Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 9.6.2024 בשעה 21:14, Be roo כתב:

אם הדלת פתוחה, המראה לא מכוונת לכביש והוא לא היה יכול לראות אותך בכל מקרה.

 

בתאריך 9.6.2024 בשעה 15:20, Yavgenif כתב:

הוא טען שהדלת הייתה פתוחה לפני שעברתי ושראה אותי במראה (למרות שהמראה הייתה מקופלת מכיוון שהאוטו היה כבוי)

דוקא מסתדר לי מצויין

בגלל שהדלת היתה פתוחה - המראה צריכה להיות מקופלת כדי שהנהג יוכל לראות אותה.

 

בתאריך 10.6.2024 בשעה 15:25, Be roo כתב:

אבל אם היא פתוחה מראש, מידת האשמה כנראה תחולק בין שני הנהגים,

לא מתווכח, קטונתי, רק שואל - להבנתי יש 3 אפשרויות,

1. דלת פתוחה מראש כל זמן שלא מדובר בכביש מהיר או מקום מוסתר משדה הראייה - זה אולי הופך את פותח הדלת לעבריין על הצבת מכשול בכביש, אבל לא לאשם בתאונה.

2. פתיחה פתאומית כשהרכב הפוגע במרחק שמאפשר לו זמן תגובה מצומצם, כך שאם היה עירני יותר יותר היה יכול למנוע את הפגיעה, שם להבנתי תחולק האשמה בצורה כזו או אחרת.

3. פתיחה בזמן שלא מאפשר זמן תגובה בכלל, אשמה מלאה על הפותח.

לא ככה?

עריכה אחרונה על ידי chezik
פורסם
לפני 4 שעות, chezik כתב:

דווקא מסתדר לי מצויין

בגלל שהדלת היתה פתוחה - המראה צריכה להיות מקופלת כדי שהנהג יוכל לראות אותה.

לא כל כך. אתה מתאר מצב שבוא הדלת פתוחה במלואה ואז המראה חוזרת (אולי) לשקף את הכביש. זה לא סביר בכביש צר כמו שמתאר פות"ש, לא היה נשאר לו מקום לעבור, ופגיעה היתה מעקמת לגמרי את הדלת, לא מסתכמת בפחחות כפי שתיאר.

פורסם

לא הבנתי את 

בתאריך 14.6.2024 בשעה 11:41, chezik כתב:

(למרות שהמראה הייתה מקופלת מכיוון שהאוטו היה כבוי)

פות"ש - האם ראיתם שהמראה הייתה מקופלת?
ברוב המכוניות המודרניות המראות מתקפלות אוטומטית עם נעילת הרכב ולא עם כיבויו - ומן הסתם הרכב לא היה נעול

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

×
×
  • תוכן חדש...