Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צרור הודעות דובר מע"צ


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8203 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מעצ פנתה להנהלת בית החולים תל השומר לשינוי תפקוד רמזור הכניסה

 

מעצ במחוז תל אביב והמרכז, פנתה להנהלת בית החולים ע"ש "שיבא", בתל השומר, כדי לשנות תיפקוד רמזור בכניסה לבית החולים.

 

הפנייה נעשתה לאור העובדה שבשעות השיא (בוקר ואחר הצהריים), מתהווה פקק המגיע עד מחלף אלוף שדה.

 

בבדיקה שנעשתה, נמצא כי שורש הבעייה היא בכניסה לבית החולים ומקווים, כי עם שינוי זמני הרמזור שם, בשעת השיא, יוטב המצב.

----------------------------------------------------------------

 

שינויים בתיפקוד רמזורים באיזור מודיעין

 

מעצ ביצעה שינויי תיפקוד של רמזורים באיזור מודיעין.

 

השינויים בוצעו בצומת מיתקן אדם (עם כביש מס' 443), המאפשרים בשעות השיא בבוקר, זרימת טובה יותר לבאים ממזרח (מודיעין, מכבים – רעות) וכן, בצומת מכבים – רעות, המאפשרים תנועה טובה יותר שעות השיא בבוקר, ממערב למזרח.

 

במקביל, עורכת מע"צ מעקב אחר בדיקות קיבולת של צומת מודיעין, על מנת להעלות את רמת השירות במקום זה ולאפשר תנועה טובה יותר, כולל אפשרות ניצול נתיבי דרך של המחלף, האמור להבנות במקום בעתיד.

-----------------------------------------------------------------

 

מעצ סיימה שלב נוסף בבניית מערך מחלפי גנות – השבעה

 

 

מעצ במחוז תל אביב והמרכז, סיימה בימים אלה שלב נוסף של עבודות בפיתוח מערך המחלפים גנות והשבעה.

 

מיקום שני המחלפים הגדולים, גנות והשבעה, מרכז המדינה וצומת הדרכים מערב, מזרח, דרום וצפון, מחייב התמקדות יתר, עקב נפחי התנועה הרבים העוברים את 100,000 כלי רכב ביממה.

 

העבודה נמשכת מזה מספר שנים, מתבצעת בשלבים, תוך מתן אפשרות לתנועה עוברת והפרעה קטנה, עד כמה שאפשר לשטף התנועה.

 

בשלב זה הסתיימה עבודת הכנת שלושה נתיבים, במקום שניים שהיו עד כה, בציר צפון – דרום וסלילת נתיב חדש מדרך מס' 4 ("גהה"), לכיוון יפו (מערב) מעל הציר הממשיך לאשדוד.

 

בשלב עבודה זה נבנו שני גשרים, האחד מעל כביש מס' 1 ומסילת הרכבת והשני, מעל הציר לאשדוד ובימים אלה מטפלים בפיתוח הנוף וגינון האתר.

כן נבנו קירות תומכים וגשרי שילוט, בוצעו עבודות ניקוז וייצוב מדרונות, בהיקף נרחב.

 

מתכנן שלב עבודה זה היא חברת הנדסה "חלו"א" והקבלנים, "רמט" וה"אחים רוייכמן", הפיקוח ע"י צוות מחוז תל אביב והמרכז של מעצ.

 

עלות עבודות שלב זה, כ-45 מליוני ¤ מתוך למעלה מ-300 מליוני ¤, עלות שני המחלפים בשלב הסופי.

 

מחלף גנות החל להיבנות ב-1967 והוא קיבל תנופה עם פתיחת הדרך המהירה מס' 1, תל אביב – ירושלים, גשר גנות, מהארוכים, 642 מ' ובו כיום שלושה מיפלסים, עדיין חסרים בו מספר גשרים וכבישי שירות שייבנו, כאמור, בשלבים.

 

מחלף השבעה, החל להבנות בשנת 1978, ומאז, מקבל שידרוג, בהתאם להתקדמות העבודות לאורך ציר מס' 4 ("גהה") לכל אורכו,ציר המנוהל ע"י מינהלת מיוחדת, שהוקמה למטרה זו ואשר מאגדת בתוכה מלבד את מהנדסי מע"צ, גם את גורמי התחבורה האחרים, כולל של הרשויות המוניציפליות, השוכנות לאורך ציר מרכזי זה.

 

 

מקור ההודעות: מאיר גזית, יועץ תקשורת דובר ממונה על קש"ח

×
×
  • תוכן חדש...