Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6362 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב!

קניתי 205 1999 (היום) ויש לי מספר שאלות:

1.יש לי מכשיר שמתחבר למחשב של רכבים (כמו של מוסך רק קטן ) ובודק תקלות.

היכן ממוקמת כניסת המחשב של הרכב?

2.אני רותה להוסיף מד-טמפרטורה ,אפשר להחליף את השעון(שמראה את השעה) שבלוח השעונים במד-טמפרטורה?

3.אני צריך מאפרה ,למישהו יש?מאיפה אפשר לקנות?

4.אני רוצה לקנות אזעקת VIPER ,ראיתי ב EBAY (אחת ב 79$ עם 2 שלטים LCD ,אני רוצה לקבל חוות דעת.

http://cgi.ebay.com/7701V-Viper-replacement-remote-5900-SST-7701-Fast-Ship_W0QQitemZ320323635795QQcmdZViewItemQQptZCar_Alarms_Security?hash=item320323635795&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1234%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A1%7C293%3A1%7C294%3A50

בניית אתרים לחברי הפורום בהנחה של 5%!!!

http://www.webcompany.co.il/site/

:-)

פורסם

המחשב שיש ברשותך קורא חיישנים ?

א, לא ציינת איזה דגם ..

אם זה 1400 הזרקה חד נקודתית יש ל ךמין קונקטור ליד המחשב בתא המנוע מאחורי המצבר (הקונקטור מחובר לחוט מהצמת חוטים לא מקובע)

פולקסווגן-כי חיים רק פעם אחת !

פורסם

1. יש מחבר בצד ימין של תא המנוע צמוד לקיר האש, (הוא "יושב" על פלסטיק שנראה כאילו מתחבר לשם גם באופן חשמלי, אבל לא.

2.כן ואפילו לא תהיה הראשון שעשה את זה

3.חפש בפירוקיות, או חנויות חלפים.

4.-

פורסם
המחשב שיש ברשותך קורא חיישנים ?

א, לא ציינת איזה דגם ..

אם זה 1400 הזרקה חד נקודתית יש ל ךמין קונקטור ליד המחשב בתא המנוע מאחורי המצבר (הקונקטור מחובר לחוט מהצמת חוטים לא מקובע)

 

כן.המחשב קורא חיישנים(OBD2).איך אני אדע איזו הזרקה יש לי?

הקונקטור הוא 16 פינים?

מאיפה אני קונה שעון טמפרטורה שיתאים,ואיך אני מתקין אותו?

 

תודה....

בניית אתרים לחברי הפורום בהנחה של 5%!!!

http://www.webcompany.co.il/site/

:-)

פורסם

שעון טמפרטורה כולל הוראות התקנה תמצא בכל חנות חלפים לדעתי.

פסיכו פאסאט 1.8T

פסיכו ג'טה 2.0 FSI

ו-205 1.4i שנת 98 :)

פורסם

בשימוש בתכנת AUTODATA יש ברכב שלך שתי אופציות לחיבור

1. מאחורי המצבר.

2. לפני הנוסע הימני צמוד לקיר האש ליד הבולם.

המחשב שברשותך לא יכול לסרוק את הרכב הנ"ל כי הוא לא OBDII יש לו שני פינים וב OBDII יש 16.

ישנה דרך לסרוק את הרכב שלך ללא מחשב עם טסטר בלבד.

את קודי התקלות לאחר הסריקה אתה יכול לשאול אותי בה"פ ואומר לך את התוצאות.

אני לא מכיר שת האעזקה של חברת VIPER אך משימוש בחברת GUARD שמשווקת פה בארץ הייתי מאד מרוצה. טווח הקליטה אצלי היה 1.5 ק"מ. הביפר עובד רק אם נעלת איתו את הרכב. אם נעלת עם השלט השני הביפר לא יצלצל במקרה של מכה או פריצה.

פורסם

שלום לכולם

1.יש למישהו מושג איפה אני יכול למצוא מדריך מצולם להתקנת שעון חום לפיזו 205?(בטוח יש כזה....)

2.כשקניתי את הרכב החימום היה מנותק בגלל נזילה לתוך הרכב(ע"פ דברי המוכר),הצינורות של הכניסה והיציאה היו מחוברים אחד לשני.

אתמול חיברתי את הצינורות למקום,ושמתי את החומר שאמור לסתום חורים קטנים,אומנם אין נזילות,אבל החימום לא חזק בכלל(העוצמה של המאוורר חזקה אבל האוויר שיוצא לא כ"כ חם) ,ברכב הקודם שלי(סוזוקי אלטו 1993 מנוע 800 )החימום היה הרבה יותר חזק,שזה נראה לי לא הגיוני,יש למישהו מושג מה הבעיה של ה205 שלי??

 

תודה

בניית אתרים לחברי הפורום בהנחה של 5%!!!

http://www.webcompany.co.il/site/

:-)

פורסם
שלום לכולם

1.יש למישהו מושג איפה אני יכול למצוא מדריך מצולם להתקנת שעון חום לפיזו 205?(בטוח יש כזה....)

2.כשקניתי את הרכב החימום היה מנותק בגלל נזילה לתוך הרכב(ע"פ דברי המוכר),הצינורות של הכניסה והיציאה היו מחוברים אחד לשני.

אתמול חיברתי את הצינורות למקום,ושמתי את החומר שאמור לסתום חורים קטנים,אומנם אין נזילות,אבל החימום לא חזק בכלל(העוצמה של המאוורר חזקה אבל האוויר שיוצא לא כ"כ חם) ,ברכב הקודם שלי(סוזוקי אלטו 1993 מנוע 800 )החימום היה הרבה יותר חזק,שזה נראה לי לא הגיוני,יש למישהו מושג מה הבעיה של ה205 שלי??

 

תודה

 

רדיאטור חימום סתום?

Hyundai I20 Inspire 2010

פורסם

לגבי התקנה של שעון חום - אני לא מכיר מדריך מצולם כזה. אם תמצא, יהיה נחמד אם תקשר אותו לכאן.

 

לגבי החימום - כדאי לבדוק שהידית שבוררת בין קירור לחימום באמת מזיזה את המדף/ברז. בהרבה מקרים הכבל שמחובר אליה קופץ החוצה ולא יוצר סירקולציה של חום.

כמו כן, כל עוד המנוע לא הגיע לטמפרטורת עבודה החימום יהיה חלש.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
לגבי התקנה של שעון חום - אני לא מכיר מדריך מצולם כזה. אם תמצא, יהיה נחמד אם תקשר אותו לכאן.

 

לגבי החימום - כדאי לבדוק שהידית שבוררת בין קירור לחימום באמת מזיזה את המדף/ברז. בהרבה מקרים הכבל שמחובר אליה קופץ החוצה ולא יוצר סירקולציה של חום.

כמו כן, כל עוד המנוע לא הגיע לטמפרטורת עבודה החימום יהיה חלש.

 

כאן יש הסברים להתקנה של שעון חום בפיג'ו 205

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=123028

ויש עוד כמה קישורים בתחתית הדף

בהצלחה

פורסם

שלום לכולם

לגביי התקנת שעון החום ב 205,

1.יש למישהו מושג איזה כבל אני צריך (הכבל שמגיע ליוניט חום)?מישהו כתב כאן שצריך כבל שיכול לעמוד בעוצמות של חום....

2.האם אני יכול למשוך את הכבל מהלוח שעונים,כאילו מהכבל שמתחבר למנורה של החום מנוע?

 

תודה

בניית אתרים לחברי הפורום בהנחה של 5%!!!

http://www.webcompany.co.il/site/

:-)

פורסם
שלום לכולם

לגביי התקנת שעון החום ב 205,

1.יש למישהו מושג איזה כבל אני צריך (הכבל שמגיע ליוניט חום)?מישהו כתב כאן שצריך כבל שיכול לעמוד בעוצמות של חום....חוט חשמל רגיל , שאתה יכול לשים בתוך שרוול פלסטיק להגנה , זה לא חוט מיוחד , פשוט בעזרת אזיקונים , צ

מנע ממנו ליצור מגע עם משטח חם .

הכי טוב להגן עליו בצינור שרשורי דק.

2.האם אני יכול למשוך את הכבל מהלוח שעונים,כאילו מהכבל שמתחבר למנורה של החום מנוע? , לא חושב . כשאני התקנתי , העברתי דרך קיר האש כבל , מהיוניט , ועד לשעון , לא קשה .

 

תודה

חמש תווים

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכל החברים

יש לי בעיה עם הקליטה של הרדיו-שומעים מאוד מאוד חלש ולא ברור.

כאילו אני שומע דיסקים מצויין,ורדיו לא!

בדקתי את החיבור של האנטנה לרדיו,והוא נראה בסדר ולא רופף.

האנטנה עצמה קרועה בקצה שלה,מה שאני צריך זה אנטנה חדשה?

תודה

בניית אתרים לחברי הפורום בהנחה של 5%!!!

http://www.webcompany.co.il/site/

:-)

×
×
  • תוכן חדש...