Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל מחפשי 106 ראלי... אל תיכנסו.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8601 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לא הצלחתי לצלם את הפנים: מסגרת לוח המחוונים שבורה...

שבורה-שבורה... מתארת את התמונה.

 

רק שתבינו איך אי אפשר לקלוט אוטו כשרק קוראים עליו בעיתון, למשל...

הראלי הנ"ל היא יד שניה סה"כ (מודל 97) עם 60 אלף קילומטרים... :?

לצערי היא שייכת לאדם שאינו מודע ליכולותיה הדינאמיות ואוהב אותה כי

היא נותנת בראש ברמזורים... :cry:

 

No Fear, Oakley, וגרביונים משלימים את החסר...

או גוד... ישר עלה לי בראש אותו משל על אגוזים ואנשים חסרי שיניים :wink:

 

במציאות זה נראה רע יותר... חבל :cry:

 

אגוזים ואנשים חסרי שיניים?!?

נהגת עם הבחור ברכב? אתה יודע מה יכולות הנהיגה שלו?

אז הוא לא קורא עיתון אוטו כמו רוב חברי הפורום ואם תגיד לו תת היגוי או היגוי יתר הוא יחשוב שאתה דובר שפה זרה. אז מה? זה אומר שהוא נהג גרוע? או אולי עצם העובדה שיש לו גרביונים על הפנסים? או אולי המצב החיצוני של הרכב או "מסגרת לוח המחוונים השבורה" ?אני יודע! -המדבקה של נו-פיר מאחורה - ממש אוי ואבוי... :x

מה עדיף , לנקות את הרכב כל יום שישי ולהסתכל כמה הוא יפה?

אני בטוח שאותו בחור "גוזר" הרבה פלצנים שהידע שלהם מבוסס על קריאה בלבד.

 

עכשיו כל פעם שאראה ראלי שמורה אני אדע שבעל הרכב הוא מינימום שומאכר...תודה!

motorica.net

פורסם

ממש לא ראוי לתגובה, אבל אם כבר... (לקחתי כבר רגיעון ללילה זה :wink: )

 

אגוזים ואנשים חסרי שיניים?!?

נהגת עם הבחור ברכב? אתה יודע מה יכולות הנהיגה שלו?

 

לצערי, דיברתי עם הבנאדם והמשפטים "היא מטוס בקו ישר"," לוקחת כל אוטו

ברמזורים", "אני ראשון בכל רמזור", "פונטו GT אני לוקח בטוח", "מה זה התנהגות?",

"אני נוסע איתה מהר רק בקו ישר", לא ממש שכנעו אותי שמדובר בשומאכר הבא,

שלא לדבר על נ-ה-י-ג-ה של ממש...

 

אז הוא לא קורא עיתון אוטו כמו רוב חברי הפורום ואם תגיד לו תת היגוי או היגוי יתר הוא יחשוב שאתה דובר שפה זרה.

 

מה קשור :?: תשאל כמה אנשים קוראים פה אוטו בכלל... מי אמר פרסומון :?::hihi:

לא לעניין.

 

אז מה? זה אומר שהוא נהג גרוע? או אולי עצם העובדה שיש לו גרביונים על הפנסים? או אולי המצב החיצוני של הרכב או "מסגרת לוח המחוונים השבורה" ?אני יודע! -המדבקה של נו-פיר מאחורה - ממש אוי ואבוי... :x

 

אני לא טרחתי להגיד שהוא נהג גרוע, כי אני באמת לא יודע... הוא פשוט מחפש

את הדברים הלא-נכונים מהאוטו הנכון. האוטו הזה הוא בזבוז בידיו של אצן הרמזורים

הזה... שייקנה פונטו GT ויזניח אותה. לי זה כואב לראות הזנחה כזו...

ראלי היא לא רכב קלאסי, אבל הוא עדיין רכב ייחודי ונדיר מספיק כדי שלחובב הגה

אמיתי ייכאב לראות אחת זנוחה (אך דקורטיבית - NoFear=10HP ?) בידיים הלא-נכונות.

מעניין מה היית אומר אם הייתי מציב תמונות של מיני קופר מקורית נהוגה ע"י סבתא בת

75, חבוטה מכל הצדדים ומוזנחת לחלוטין... :shock:

 

מה עדיף , לנקות את הרכב כל יום שישי ולהסתכל כמה הוא יפה?

אני בטוח שאותו בחור "גוזר" הרבה פלצנים שהידע שלהם מבוסס על קריאה בלבד.

 

רמזים עבים :?:

אחיך באמת צריך להפסיק לצחצח את הראלי כל יום שישי :twisted:

(NoOffence, D)

איזה מזל שאני כבר לא משחק אבן-נייר-מספריים כבר מהיסודי...

כנראה שכיף לי מספיק עם הראלי כדי שברמזורים אני לא חייב לצאת ראשון ולהגיע ראשון

לרמזור הבא. כמובן, כדי לראות משני צדדיי את אותם אנשים ש"גזרתי" ברמזור

הקודם... תודה לאל שהתבגרתי :wink:

גם אם הוא גוזר, שיבושם לו. חבל שהראלי הזו מתבזבזת על גזירות :(

 

עכשיו כל פעם שאראה ראלי שמורה אני אדע שבעל הרכב הוא מינימום שומאכר...תודה!

 

דווקא הייתי מעדיף שתפנה אליי בשם "איירטון" ותו לא... תודה :wink:

 

ולפרוטוקול:

המטרה של כל הת'רד הייתה להראות לכל "המחפשים ראלי בנרות" לאחרונה, כי אין

קשר בין תיאורו של האוטו למה שתמצאו בשטח (זו 97', יד שנייה עם 60 אלף ק"מ)

ולהראות לכם ראלי בידיים הלא-נכונות. אחת מיני רבות...

MCS 2008

פורסם
קודם כל , מבריק שלא הסתרת את המספרים....

שנית , DRUGSTORE.... אתה מנוי של סלקום במקרה??? בכל מקרה...

 

אם יש לך 7650 אז תכנס לכאן - http://nokiafree.org/forums/t8469/s.html

 

תודה על הלינק :!:

 

איך אני אהיה בסלקום אם אין להם MMS :?:

:shock:

ה-7650 שלהם שולח הודעות מולטימדיה עם כבל בלבד, לא :?:

אורנג' שולחים גם לטלפונים ישירות...

 

למען ההגינות, אני עובד אצל המתחרים של סלכלום :wink:

לא, אין טלפונים בהנחה :hihi:...

חבל דווקא... :(

MCS 2008

פורסם
מה?

גרביונים על הפנסים? מישהו מוכן להסביר לי מה זה?

 

מה קשה להבין? זה לא פיצוח האטום!

 

- קח פנס.

- פרק אותו.

- עטוף אותו בגרביון.

- תחזיר אותו למקום.

- אתה ערס.

- מזל טוב.

 

קאביש?

פורסם
...שלא לדבר על נ-ה-י-ג-ה של ממש...

אתה בכלל יודע מה זה? מתי פעם אחרונה לקחת את הרכב ולא במטרה להגיע לעבודה? או!, שכחתי אתה מבקר בכביש החוף מידי פעם...פששש...נהיגה מתקדמת של ממש .

אתה ממש דוגמא קלאסית של מה שרשמתי בהודעה הקודמת - הידע שלך מסתכם בקריאה ותו לא - ממש עיתון "אוטו" מהלך.

ומה שעוד יותר עצוב בכל העניין הזה הוא שאנחנו צריכים לקרוא את השטויות חסרות הידע והנסיון שאתה רושם.

סתם טיפ - לפעמים עדיף להשאר בעמדת קורא...

 

רמזים עבים

אחיך באמת צריך להפסיק לצחצח את הראלי כל יום שישי

(NoOffence, D)

לפחות יש על מה, אני מכיר ראלי אחת שאפילו את זה היא לא שווה.(NoOffence, D)

אבל הכי חשוב שהאנטנה הארוכה היא הדבר שהכי מפריע לך באוטו - שאני יעשה לך רשימה?

motorica.net

פורסם

אני רוצה להגיד ללירן שהתמונות שהעלת פשוט גורמות לי להזיל ריר ... (גם אני רוצה אחת כזאת!!!!!!!!) .

 

עכשיו לנושא הנ"ל שעלה פה..

יש לי שאלה אם אני שם גרב על הפנס האחורי זה אומר שאני ערס ?

סליחה?!?!

אני אישית אהבתי את הרעיון , אני לא אומר שאני ישים ואני לא אומר שאני לא ישים אבל למה הזלזול?

בסדר המדבקות וזה לא במקום וזה שהוא אמר שהוא לוקח כל אחד ברמזור וזה וכל הזיבולי שכל שלו אז אתם צודקים זה בושה באמת ולא צריך שלאחד כזה תהיה ראלי , אבל באמת עם כל הכבוד להגיד על בנאדם שהוא ערס בגלל גרביונים בפנסים.. לא נראה לי......

 

*לירן אולי אני יהיה המחליף של הראלי השחורה הזאת שם בקרוב? :p:p:p:p:wink:

הנה ימים רבים חלפו ושני ידי עייפו .. רק להזכר ולהזיל דמעה, הראלי השחורה

×
×
  • תוכן חדש...