בהחלט יכול להיות,אבל כל המכוניות האחרות שמסתובבות בקיץ הלוהט שלנו מסתובבות בלי קולר שמן,לפי דעתך זה יכול להשפיע מאוד לרעה ? זה חתיכת סיפור לשלוף משם את הקולר,לכן באה לי מחשבה מלוכלכת לראש פשוט לקצר אותו.
מתנגש ?
ממש לא,שבוע לאחר מכן ניתן להגיע לראות תצוגה חוזרת של מועדון החמש.
אצל הפורדיסטים כל מפגש זה משהו חדש עם רכבים שונים ואספנים צבעוניים.
שאפו למארגני הכינוסים במועדון פורד,חבר'ה משכמם ומעלה.
התשובה נמצאת בגוף השאלה שים לב
"בגב הטופס מצויין שעל רכב שמלאו לו 15 שנים "
מלאו זה מהמילה מלא,מלא עד הסוף,ובכן השנה ה15 תימלא...תימלא לגמרי אחרי דצמבר,אי לכך וטרם מלאה השנה ה15 לחלוטין אינך חייב באישור.
לך וגש לטסט ללא אישור