Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נו , אז מה 500 בפיאט 500 החדשה ? כלום.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6425 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
חברים , מי שחשב שהמנוע הוא 500 סמ"ק כמו בנוסטלגית וישנה - טועה.

נכנסתי לאתר של פיאט במקרה וראיתי את המפרט של ה500 החדשה , המנוע בכלל 1,400 סמ"ק ידני או אוטומט.

אני חושב שהסיפור נהרס , מה איתכם?

מזל, חשבתי להזמין לי 2 עד שקראתי את ההודעה שלך.

גם חשבתי שהגיר בחדשה יהיה עם 7 מוטות הילוכים כמו בישנה. מסתבר שזה רק ידני או רובוטי, חבל.

 

:loco:

!AWDSOME

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נסעתי עליה ביום שישי נסיעה קצרה, והתרשמתי לטובה.

...

(אם כי מזגן רגיל ולא בקרת אקלים זו בחירה די מפתיעה)....

...וכמובן המקומות ליושבים מאחור די סמליים...

הייתי מוכן לשים על האוטו 110K, 115K, אבל 130 אלף ש"ח זה באמת קצת קשה לתפיסה...

אנשי המכירות מנסים לשוות לרכב תדמית זוהרת כמו של מיני קופראני משער שהמחירים לא ינסקו למטה כך שהרכב הזה ישאר נחלתם של חובבי עיצוב שרוצים רכב מיוחד במחיר אטרקטיבי לעומת סמרט, מיני קופר וכו'.

 

1.פיאט מציעים את המכונית עם שני סוגי מזגנים,בארץ הביאו את הזול.

2.המושב האחורי הרבה יותר גדול מהמושב האחורי של המיני.

3.יש רכב אחר שאתה יכול להשוות את ה 500 חוץ מהמיני?

4.בדקת את המחירון של המיני,המחירים מגיעים ל 300,000 ?

5.אנשים עומדים בתור לקנות את ה 500 באירופה.התיכנון המקורי היה לייצר אותם רק בפולין,בגלל הביקוש הם התחילו לייצר אותם גם באיטליה,אם אתה לא רוצה לקנות אחת,אל תקנה,יש מספיק קונים בשביל המכוניות שהם מצליחים לייצר.

 

 

כמה מיסוי יש על מכוניות?

לפי האתר הגרמני 1.4 אוטומטי עולה מ 13.800,- EUR עד 15.800,- EUR

אם רצו היו יכולים להביא גם 1.2 אוטומטי במחיר 11.800,- EUR עד 13.800,- EUR

אייל

פורסם
נסעתי עליה ביום שישי נסיעה קצרה, והתרשמתי לטובה.

 

ציפיתי לפנדה בתחפושת - אבל איזו תחפושת!

בפועל הרכב מאוד נחמד לנהג וליושב לצידו, אבזור די מפנק (אם כי מזגן רגיל ולא בקרת אקלים זו בחירה די מפתיעה).

הרכב נוח, הראות לפנים טובה (לאחור קצת פחות), העיצוב מלבב ובסגנון רטרו, וכמובן המקומות ליושבים מאחור די סמליים...

 

הייתי מוכן לשים על האוטו 110K, 115K, אבל 130 אלף ש"ח זה באמת קצת קשה לתפיסה.

 

אנשי המכירות מנסים לשוות לרכב תדמית זוהרת כמו של מיני קופר. חבל שהם לא מביאים את האבארת' כדי לכסות את היומרות הללו.

 

אני משער שהמחירים לא ינסקו למטה כך שהרכב הזה ישאר נחלתם של חובבי עיצוב שרוצים רכב מיוחד במחיר אטרקטיבי לעומת סמרט, מיני קופר וכו'.

1. נסיקה כלפי מטה קיימת רק בעולם הפוך.

2. ההשוואה בין מחיר ה 500 לזה של המיני, על כל דגמיה, מופרך לחלוטין. בדוק מחירים באירופה שם נמכרות שתיהן והשווה לאלו שבארץ. אחת מהן תראה פתאום כמציאה "מטורפת".

פורסם

הפורום הולך ומשתפר.

לפותח השירשור: בעיקבות ההודעה שלך הלכתי ובדקת וראיתי (שומו שמים) שלפיז'ו 307 אין מנוע 307 סמ"ק -לא יאמן.

אז בדקתי עוד קצת וגיליתי שלמכוניות יש שמות כמעט כמו לאנשים .

כמו שבחורה ששמה יפה לא בהכרח כזאת ,כך גם כמה מכוניות.

הסיבה שפיאט בחרו בשם "500" לדגם אולי תפתיע אותך : הם רצו (באמצעות רכיבה על גל הנוסטלגיה) למכור מכוניות.

לקחו כבסיס מכונית קיימת ושינו לה את הצורה כדי שתיראה חיצונית דומה ל"500" המקורית (רק על סטרואידים).

והעסק עובד המכוניות נמכרות כמעט כמו סובארו בשנות השמונים בישראל.

אז נכון דפקו אותנו, שיקרו לנו ורימו אותנו -זה לא "פיאט 500" כמו של פעם ,אבל יצאה להם מכונית חביבה מאד.

אגב אתה יודע לחיפושית המקורית המנוע היה מאחור?

פורסם
אף אחד מהם לא מורכב מאחורה, וכולם מספקים מעל 15 כ"ס (כמו שהיה במקורית של שנת 36)

 

ל-500 מ- 1936 (טופולינו) היה מנוע 569 סמ"ק המותקן מלפנים.

:turn-l:
פורסם
ל-500 מ- 1936 (טופולינו) היה מנוע 569 סמ"ק המותקן מלפנים.

 

כן אבל היא נקראה 500 כי רצו למכור אותה ב-500 לירטות...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

לדעתי צריכים להוציא גירסת DL לסובארו B3 סדאן, לשים לה מנוע 1300, גיר אוטומטי, ולהוציא ממנה חלונות חשמל, כריות אוויר, ABS, הגה כח, מזגן ושאר הירקות. לשים לה כיתוב 1.3DL מאחורה ולמכור אותה ב-150K ליחידה



ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

2. ההשוואה בין מחיר ה 500 לזה של המיני, על כל דגמיה, מופרך לחלוטין. בדוק מחירים באירופה שם נמכרות שתיהן והשווה לאלו שבארץ. אחת מהן תראה פתאום כמציאה "מטורפת".

 

ערכתי השוואה באתר http://www.whatcar.co.uk/car-comparison.aspx

 

באופן די מוזר, המיני שם יותר משתלמת. להבנתי, הם משקללים את ה"פחת" על מכירת הרכב כמשומש בעתיד.

בנוגע למידות, הפיאט נראית באמת יותר פרקטית מהמיני.

כך או כך, המכוניות זולות בהרבה מאשר בארץ - אפילו באופן יחסי לרכבים מקבילים ודומים.

אז אף אחת מהן אינה מציאה מטורפת.

בלוג הקארטינג שלי - http://www.kartingblog.co.il

פורסם

רק להזכירכם שהשימוש בשם 500 נעשה כבר ב 91' כשהוצגה הצ'ינקוואצ'נטו, שנראתה כמו פיאט אונו למעוטי יכולת ויוצרה בפולין.

הצ'ינקוואצ'נטו השתמשה במנוע ה 704 סמ"ק שנילקח מה 126 הקטנטונת אותה היא בעצם החליפה ככלי תחבורה בסיסי בפולין.

בנוסף היתה גם אופצייה למנוע 903 סמ"ק ששימש את ה 127 מנוחתה עדן ואפילו מנוע פייר 1108 סמ"ק עם 55 כ"ס בדגם הספורטינג.

בשנת 98' שכרתי פיאט כזו במיקונוס ליומיים - מה אומר ומה אגיד, זוועה אמיתית.

מנוע אנמי, גיר מחריד, הגה כבד ומסורבל, הנדסת אנוש של זחל"מ ואיכות גימור מזרח אירופאית למהדרין.

ללא ספק, אחת המכוניות שפיאט די תרצה לשכוח.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

אף אחד מהם לא מורכב מאחורה, וכולם מספקים מעל 15 כ"ס (כמו שהיה במקורית של שנת 36)

 

בפיאט 500 "האמיתית" הישנה (שעליה מבוסס העיצוב של ה500 החדשה) המנוע היה מאחור...

 

לפיאט 500 שנקראת טופולינו אין ממש קשר בעניין

 

ידידי, אתה בטוח לגבי ה-500? כי ב- 126 הוא היה מאחור

 

היו כמה פיאט שנקראו 500 - החל מהראשונה, מ-1936 שכונתה טופולינו (עכבר קטן) והיתה עם מנוע קדמי, הנואובה (500 "החדשה") מ-57 עם מנוע אחורי (ועליה "מבוסס" הדגם הנוכחי), הצינקווצ'נטו (500, במלים ולא בספרות) מ-91, והנוכחית שנקראת שוב נואובה, 50 שנה אחרי.

:turn-l:
פורסם
הפורום הולך ומשתפר.

לפותח השירשור: בעיקבות ההודעה שלך הלכתי ובדקת וראיתי (שומו שמים) שלפיז'ו 307 אין מנוע 307 סמ"ק -לא יאמן.

אז בדקתי עוד קצת וגיליתי שלמכוניות יש שמות כמעט כמו לאנשים .

כמו שבחורה ששמה יפה לא בהכרח כזאת ,כך גם כמה מכוניות.

הסיבה שפיאט בחרו בשם "500" לדגם אולי תפתיע אותך : הם רצו (באמצעות רכיבה על גל הנוסטלגיה) למכור מכוניות.

לקחו כבסיס מכונית קיימת ושינו לה את הצורה כדי שתיראה חיצונית דומה ל"500" המקורית (רק על סטרואידים).

והעסק עובד המכוניות נמכרות כמעט כמו סובארו בשנות השמונים בישראל.

אז נכון דפקו אותנו, שיקרו לנו ורימו אותנו -זה לא "פיאט 500" כמו של פעם ,אבל יצאה להם מכונית חביבה מאד.

אגב אתה יודע לחיפושית המקורית המנוע היה מאחור?

וזה כל ההבדלים שמצאת בניהן ?

 

לדעתי ביחס ישיר לכמה שאתה אוהב את הדגם הישן ככה פחות תאהב את הרטרו שלו .

אני למשל די מחבב את ה500 החדשה והמיני אבל מזדעדע כל פעם מחדש למראה הגולף המעוגלת המעיזה לשאת את שמה הקדוש של החיפושית ....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...