Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לדעתי גריז נחושת כמעט כל חנות רצינית לאספקה טכנית מחזיקה.

 

אם אתה מחפש משהו איכותי פנה לחברת טקסמה בפתח תקווה. הם הנציגים של שתי חברות גריז מובילות-

Dow corning שזה Molykote לשעבר וגם של חברת Anderol. אנשי האפליקציה שלהם מאד נחמדים גם כלפי לקוחות פרטיים.

פורסם
למי שמכיר, אני מחפש חנות שמחזיקה שפורפרות של גריז נחושת,

 

אשמח לדעת מי מוכר

 

אנא ציין לאיזה שימוש אתה מעוניין בגריז נחושת ? אני מקווה שלא לשם שימוש חיצוני על XXX לשם YYY :-)

איזה כייף לי :)

פורסם

יש חנות יבואן ליד צומת לה גאוורדייה בצד של תחנה מרכזית , לא זוכר בדיוק איפה , הולכים ברחוב המקביל ללה-גאוורדיה לא רחוק מהצומת עד שרואים.

לי יש בעיה מוסרית לקנות מהם (עבר שחור בתקופת האפרטהייד של היצרן הדרום אפריקאי).

פורסם
למי שמכיר, אני מחפש חנות שמחזיקה שפורפרות של גריז נחושת,

 

אשמח לדעת מי מוכר

 

התכוונת שפופרות

אין מילה כזו שפורפרת.

פורסם
התכוונת שפופרות

אין מילה כזו שפורפרת.

:-D:lol::lol::lol:

תתפלא עד כמה שיבושים כאלו נפוצים בעיקר אצל מבוגרים בדאונטאון ר"ג ,

כמו גם הירק המיוחד: מלפלפון.

פורסם
יש חנות יבואן ליד צומת לה גאוורדייה בצד של תחנה מרכזית , לא זוכר בדיוק איפה , הולכים ברחוב המקביל ללה-גאוורדיה לא רחוק מהצומת עד שרואים.

לי יש בעיה מוסרית לקנות מהם (עבר שחור בתקופת האפרטהייד של היצרן הדרום אפריקאי).

 

הרחוב המקביל ללגארדיה זה איינשטיין, לא?

×
×
  • תוכן חדש...