Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6392 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום וחג שמח.

לקחתי היום את פיג'ו 106 GTI 1997 לבדיקה והינה התוצאות:

http://www.siz.co.il/my.php?i=txmzoiqtmwfy.jpg

לרכב צריך לעבור טסט חודש הבא,

מהדברים שהבנתי מהבוחן אין דברים שזקוקים לתיקון במידי.

בעקרון אני מרוצה מהרכב ומהמכני(רק 145K)אבל הרכב עבר 2 תאונות הוחלפו חלקים,

ולדעתי עשו עבודה לא משהו וזה לא יושב לא כמו שצריך לדעתי וזה מה שהכי מבאס.

הבחור רוצה 33K והגעתי איתו בכוח עד ל-32K וזה סופי מבחינתו..

למרות שהרכב זקוק לטסט,כיוון פרונט,איפוס מנורת כריות אוויר.

הרכב עבר צביעה כללית והוחלפו מה שרשום בבדיקה(והמוכר מאשר זאת)..

 

זקוק לעוד דעות מה הייתם עושים במקומי?

ללכת על זה לא ללכת,מציאה,דרוש הרבה השקעה?

 

תודה רבה!

יניב

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קצת קשה לקרוא את הדף המצולם.

 

ממה שהצלחתי לראות אז יש לנו פגיעה בגג, הוחלף מכסה מנוע, דלת תא מטען, שמשה קדמית וגם תיקון של קורה/ות.

אם אני מחבר 1+1+1 אז מתקבלת הרגשה לא טובה שהאוטו התהפך או שנפל עליו פסנתר/קורה גדולה/ עץ וכו' .

 

מציע לך לעבור הלאה.

 

אם אתה ממש ממש מעוניין ברכב תבקש לראות דו"ח שמאי כדי שתדע בדיוק איזה נזק נגרם ומה ירידת הערך שנקבעה ובנוסף אם יש משמעות בטיחותית או לא. למרות שמדובר ברכב מבוקש יש פה ירידת ערך די גבוהה לפי תוצאות הבדיקה. אין לי מושג מה מחיר השוק אבל הרכב לא שווה מחיר שוק (ושים לב שאני לא משתמש במושג מחירון).

 

והאמת שלא קראתי בכלל את שאר הריג'קטים כי רק עניין התאונות צריך להוריד אותך מקניית הרכב.

 

אסף

פורסם

ממה שרואים הרכב עבר תאונה מקדימה ומאחורה (הוחלפו מכסה מנוע, כנף, מכסה תא מטען) קצה שילדה מקדימה + קצה שילדה מאחורה.

מה זה מעיכות בקורות תחתית + קרע?

מה בדיוק קרה לגג? הוא רק ניצבע? או שעשו לו תיקונים?

 

בנוסף לזה נורת כרית אוויר דולקת, אני בכלל לא בטוח שאיפוס יפתור את הבעיה הזאת. לאור התאונות שהרכב עבר אני בספק אם בכלל יש שם כרית אוויר.

פורסם
הרכב בצבע כחול,מחולון?

כן

קצת קשה לקרוא את הדף המצולם.

 

ממה שהצלחתי לראות אז יש לנו פגיעה בגג, הוחלף מכסה מנוע, דלת תא מטען, שמשה קדמית וגם תיקון של קורה/ות.

אם אני מחבר 1+1+1 אז מתקבלת הרגשה לא טובה שהאוטו התהפך או שנפל עליו פסנתר/קורה גדולה/ עץ וכו' .

(הבוחן אמר המדיניות כשהם רואים שהרכב עבר צבע בגג אז המשמעות גבוהה..)

מציע לך לעבור הלאה.

 

אם אתה ממש ממש מעוניין ברכב תבקש לראות דו"ח שמאי כדי שתדע בדיוק איזה נזק נגרם ומה ירידת הערך שנקבעה ובנוסף אם יש משמעות בטיחותית או לא. למרות שמדובר ברכב מבוקש יש פה ירידת ערך די גבוהה לפי תוצאות הבדיקה. אין לי מושג מה מחיר השוק אבל הרכב לא שווה מחיר שוק (ושים לב שאני לא משתמש במושג מחירון).

 

והאמת שלא קראתי בכלל את שאר הריג'קטים כי רק עניין התאונות צריך להוריד אותך מקניית הרכב.

 

אסף

 

ממה שרואים הרכב עבר תאונה מקדימה ומאחורה (הוחלפו מכסה מנוע, כנף, מכסה תא מטען) קצה שילדה מקדימה + קצה שילדה מאחורה.

מה זה מעיכות בקורות תחתית + קרע?(כנראה לא הרימו טוב את הרכב על הליפט,או שירד מדרכה..)

מה בדיוק קרה לגג? הוא רק ניצבע? או שעשו לו תיקונים?

 

בנוסף לזה נורת כרית אוויר דולקת, אני בכלל לא בטוח שאיפוס יפתור את הבעיה הזאת. לאור התאונות שהרכב עבר אני בספק אם בכלל יש שם כרית אוויר.

יאמר לזכותו שלפני משהו כמו שבועיים ראיתי את הרכב אך לא לקחתי לבדיקה,

הנורה למיטב זכרוני לא הייתה דולקת..

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982

פורסם

אני מכיר את הרכב.

 

 

הרכב במצב טוב +

 

יש כריות אוויר ברכב,המנורה נדלקת בגלל מגה רופף של החוט שמתחת לכסא.

 

תאונות רציניות האוטו הזה לא עבר.

 

הוא בטוח לא התהפך,הגג נצבע בגלל שהצבע דהה,כמו בכל הפיג'ו.

 

החשש היחידי שלך צריך להיות בנוגע לסחירות של הרכב,כמו שאתה מתלבט אם לקנות אותו,ככה גם יתלבט הקונה שיקנה ממך את הרכב.

 

:-)

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

בתור בעלים לשעבר של 106, הייתי מציע לו 10 אלף וגם זה אחרי מחשבות רבות. לא הייתי רוצה לנהוג ביום יום ברכב שעבר תאונות שלדה מכל מקום אפשרי מסביב לרכב ואופצייה שהרכב התגלגל גם.

 

לדעתי תמשיך הלאה.

 

אבי.

פורסם

אני בספק שהרכב התהפך ונוטה להאמין שהגג רק נצבע.

 

אבל, בלי שום קשר, הרכב עבר תאונה,וכנראה שגם לא אחת קלה אם הגיע למצב של פגיעות בקורות אורך+רוחב מקדימה ומאחורה.

 

תמשיך הלאה,יכול להיות מבחינה מכאנית שהרכב באמת בסדר, אבל מבחינת שילדה- אל תתקרב.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מספיק הספק בנוגע לגג.

יש לי חבר שריסק גולף GTI. הוא היה איתה בבדיקה לפני הקנייה, שם נאמר כי הרכב עבר צביעה בגג. זהו.

 

אחרי שריסק את הרכב הוא בא לממש את זכויותיו בביטוח המקיף, שם נאמר לו שהרכב עבר תאונה וגג אחר רותך לרכב.

דבר שכמובן לא נאמר לו בבדיקה, בבדיקה התעקשו שהגג נצבע בלבד וכי לא היו סימני ריתוך, מיותר לציין שהמקרה הזה קרה לפני חצי שנה, מאז הוא בתביעות נגד חברת הביטוח שמצדם מוכנים לשלם מחירון - 33 אחוז.

 

אני הייתי מתרחק כמו מאש, או משלם מחיר נמוך לחלוטין. נסה לפרסם את הרכב עם הנתונים הנ"ל ביד 2 עם בקשה ל20 אלף שקל נראה כמה פניות תקבל (0).

 

אבי.

פורסם

אולי לא פייר אם אתה המוכר, אבל נסה למכור GTI עם שאסי מקדימה ומאחורה, + צביעה בגג ונראה כמה תקבל. 30+ בטוח לא.

 

אבי.

פורסם

על פי הבדיקה: הרכב חטף מכל הכיוונים.

יש לו כמה מכות שילדה (וכמה קצה שילדה שזה מתגמד)

 

אמנם זה 106GTI, אחלה רכב והכל, אבל אני אישית לא הייתי רוצה לנסוע ברכב שעבר כ"כ הרבה תאונות,

כמו כן אחרי כ"כ הרבה תאונות מי יודע, אולי לא החליפו כרית אוויר בכלל ולכן הנורה דולקת.

כשקונים רכב צריך להסתכל על הצד הפסימי (אין כרית או מחשב כריות תקול) ולא האופטימי (מגעים בקונקטור) כל עוד לא מוכח אחרת.

אני לא יודע מה המחירון , אבל בטח המחיר הזה הוא לפחות כפול מהמחירון. ובמקרה של רכב כזה מפורק, אפילו לא מגיע לו מחירון (נמוך ככל שיהיה)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

ככל שהבנתי ממחירון של יד 2, המחיר הוא 30K. בחור רוצה 33? :shock: כלומר, תוספת מחיר על תאונות?

 

זה רכב קטן עם סרנים שמאוד קרובות לקצוות רכב ויש לו שני קצוות שלדה לפי התיאור כאן.

בעיקרון אני מסכים עם qil, לרכב כזה מחיר צריך להיות גג 15K וזה במקרה שהוא סופר שמור.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

יפה, נתת הערכת מחיר מתוך הנחה שהמחירון הוא 30, עכשיו פתח לוי יצחק ותגלה שהמחירון(האמיתי) יותר נמוך מ25, לכן שנינו ניחשנו פחות או יותר מחיר ריאלי של 10K שקל.

 

בתכלס חבל לך על הזמן תציע לבחור 10, תשאיר לו את המספר טלפון. ותמשיך הלאה. אני מאמין שבעוד כחצי שנה-שנה הוא יחזור אלייך לבקש 10 אלף.

 

אבי.

פורסם

היי..

אז ככה לפני מספר דק' הבחור התקשר וירדנו בטלפון ל-31K

והוא סוף סוף הסכים שאני יעשה סיבוב(תחת הסכם/חוזה)..

הצצתי פה שוב(לפני שאני יוצא אליו)וראיתי שוב דעות שליליות חדשות ומוצדקות,

חזרתי אליו הפעם בלב שלם,ואמרתי לו שסופית ירדתי מהאוטו!.:roll:

תודה רבה לכם,

אתם נכס לפורום.

8)

1983 & Opel Astra DTI 2003 , Citroen Visa Club 1982


×
×
  • תוכן חדש...