Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקודה פאביה החדשה: סיכום מפורט- חודשיים ביחד


stio
שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מבחינתי ללחוץ על הגז עד הסוף בצורה כזאת שהגיר ייאלץ להוריד 2 הילוכים בבת אחת- זו לדעתי התעללות, אבל יכול להיות שזה רק אצלי. גם בגיר ידני קורה לך שאתה מוריד מחמישי לשלישי בבת אחת מבלי להאט את המהירות? :shock:

אני מניח שלעובדה שמדובר בגיר 6 הילוכים יש חלק בדבר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אממ, לא ממש. כי גם אצלי ב-2 זה קורה (ההורדת הילוכים), ויש לי 4 הילוכים.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הורדת הילוכים ברור , בכל גיר אוטומט ממוצע ומעלה אם תירצה להאיץ וזה אפשרי הוא יוריד הילוך (מלבד AL4 כניראה :lol:).

אבל מאיפה אתה יודע שהוא מוריד 2 הילוכים במכה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כי יש פעמים שאתה ממש מרגיש את זה, וגם באיזה מבחן דרכים או שתיים שקראתי, טענו זאת על ה-2. זה הכל :roll:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל הכתבה הזאת עלתה גם באתר חדשות הרכב wheel.co.il, לכניסה לכתבה לחצו כ-א-ן

 

לא מכיר את המאזדה 2 ולא נהגתי בה, אבל יש לי ניסיון מצויין על גיר ה- AL4 של פיג'ו.

מדובר על רכב מסוג פיג'ו 307 שנת 2007, נהגתי על הרכב לראשונה שהיה עם 100 ק"מ. בכל אופן הגיר מתנהג בצורה נוראית.

 

כשרציתי להאיץ ברמזור הרכב מתנהג כאילו הוא טנק ומסרב להאיץ, בעקיפות המצב מסוכן לחלוטין- לחצתי חזק מאוד על הדוושה ב- 80 קמ"ש ושום הילוך לא ירד, הרכב משייט בכיף באותה מהירות- חזרתי לנתיב. לא הבנתי מה עובר על הרכב והגיר הזה ויש לי עוד המון סיפורים על הרכב הזה (כמובן שהוא מחוץ למוסך, בפעם האחרונה היה צריך להחליף מפסק אחרי שנורת ABS ו- ESP דלקו ביחד). אולי אם הייתי מנסה להיכנס למצב הידני העיניין היה מסתדר, אבל כדי להיכנס למצב הידני צריך להעביר את הידית ב"מבוך" ופחדתי להסתבך, זו מסילה מפותלת ולא הבנתי בשביל מה זה טוב.

המצב בפיג'ו 307 מודל 2002 שגם עליה נהגתי רבות היה הרבה יותר טוב מבחינת התגובות למרות שזה אותו גיר.

 

לגבי הורדת ההילוכים בפאביה- רואים שהוא מוריד 2 הילוכים מכיוון שבלוח שעונים מהילוך 6 רואים שזה ירד אוטומטית להילוך 4. אגב זה קרה לי בנסיעה הראשונה שהבאתי את הרכב מהסוכנות הביתה, פשוט לא הכרתי את הרכב וגרמתי לגיר בטעות להוריד 2 הילוכים במכה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי, לי בג'ימני יש גיר עם "מבוך", זה הכי טוב שיש, הרבה יותר קל לדעת באיזה הילוך אתה, בלי להסתכל על התיבה או על הלוח.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל הכתבה הזאת עלתה גם באתר חדשות הרכב wheel.co.il, לכניסה לכתבה לחצו כ-א-ן

 

לא מכיר את המאזדה 2 ולא נהגתי בה, אבל יש לי ניסיון מצויין על גיר ה- AL4 של פיג'ו.

מדובר על רכב מסוג פיג'ו 307 שנת 2007, נהגתי על הרכב לראשונה שהיה עם 100 ק"מ. בכל אופן הגיר מתנהג בצורה נוראית.

 

כשרציתי להאיץ ברמזור הרכב מתנהג כאילו הוא טנק ומסרב להאיץ, בעקיפות המצב מסוכן לחלוטין- לחצתי חזק מאוד על הדוושה ב- 80 קמ"ש ושום הילוך לא ירד, הרכב משייט בכיף באותה מהירות- חזרתי לנתיב. לא הבנתי מה עובר על הרכב והגיר הזה ויש לי עוד המון סיפורים על הרכב הזה (כמובן שהוא מחוץ למוסך, בפעם האחרונה היה צריך להחליף מפסק אחרי שנורת ABS ו- ESP דלקו ביחד). אולי אם הייתי מנסה להיכנס למצב הידני העיניין היה מסתדר, אבל כדי להיכנס למצב הידני צריך להעביר את הידית ב"מבוך" ופחדתי להסתבך, זו מסילה מפותלת ולא הבנתי בשביל מה זה טוב.

המצב בפיג'ו 307 מודל 2002 שגם עליה נהגתי רבות היה הרבה יותר טוב מבחינת התגובות למרות שזה אותו גיר.

 

לגבי הורדת ההילוכים בפאביה- רואים שהוא מוריד 2 הילוכים מכיוון שבלוח שעונים מהילוך 6 רואים שזה ירד אוטומטית להילוך 4. אגב זה קרה לי בנסיעה הראשונה שהבאתי את הרכב מהסוכנות הביתה, פשוט לא הכרתי את הרכב וגרמתי לגיר בטעות להוריד 2 הילוכים במכה.

צודק לחלוטין. ל AL4 חוסר הענות מטריד עד מסוכן ללחיצה חזקה על הדוושה, מה שבכל גיר אוטומטי נורמלי מביא לירידת הילוך והאצה, שלפעמים היא הסיכוי היחיד להמלט מתאונה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין, יש לי 2 רכבים אשר מצוידים ב AL4, לחיצה החלטית עד סוף מהלך הדוושה תביא להורדת הילוך ואו שתיים מיידית..

לחצתם עד סוף מהלך הדוושה ?

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשאני מדבר על לחיצה ל"קיקדאון", אני כמובן מכוון לנסיון נואש "לעשות חור בריצפה". מה שבהחלט לא ניסיתי הוא ללחוץ עם עוד מישהו, כמו שאתה מייעץ. אולי באמת זה שורש הבעיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 5624 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...