצמיג עם קרע מסוג זה תקין ?

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כפי שג'רמי ציין, ההוראות הללו אינן נוגעות לעיניינו. גם מבלי לראות איך נוצרו הפגמים בצמיגים שצורפו לקבצים, אני יכול לדווח לך שאלו נוצרו מנסיעה עם תקר בצמיג.

הצמיג בתמונות למעלה פסול ואין לי מושג מאין אתה קובע שזה תקין. כל צמיגאי מוסמך או בוחן צמיגים יגיד לך זאת.

כדאי לך להתרענן בנושא אצל מקורות מוסמכים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עמית, ברור לי שניתן ללמוד ממך הרבה אבל המידע שצירפתי מרחיב אופקים.

 

מצורפות עוד דוגמאות עם קרעים בצמיג שמאוד דומות לקרע של פותח האשכול.

 

האם לפי דעתך עדיין הצמיג עובר ?

Pages from Rims and tyres-2.pdf

Pages from Rims and tyres.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק,

נו באמת?!

אין להשוות בכלל את הקרעים אותם אתה מציג עם זה הנדון כאן.

החתכים בתמונות האחרונות מראות על צמיג שנסע עם לחץ אויר נמוך ו/או תקר. ובאחר נראים צמיגים אשר עקב שחיקה מוגברת נקרע כתף הצמיג.

 

מתוך האוגדן לבחינת רכב:

סיבות לפסילה -

7. א. צמיג חתוך(הבחן אם החתך הוא עמוק וארוך).

ב. צמיג שרואים בו חלק כלשהו משכבת הבד הפנימית.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, לאיזה הקצנות לקחת את זה.

כל התמונות שצרפת מראות מקרים ברורים של צמיג שעבר עליו משהו קשה ולא הייתי רוצה לנסוע עליו. בכולם מדובר על משהו פנימי ועמוק, אם לא פיזית אז לפחות מבחינת המקור לחור/חריץ שמצביע על בעיה מהותית בצמיג או בשימוש שלו. כאן לעומת זאת מדובר על משהו חיצוני לגמרי. אני טיפה אקצין ואקרא לזה שפשוף.

היה לי מקרה כמעט זהה לפותח השרשור, טיפה יותר שטחי אבל עדיין. מדובר על חתך שטוח שאני יכול למשוך את החתיכה הזאת ולא נשאר המשך שלה אל תוך הצמיג.

ברור שזה לא אידיאלי ובאיזה שהוא מקום סביר להניח שזה פוגע במבניות אבל במידה דומה אצלי גם אחרי שימוש "סביר" מגיעים למצב של דפנות שחוקות ברמות שכבר אין כיתוב אז איפה הקו עובר ? 2-3 מ"מ שחיקה אחידה על הדופן זה בסדר אבל 4 מ"מ בחיתוך הזה זאת כבר סכנת נפשות ?

זה כמובן בלי שהתקרבנו לשזירה הפנימית ואין בועות וכו' אחרת מיד לפח.

 

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתוך האוגדן לבחינת רכב:

סיבות לפסילה -

7. א. צמיג חתוך(הבחן אם החתך הוא עמוק וארוך).

ב. צמיג שרואים בו חלק כלשהו משכבת הבד הפנימית.

האוגדן הזה כנראה מימי טיכו לפחות...או מתייחס לצמיג דיאגונאלי של פעם....

קריעה או עוות של דופן הצמיג (בצמיג רדיאלי) מחייבת החלפתו. כל פנצ'רמאעכר מוסמך יגיד לך זאת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער להתעלק אבל יש לי מאחורה בצמיג (יחסית חדש) קרע דומה, רק שאצלי היה אפשר לראות חתיכה קטנה של חוט לבן וגם רואים בליטה ממש קטנה על הצמיג. אני נוסע איתו ככה כמעט חודש, לא כל כך היה לי תקציב להחליף וקיוויתי שהוא בסדר, אבל לפי מה שאני רואה פה הוא "סכנת נפשות".

אני לא נוסע מלע 120 וגם זה לפעמים , אם נניח הוא מתפוצץ זה עד כדי כך מסוכן?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה מאוד מסוכן בכל מהירות.

נניח שאתה נוסע על 40 בעיר (סביר בהחלט) ומתפוצץ לך צמיג.

אתה יכול לעוף על ילד שעומד על המדרכה.

 

המהירות היא לא זו שהורגת, אלא הטון ומשהו של מתכת ופלסטיק שפוגעים בדברים כשאתה מאבד שליטה.

ממליץ להחליף מהר מאוד את הצמיגים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האוגדן הזה כנראה מימי טיכו לפחות...או מתייחס לצמיג דיאגונאלי של פעם....

קריעה או עוות של דופן הצמיג (בצמיג רדיאלי) מחייבת החלפתו. כל פנצ'רמאעכר מוסמך יגיד לך זאת.

1. האוגדן שיש ברשותי הוא בהחלט מעודכן, הוא ההוצאה האחרונה.

2. צמיגים דיאגונליים מיותרים גם כיום.

3. בצמיג הנדון לא נוצר קרע ו/או עיוות בדופן, כל שרואים הוא תלישה חלקית מהדופן. יש להבדיל בין כל המושגים הנזרקים פה.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההשפעות של צמיג עם פנימית?

האוויר היה בורח בגלל שהגאנט חלוד אז יש לי פנימיות בכל הגלגלים.

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אין לך את המיומנות להשתלט על זה, כן.

אם הכביש רטוב, כן.

אם אתה באמצע SMS למישהו, כן.

אם אתה באמצע עישון ומחליף חתנה ברדיו, כן.

 

בקיצור, כן, זה אפשרי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה ההשפעות של צמיג עם פנימית?

האוויר היה בורח בגלל שהגאנט חלוד אז יש לי פנימיות בכל הגלגלים.

לצמיג טיובלס אסור להתקין פנימית, החיכוך בין הפנימית לצמיג יוצר חום שפוגע בפנימית ואויר עלול לדלוף במהירות ולגרום לאובדן שליטה ברכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5655 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...