Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 738 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

לפני כשבוע עשיתי תאונה בפעם הראשונה. רכב חנה בחנייה על כביש צר. הנהג פתח את הדלת בזמן שעברתי ליד הרכב. הוא טען שהדלת הייתה פתוחה לפני שעברתי ושראה אותי במראה (למרות שהמראה הייתה מקופלת מכיוון שהאוטו היה כבוי) וכתוצאה הדלת שלו קיבלה מכה בפח וכל צד הרכב שלי קיבל מכות בפח.

 

  1. במקרה של הפעלת הביטוח האם הפרמיה מתייקרת רק לצד האשם או שהיא מתייקרת עקב הפעלת הביטוח לכל המעורבים?
  2. האם יש גורם שמוסמך לתת חוות דעת קבילה לבית משפט על סמך צילום הנזק ושרטוט זירת האירוע באשר למי אשם?
  3. האם הגיוני לתבוע אותו על סכום התייקרות הפרמיה במידה ואחליט להחליף רכב?
  4. איך חברת הביטוח יודעת ממי לקחת דמי השתתפות אם אף צד אינו מודה באשמה?
פורסם

אם הדלת הייתה פתוחה היית מתנגש בו עם צד החזית שלך, ולא עם צד הרכב שלך.

לכן קל להבין שהוא משקר.

פורסם
לפני 3 דקות, EliC25 כתב:

אם הדלת הייתה פתוחה היית מתנגש בו עם צד החזית שלך, ולא עם צד הרכב שלך.

לכן קל להבין שהוא משקר.

הנזק ברכב שלי מתחיל אחרי הפנס הקדמי. ז"א מתחילת הכנף ועד לסוף הרכב.

הנזק בדלת שלו היא לא בפח החיצוני של הדלת אלא בחלק הפנימי כמו שמופיע בתמונה

 

כמובן שהנהג שינה גרסה ואמר שהדלת הייתה חצי פתוחה (אחרת הדלת כנראה הייתה מתקפלת כלפי חוץ.

Screenshot_20240609-152807_DuckDuckGo.png

פורסם

האם יש לך סרטון ממצלמת דרך?

 האם יש לך הקלטה שאמר שראה אותך במראה?

 

התקנות מחייבות את פותח הדלת בזהירות מיוחדת. מסיפורך נראה שאתה זה שצריך לתבוע אותו, ולא להפך.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 2 דקות, sperial כתב:

האם יש לך סרטון ממצלמת דרך?

 האם יש לך הקלטה שאמר שראה אותך במראה?

 

התקנות מחייבות את פותח הדלת בזהירות מיוחדת. מסיפורך נראה שאתה זה שצריך לתבוע אותו, ולא להפך.

אין סרטון, יש הקלטה.

זה עדיין טרי, לא יודע אם הוא מתכוון לתבוע אבל אני רוצה להיות מוכן לכל תרחיש

פורסם
לפני 5 שעות, Yavgenif כתב:

ושראה אותי במראה

אם הדלת פתוחה, המראה לא מכוונת לכביש והוא לא היה יכול לראות אותך בכל מקרה.

אם יש לך הקלטה שלו אומר זאת, זה מוכיח שהוא שקרן. התחלה טובה אם זה יגיע למשפט.

  • אהבתי 2
פורסם

לאשתי היה סיפור דומה - נכנסה לרכב במקום עם התעקלות מתונה ימינה, רכב אחר שנצמד לרכבים החונים פגע בשפה של הדלת. למזלנו לא פגע בה. אחרי התיעצות כאן לא יצרתי קשר עם הפוגע (והוא לא יצר קשר איתי), כל אחד נשא בנזקיו. לצערי איני מוצא את השרשור.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 שעות, sperial כתב:

האם יש לך סרטון ממצלמת דרך?

 האם יש לך הקלטה שאמר שראה אותך במראה?

 

התקנות מחייבות את פותח הדלת בזהירות מיוחדת. מסיפורך נראה שאתה זה שצריך לתבוע אותו, ולא להפך.

 

היכן אפשר לקרוא את התקנות?

לפני כשעה, tinoki כתב:

תוכל להעלות תמונות של 2 הרכבים?

אני חושש להעלות אותן לכאן, אבל אשמח לשלוח למי שמבקש במייל.

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

סיפור דומה

דומה ושונה.

במקרה של אשתך הכביש היה רחב, ואשתך עמדה ליד הדלת מה שאמור לגרום לנהוג לצפות לפתיחה שלה.

כאן הכביש צר, הנהג ישב בתוך הרכב, ונקודת המחלוקת היא האם הדלת נפתחה במפתיע או היתה פתוחה כבר מספר שניות.

בהנחה שפות"ש שיתף את כל הפרטים והנהג השני כבר נתפס בשקר, די ברור מי אשם.

לפני 3 דקות, Yavgenif כתב:

היכן אפשר לקרוא את התקנות?

תקנה 80 א: "לא יפתח אדם את דלתו של רכב אלא לאחר שנקט כל אמצעי הזהירות הדרושים להבטחת שלומם של עוברי דרך".

פורסם
לפני 13 דקות, Yavgenif כתב:

 

היכן אפשר לקרוא את התקנות?

אני חושש להעלות אותן לכאן, אבל אשמח לשלוח למי שמבקש במייל.

שלושה  אתרים שכדאי להכיר

 

תקנות התעבורה

 

חוברת נוסחי אישום של משטרת התנועה

 

לוח תמרורים

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 23 דקות, Be roo כתב:

ומה עם ה-job security שלנו?!

הכי בטוח זה בהודעה פרטית 😀. חשבתי על זה עוד קצת ובדקתי את הכביש. כ-15 מ' מלפני איזור התאונה יש כיכר שממנה הגעתי. אחרי הכיכר ועד למקום התאונה זה כ-10 מ. מהירות נסיעה ממוצעת בכביש היא כ-40 קמ"ש. ז"א שאם הדלת הייתה פתוחה מבעוד מועד הוא יוצר מפגע ו בין אם פתח אותה כמה רגעים לפני הרי זאת אשמתו כי לנסות לצאת תוך 5-6 ש' מרכב זה מסוכן ועליו חלה חובת הזהירות

פורסם

דלת פתוחה לכביש היא תמיד מפגע, גם אם היא פתוחה חצי שעה (לא שזה מונע מאנשים להשאיר דלתות פתוחות ללא צורך).

אבל אם היא פתוחה מראש, מידת האשמה כנראה תחולק בין שני הנהגים, בעוד שאם נפתחה לפתע, האחריות, רובה ככולה, על הנהג הפותח.

 

 

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...