Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6423 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
זה לא יכולה להיות הזנה ישירה, אחרת בכל פעם כשנהג לוחץ על הבלם, הסולנאוד הזה היה מופעל, גם כשהרכב בתנועה.

 

לדעתי, גם במערכת לא ממוחשבת, נלקח בחשבון נתון מחיישן בורר ההילוכים, והסולנאוד הזה מקבל פיקוד רק כשהידית ב P + לחיצה על הבלם.

ולכן יש הזנה גם מהמתג וגם מיחידת בקרת התיבה האוטו', כפי שאיציק הסביר, שלא סוגרת מעגל לסולנואיד כאשר הידית לא ב P.

פורסם

כנראה, שלא הסברתי את עצמי טוב.

 

על מנת שהסלאנויד, שמשחרר את ידית ההילוכים ממצב P, יפתח, הוא צריך סגירת מעגל של 3 מפסקים :

 

1. בדוושת הבלם

2. מחיישן מצב בורר ההילוכים

3. ניצרה בראש ידית ההילוכים

 

 

הניצרה בידית ההילוכים אולי עדיין מכאנית, אבל גם בה יש מתג חשמלי, וזו הייתה הכוונה שלי.

 

למשל בפורד פוקוס דור 2, כשהידית ב P ורק לוחצים על הניצרה, האות P נעלמת מתצוגה בלוח שעונים, עוד לפני שבפעל מזיזים את הידית.

 

 

פורסם

בפוקוס כנראה יש ניצרה כמו במכוניות הישנות. ב AL4 אין ניצרה ולא היתה נצרה (וזה ככה כבר יותר מ 9 שנים).

 

איציק

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ב-AL4 אין משבת בגלל שיש מסילה משוננת, המונעת העברה לרוורס בטעות.

 

ולכן יש הזנה גם מהמתג וגם מיחידת בקרת התיבה האוטו', כפי שאיציק הסביר, שלא סוגרת מעגל לסולנואיד כאשר הידית לא ב P.

 

אם כך, אז יכול להיות שבקסנטיה שני המפסקים הם בטור (גיר + ברקס), כי לסולנואיד עצמו מגיעים רק שני חוטים, או , לחילופין - ה (+) מגיע דרך הגיר וה (-) דרך דוושת הבלם.

×
×
  • תוכן חדש...