Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה החדשה: סיכום מפורט- חודשיים ביחד


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

 

 

גם בגיר ידני קורה לך שאתה מוריד מחמישי לשלישי בבת אחת מבלי להאט את המהירות? :shock:

 

 

 

כן בהחלט,

בשביל להאיץ מכל הלב חייבים לפעמים לעשות ככה.

מחמישי לשלישי או מרביעי לשני, לדוגמא.

 

אצלי אין כל כך הרבה ברירה לפעמים,

אם אני על 90 קמ"ש בחמישי ורוצה להאיץ חזק לא טוב להישאר בחמישי כי המנוע נמצא שם רק על כ-2600 סל"ד,

שזה הרבה מאוד מתחת לתחום היעיל שלו.

הורדה לשלישי תביא אותו ל-5000 סל"ד ומעלה איפה שהוא חיי הכי טוב ומאיץ הכי מהר.

DS 7 CROSSBACK 2019

OPEL ASTRA BERLINA 2014

RENAULT SPORT CLIO 203 2010

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

 

יהיו שמחים לקפוץ על המציאה זו לא מילה.

מה שהיה לי עם האונו זה פשוט היה מטורף, הרכב היה 15 שנה על הכביש עם 131K ק"מ שזה נחשב נמוך יחסית לשנתון ועוד לא הייתי יד ראשונה, אחרת זה היה הרבה פחות.

צעקות בשכונה, שכנים שמתפצלים לחיפושים אחר הרכב, זרם אדיר של טלפונים בדיוק איך שאני משחרר את הפאביה מהסוכנות, ונמשך בערב בקצב של שיחה כל 15 דקות ועוד ועוד. אומרים ששוק הרכב במיתון קשה, לא?

זה לא קשור לשוק הרכב, כמה הייתה שווה כבר האונו ? 3-4 אלף? יש המון שמחפשים איזה רכב קטן במחיר הזה בשביל נסיעות קצרות בתוך ישוב \ עיר קטנה ושלך ספציפית הייתה שמורה יחסית אז קפצו על המציאה , זה בעיקר בעיקר בגלל המחיר המאוד מאוד נמוך מתאים לסטודנטים וכאלה. לגבי הקילומטר זה לא משהו להתגאות בו לפי דעתי הניסעות הקצרות האלה של 2 קילומטר ביום ממש לא בריאות הרכב לא מגיע אפילו לחום עבודה ועובד על סל"ד נמוך אתה יודע כמה פיח מצטבר ככה? , וחוץ מזה לעזזאל קנית רכב חדש ב-105 אלף כדי להעמיד אותו בחנייה ולהראות לשכנים את הסיומת של המספר רישוי ? תתחיל לסוע זה לא אונו מתפרקת זה רכב חדש תתחיל לחרוש את הארץ , סע בכיף תהנה ממה שקנית תנצל אותו ותפסיק לפחד מהבלאי גם שהרכב עומד יש בלאי .

 

מבחינתי ללחוץ על הגז עד הסוף בצורה כזאת שהגיר ייאלץ להוריד 2 הילוכים בבת אחת- זו לדעתי התעללות, אבל יכול להיות שזה רק אצלי. גם בגיר ידני קורה לך שאתה מוריד מחמישי לשלישי בבת אחת מבלי להאט את המהירות? :shock:

לא התעללות ולא נעליים , אם המחשב של הגיר איפשר לגיר לרדת שתי הילוכים סימן שאתה על הגבול המחשב של הגיר לא יוריד סתם הילוך כדי לעשות נזק ואתה כמובן גם מוגבל בסל"ד ע"י מתנתק הצתה ככה ששום נזק תתחיל לסוע כבר , תהנה מהרכב קח אותו למגבלות.

 

 

אני דווקא לא מתפלא.

במסגרת ההרצה המתישה שנמשכת כבר חודשיים וחצי שסופה יהיה רק אחרי 1500 ק"מ, אני לא עובר 100 קמ"ש. פעם אחת קרה מקרה שרכב לימוד נהיגה עקף אותי על 110 קמ"ש לפחות כאשר מותר 90, כאשר התלמיד נוהג. מאז אני מאמין שהכל אפשרי תרביץ נסיעה לאילת ותגמור את ההרצה , תטייל קצת חודשיים ועשית 600 קילומטר? איזה בזבוז של רכב זה :-(

[/quote]

 

תגובתי באדום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

וחוץ מזה לעזזאל קנית רכב חדש ב-105 אלף כדי להעמיד אותו בחנייה ולהראות לשכנים את הסיומת של המספר רישוי ? תתחיל לסוע זה לא אונו מתפרקת זה רכב חדש תתחיל לחרוש את הארץ , סע בכיף תהנה ממה שקנית תנצל אותו ותפסיק לפחד מהבלאי גם שהרכב עומד יש בלאי .

 

הוא קנה רכב חדש כי בא לו על כזה והיה לו את הכסף הדרוש.

 

נדמה לי שזו סיבה מספיק טובה לרכוש רכב.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לכל השכנים שלי יש מכוניות יותר חדשות משלי כדוגמת סובארו B4, הונדה סיוויק, סוזוקי סוויפט (שעדיין עם ניילונים כבר שבועיים), מאזדה 3, פולסווגן ג'טה, מאזדה 6 ועוד ועוד. אני בכלל לא מתייחס אליהם, בעוד כולם מחנים על הכביש כדי לעשות רושם אחד על השני, אני מחנה את הרכב שלי בחנייה הפרטית שלי מאחור, לבד, ואף אחד לא רואה את הרכב שלי, כך שסיומת המספר כבר הפסיקה לעניין אותי ממזמן.

 

לגבי כמות הק"מ: הרכב שייך לי ולאמי, כרגע היא נוסעת איתו ברוב הזמן. היא נוסעת לעבודה וחזרה, סה"כ 6 ק"מ ביום.

אני בתקופת לימודים כרגע וחודש הבא יש 3 מבחנים, אז אין לי זמן לצאת עם הרכב לטיולים.

 

לגבי גיר ידני: יש לי ניסיון של שנים רבות בנהיגה על גיר ידני, ועוד לא קרה מקרה שהורדתי 2 הילוכים במכה כדי להאיץ יותר טוב, אבל תמיד טוב ללמוד דברים חדשים..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי,

 

צא מהסרט שהסיומת של המספר ברכב שלך מעניינת מישהו,אתה חושב שכשתבוא למכור את הרכב מישהו יגיד לך "אה, אתה סיומת 67 ?! אני מוכן לתת לך עוד 2000 שקל !!!",אף אחד לא ידע בכלל מה זה אומר ואני בטוח שגם השכנים שלך לא יודעים מה זה אומר (האמת שזה לא אומר כלום).

 

לגבי זה שלא האצת עם האונו והורדת 2 הילוכים במכה, עם כל הכבוד לאונו שלך שבהחלט היתה שמורה, אם היית נוסע על 100 קמ"ש באונו שלך והיית מוריד במכה 2 הילוכים כדי לצאת לעקיפה, המנוע והגיר שלך לא היו מתלהבים מהעניין בכלל.

 

אבל ברכבים מודרנים בכלל,ורכבים ספורטיביים בפרט, אין שום בעייה להוריד 2 הילוכים בבת אחת, וגם אני ברכב הקודם שלי כשהייתי נוסע על 90-100 והייתי רוצה לעקוף נניח רכב או שני רכבים הייתי מיד מוריד 2 הילוכים ומכניס את המנוע לטווח סל"ד יותר נמרץ.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עזבו את הבן אדם, עם כמה שהמבחן ה"ממושך" הזוי (כי חודשיים זה לא פרק זמן ראוי וכמות הנסועה מגוחכת) , הוא זינק מפח מוטורי לרכב מודרני ותעשיית הרכב עשתה כברת דרך מאז שנת 83 בה התחילה להימכר האונו (אני מקווה שאני לא טועה בשנה) ,אז ההתלהבות טבעית. אם היה מבצע את העליה בצורה הדרגתית, ולא קופץ מרכב כמו אונו לרכב חדיש,

ההתלהבות לא היתה כה גדולה.

אני אישית לא מבין למה אנשים נצמדים לרכבים 15 שנה, חוץ מלראות את זה כהישג אישי וכצעד חסכוני על מנת לא "לחטוף" כל הזמן ירידות ערך.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם אייל (?!),

 

אבל לגבי העניין של להחזיק רכב כל כך ישן,צריך להבין שלא לכל אחד יש את היכולת הכלכלית להשתדרג.

 

גם אח שלי נוסע בפיאסטה שנת 96,חרא של אוטו,אבל מה לעשות,אין לו יכולת כרגע לשים את הכסף ולעבור למשהו יותר מתקדם.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סטיו,

אל תתגונן לגבי כמות הקילומטרים שהאוטו שלך עובר כל יום.

הפולו שלנו עושה בממוצע 30 ק"מ ביום (ככה שאוטוטו סוגרת 12000 קילומטר - כשעלתה על הכביש בספטמבר 2007..).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ידידי,

 

צא מהסרט שהסיומת של המספר ברכב שלך מעניינת מישהו,אתה חושב שכשתבוא למכור את הרכב מישהו יגיד לך "אה, אתה סיומת 67 ?!

ברור שזה לא מעניין אף אחד, חוץ מאולי כמה אנשים בודדים שמבינים משהו בזה. לא נורא- זה קרה, ואולי עוד יקרה בעתיד.

 

עזבו את הבן אדם, עם כמה שהמבחן ה"ממושך" הזוי (כי חודשיים זה לא פרק זמן ראוי וכמות הנסועה מגוחכת) , הוא זינק מפח מוטורי לרכב מודרני ותעשיית הרכב עשתה כברת דרך מאז שנת 83 בה התחילה להימכר האונו (אני מקווה שאני לא טועה בשנה) ,אז ההתלהבות טבעית. אם היה מבצע את העליה בצורה הדרגתית, ולא קופץ מרכב כמו אונו לרכב חדיש,

ההתלהבות לא היתה כה גדולה.

אני אישית לא מבין למה אנשים נצמדים לרכבים 15 שנה, חוץ מלראות את זה כהישג אישי וכצעד חסכוני על מנת לא "לחטוף" כל הזמן ירידות ערך.

 

קודם כל האונו היתה רכב מצויין, וכל התקלות שהיו לי איתה נפתרו בקלות.

מה שהתחיל להימכר בשנת 83' זאת האונו דור ראשון, הרכב שהיה לי הוא אונו דור שני שהתחיל להימכר רק מ- 90' בארץ.

בנוגע לירידת הערך- זה לא מעניין אותי, והאמת גם שלא בדקתי את המחירון של הפאביה בכלל מאז יצאה מהסוכנות. אני מחזיק את הרכבים לאורך שנים ארוכות מכיוון שאני יודע לשמור עליהם והם נראים מצויין ובגלל הנסועה הנמוכה- אז אין שום טעם למכור רכב כזה.

 

מסכים עם אייל (?!),

אבל לגבי העניין של להחזיק רכב כל כך ישן,צריך להבין שלא לכל אחד יש את היכולת הכלכלית להשתדרג.

גם אח שלי נוסע בפיאסטה שנת 96,חרא של אוטו,אבל מה לעשות,אין לו יכולת כרגע לשים את הכסף ולעבור למשהו יותר מתקדם.

 

במקרה שלי הייתי יכול להחליף את הרכב עוד ממזמן, אבל חיכיתי שסמל"ת תביא את המנועים הנורמליים לגרנדה פונטו או שתוצע למכירה פונטו HGT (יד שנייה) ובמקום האונו אני אקנה פונטו ספייס או גטס (שימו לב שפתחתי שרשורים בעבר בנושא זה).

אבל סמל"ת לא מעוניינת למכור את הגרנדה פונטו המצויינת עם אבזור ראוי ומנועים נורמליים וגם שכבר הייתי בסוכנות ב- 22.8.08 הם לא רצו לתת לי נסיעת מבחן וגם לא לעשות הזמנה מיוחדת בשבילי, אז ברחתי כמו כולם למתחרות. כשיצאה הפאביה שמתי עליה עין, עד שיום אחד "נשבר לי" ונסעתי להזמין אותה.

 

סטיו,

אל תתגונן לגבי כמות הקילומטרים שהאוטו שלך עובר כל יום.

הפולו שלנו עושה בממוצע 30 ק"מ ביום (ככה שאוטוטו סוגרת 12000 קילומטר - כשעלתה על הכביש בספטמבר 2007..).

 

כמובן שלא מתגונן, רק הסברתי לחבר'ה שלא הבינו בשביל מה קניתי רכב ב- 105K ואני נוסע איתו 4K בשנה. אני נוסע לאן שאני צריך, גם אם אני אהיה צריך לנסוע לאילת אז אני אסע ללא חשש, והק"מ/ דלק לא מענינים אותי ממש, פשוט היה מתבקש לפרסם כתבה כזו עם הק"מ שהרכב עשה, אחרת זה לא היה שווה כלום.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממילא קניית רכב, במיוחד חדש, היא צעד אוילי לחלוטין מבחינה כלכלית. מכאן שהשאלה אם נוסעים אתו מעט או הרבה הופכת להיות לא מאוד חשובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים עם אייל (?!),

 

אבל לגבי העניין של להחזיק רכב כל כך ישן,צריך להבין שלא לכל אחד יש את היכולת הכלכלית להשתדרג.

 

גם אח שלי נוסע בפיאסטה שנת 96,חרא של אוטו,אבל מה לעשות,אין לו יכולת כרגע לשים את הכסף ולעבור למשהו יותר מתקדם.

 

לא דיברתי על העניין של להחזיק רכב ישן, הקטע ברור וגם אני הייתי בסרט הזה במשך הלימודים וכו'.

דיברתי על העניין שקונים רכב חדש מהחברה ומתחתנים איתו עד שהמוות מפריד ביניהם,

כלומר ביודעין, אנשים שלא חסר להם כסף, מצהירים על עניין כזה או הולכים לכיוון הזה.(לאו דווקא STIO)

 

דוגמאות נוספות:

הבעלים של הדירה הקודמת ששכרתי : מולטי מליונר שבבעלותו כמה דירות בתל אביב אותן הוא משכיר - נוסע בסובארו שנת 82 (הדגם הקטן שהג'סטי החליף אותו) מאז שרכש אותה מהחברה. (האוטו אכול מחלודה ועושה רעשים נוראיים)

אבא של ידידה : נוסע על אופל אסקונה או קדט (כבר לא זוכר) שנת 82 שהוא קנה חדשה מהחברה.

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דיברתי על העניין שקונים רכב חדש מהחברה ומתחתנים איתו עד שהמוות מפריד ביניהם,

כלומר ביודעין, אנשים שלא חסר להם כסף, מצהירים על עניין כזה או הולכים לכיוון הזה.(לאו דווקא STIO)

 

החברה שלי , במקום להחליף אותי במודל חדש וצעיר נשארת .

 

זה תופס בכל תחומי החיים .

 

אנשים מפחדים משינויים , התרגלו לדבר שהם מכירים , מפחדים כי החדש יאכזב אותם :wink:

ונמאס להם מריצה אחרי החדש .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא דיברתי על העניין של להחזיק רכב ישן, הקטע ברור וגם אני הייתי בסרט הזה במשך הלימודים וכו'.

דיברתי על העניין שקונים רכב חדש מהחברה ומתחתנים איתו עד שהמוות מפריד ביניהם,

כלומר ביודעין, אנשים שלא חסר להם כסף, מצהירים על עניין כזה או הולכים לכיוון הזה.(לאו דווקא STIO)

 

לא כל אחד קונה רכב כדי להראות לשכנים שלו למי יש יותר גדול, ויש כאלו שסובארו DL שנת 83 מספיקה להם, ואף על פי שהם היו יכולים לקנות סובארו B4R הם מסתפקים ב DL שלהם כי הם פשוט לא צריכים יותר מזה. ולטעמי זה עדיף מאשר הטמבלים שהולכים וקונים מכונית "פוזה" כשאין להם מה לאכול בבית והם במינוס טוב בבנק.

ROOONEEYY

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דוגמאות נוספות:

הבעלים של הדירה הקודמת ששכרתי : מולטי מליונר שבבעלותו כמה דירות בתל אביב אותן הוא משכיר - נוסע בסובארו שנת 82 (הדגם הקטן שהג'סטי החליף אותו) מאז שרכש אותה מהחברה. (האוטו אכול מחלודה ועושה רעשים נוראיים)

אבא של ידידה : נוסע על אופל אסקונה או קדט (כבר לא זוכר) שנת 82 שהוא קנה חדשה מהחברה.

זה עוד כלום...

http://www.moto4x4.co.il/article/6527.aspx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ולטעמי זה עדיף מאשר הטמבלים שהולכים וקונים מכונית "פוזה" כשאין להם מה לאכול בבית והם במינוס טוב בבנק.

 

WOW, כמה שאתה צודק :roll: (לא ציני).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5650 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...