Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6420 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום כולם!

 

הרכב נוסע נסיעות עירוניות רגועות בלבד בעיר ללא פקקים ומשיג 1 ל-8.5. נראה לי מוגזם. מה לבדוק?

 

אני יודע שהאגזוז שבור ומפורר מבפנים (כשמנענעים אותו יש רעשים). האם זה משהו שמשפיע בצורה דרסטית על צריכת הדלק?

 

תודה!

פורסם

לדעתי כמוכנאי :

 

1- אם הטורם גבוהים מדי - צריך להנמיך את זה צריך להיות (בחות מ-1 בשני קווים *1000).

2- אם הרכב מוצי עשן שחור- לבדוק מסנן אוויר.

3- לעשות ניקוי מזרקים.

3- לבדוק אם המצתים(בלגים) מתאימות או מיקורים.

 

תודה: יוסף 0509966216 לברר יותר

פורסם
שלום כולם!

 

הרכב נוסע נסיעות עירוניות רגועות בלבד בעיר ללא פקקים ומשיג 1 ל-8.5. נראה לי מוגזם. מה לבדוק?

 

אני יודע שהאגזוז שבור ומפורר מבפנים (כשמנענעים אותו יש רעשים). האם זה משהו שמשפיע בצורה דרסטית על צריכת הדלק?

 

תודה!

לא ציינת יותר פרטים על הרכב וחבל, אם מדובר ברכב בעל תיבה אטומטית אל תצפה לשיפור בתצרוכת דלק.

מערכת פליטה לא תקינה בהחלט יכולה לתרום לתצרוכת דלק גבוהה.

פורסם

צודק, דניאל.

 

הרכב עם תיבה אוטומטית, ועבר בדיקת זיהום אויר מכה ראשונה.

 

מהי ההשפעה (באחוזים) של אגזוז רקוב על הצריכת דלק?

 

אגב, אני גר באשקלון - עיר בלי פקקים בכלל.

×
×
  • תוכן חדש...