Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נו , אז מה 500 בפיאט 500 החדשה ? כלום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים , מי שחשב שהמנוע הוא 500 סמ"ק כמו בנוסטלגית וישנה - טועה.

נכנסתי לאתר של פיאט במקרה וראיתי את המפרט של ה500 החדשה , המנוע בכלל 1,400 סמ"ק ידני או אוטומט.

אני חושב שהסיפור נהרס , מה איתכם?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני חושב שהיא חמודה להפליא - בעיקר בגרסת Abarth.

 

רק חבל שתג המחיר שלה מוגזם להחריד...

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

הרכב באמת חמוד ואהבתי את החידוש הקלאסי ולא כמו החיפושית או שאר החידושים הקלאסיים היותר משעממים.

אבל מה זה המחיר ? ומה זה המנוע ? מה נסגר איתכם פיאט.

פורסם
חברים , מי שחשב שהמנוע הוא 500 סמ"ק כמו בנוסטלגית וישנה - טועה.

נכנסתי לאתר של פיאט במקרה וראיתי את המפרט של ה500 החדשה , המנוע בכלל 1,400 סמ"ק ידני או אוטומט.

אני חושב שהסיפור נהרס , מה איתכם?

 

אני חושב שלא הבנת את הפואנטה של האוטו.

מה בדיוק "מיני" במיני החדשה?

מסורת, עיצוב, רכיבה על גלי הנוסטלגיה...כל אלו מסייעות מאוד למחלקות השיווק של היצרנים למכור רכב פשוט יחסית ביותר כסף ממה שהוא שווה, אנשים ישלמו יותר על מוצר עם מיתוג אופנתי.

 

ושלא תחשוב שאני נגד התופעה, זה דווקא מעשיר קצת את שוק הרכב.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

עזוב את זה, אפילו ב-500 הקודמת דפקו אותנו - זה לא היה 500 אלא בכלל 479, ואח"כ 499. טפו. רמאים. חארות.

באבארת' הקודמת בכלל עבדו עלינו - שמו שם 595 סמ"ק, 695 סמ"ק. מה זה?

 

אני מציע שכולנו נעשה עצומה ונשלח לפיאט מיד - אנחנו דורשים ע-כ-ש-י-ו שיחזירו לנו מנוע 500 סמ"ק בדיוק, אבל בדיוק! שלאוטו יהיה 35 כ"ס ושיעשה 25 שניות למאה, לא אכפת לי! אני רוצה 500 וזהו!

 

:-P

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אני חושב שהסיפור נהרס , מה איתכם?

לא טוב לך - אל תקנה. עובדה שהמכירות של הדגם הזה מרקיעות שחקים באירופה גם מבלי שתתייצב באולם התצוגה הקרוב ותבצע הזמנה.

כמו שכספר כתב, עיקר הרעיון בדגם הוא העיצוב הנוסטלגי בתוספת שיפורים ברוח תקופתנו. לדעתי, בקבוצתה אין לה בכלל מתחרות, במיוחד כשמשווים אותה לחיפושית הלא מוצלחת (ואני עדין) החדשה.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
אפילו ב-500 הקודמת דפקו אותנו - זה לא היה 500 אלא בכלל 479, ואח"כ 499.

ובסוף אפילו 594 סמ"ק! שלא לדבר על הפיאט 600, שנמכרה עם מנוע של 767 סמ"ק אדירים. איפה רפי גינת כשצריך אותו?

אנחנו דורשים ע-כ-ש-י-ו שיחזירו לנו מנוע 500 סמ"ק בדיוק, אבל בדיוק! שלאוטו יהיה 35 כ"ס ושיעשה 25 שניות למאה, לא אכפת לי! אני רוצה 500 וזהו!

 

:-P

ה-500 המקורית לא עשתה 0 למאה ב-25 שניות, מהסיבה הפשוטה שהיא לא הגיע ל-100 קמ"ש.

:turn-l:
פורסם
עזוב את זה, אפילו ב-500 הקודמת דפקו אותנו - זה לא היה 500 אלא בכלל 479, ואח"כ 499. טפו. רמאים. חארות.

באבארת' הקודמת בכלל עבדו עלינו - שמו שם 595 סמ"ק, 695 סמ"ק. מה זה?

אני מציע שכולנו נעשה עצומה ונשלח לפיאט מיד - אנחנו דורשים ע-כ-ש-י-ו שיחזירו לנו מנוע 500 סמ"ק בדיוק, אבל בדיוק!

:-P

 

לא לדאוג,מנוע שני צילינדר יוצא בקרוב.

התחילו עם 1.3,1.4 הסוף יגיעו גם ל 500

 

Hybrid Fiat 500 on way

 

 

אבל מה זה המחיר ? ומה זה המנוע ? מה נסגר איתכם פיאט.

 

מה הבעיה במנוע?

160 כ"ס על מכונית פיצית לא מספיק לך.

או שאתה חייב 35 כ"ס ולא יותר?

לפי טופגיר גרסת ה 160 כ"ס מאוד זולה יחסית להספק.

אייל

פורסם

הפיאט החדשה דווקא דומה מאוד לישנה, חוץ מהחלק האחורי שהוא לא יפה בכלל (מה זה הפנסים הלבנים האלה, מזה מאזדה?). ראיתי באיטליה פיאט 500 חדשה ששמו עליה כיסוי שמודפס עליו תמונה של פיאט 500 ישנה, אז מרחוק עוד חושבים שזה פיאט ישנה כי הצורה של האוטו מתחת מתאימה בול לאוטו שבתמונה :roll: רק מבחינת גודל קצת פספסו

Link to DSC00134.JPG

Link to DSC00521.JPG

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

פורסם

אם כבר חידושים שהיו מוסיפים ל500 את האונו החדשה.

ליאור , לפחות היתה רואה את החדשה עם מנוע כמו של האונו שלך ושיפצורים של פיאט :)

uno.jpg

פורסם
לא לדאוג,מנוע שני צילינדר יוצא בקרוב.

התחילו עם 1.3,1.4 הסוף יגיעו גם ל 500

 

ל- 500 החדשה יש גם מנוע 1.2 ואולי גם יותר קטנים (לא יודע אם נמכר הארצנו)

אבל אף אחד מהם לא מורכב מאחורה, וכולם מספקים מעל 15 כ"ס (כמו שהיה במקורית של שנת 36)

פורסם

הפיאט 500 היא כמו החיפושית או המיני החדשות, אוטו עם הרבה סטייל.

לדעתי הוא מאוד יפה מי שמחפש משהו חסכוני - שיקנה את הפנדה אם אני לא טועה

הם יושבות על אותו בסיס וחולקות אותם מנועים

כבר חודש בלי קיק דאונים - ככה מתמודדים עם מחירי הדלק:idea:

פורסם

נסעתי עליה ביום שישי נסיעה קצרה, והתרשמתי לטובה.

 

ציפיתי לפנדה בתחפושת - אבל איזו תחפושת!

בפועל הרכב מאוד נחמד לנהג וליושב לצידו, אבזור די מפנק (אם כי מזגן רגיל ולא בקרת אקלים זו בחירה די מפתיעה).

הרכב נוח, הראות לפנים טובה (לאחור קצת פחות), העיצוב מלבב ובסגנון רטרו, וכמובן המקומות ליושבים מאחור די סמליים...

 

הייתי מוכן לשים על האוטו 110K, 115K, אבל 130 אלף ש"ח זה באמת קצת קשה לתפיסה.

 

אנשי המכירות מנסים לשוות לרכב תדמית זוהרת כמו של מיני קופר. חבל שהם לא מביאים את האבארת' כדי לכסות את היומרות הללו.

 

אני משער שהמחירים לא ינסקו למטה כך שהרכב הזה ישאר נחלתם של חובבי עיצוב שרוצים רכב מיוחד במחיר אטרקטיבי לעומת סמרט, מיני קופר וכו'.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il


×
×
  • תוכן חדש...