Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זמן רב אני חושד שכל מטרת המצאת מנה בלאפה היתה לשם הגדלת מתח רווחים , לכאורה מדובר בבצק טעים וכשיריעת הפיתה פרוסה במלוא שטחה מדובר בכמות נאה של בצק ,(בצק בצק אבל זול בהרבה לעומת המילויי) אלא שתהליך הגלילה חוסם מראש את כמות המילוי האפשרית.

בכך מתאפשר מתח רווחים עצום למוכר ,לעומתה בפיתה פלאפל הכפולה ניתן לדחוס כמות עצומה של מלית עקב המעבר למילוי נפחי (תלת-מימדי) לעומת המילוי הדו-מימדי באש-תנור .

גינת לתשומת ליבך.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה ממש חפרן בלתי נלאה...:brickwall:

 

אין לך עוד עיסוקים חוץ מלפתוח שרשורים חסרי תועלת כל יום פעמיים ביום.....

כל עוד מפרקים שם 6 תימניות בלילה...המטרה מקדשת את האמצעים!
:roflmao:
פורסם

מה הבעיה?

תקנה במקום אחד מנה בפיתה ומנה בלאפה ואח"כ תשקול את שניהם במשקל ביתי.

להערכתי המנה בלאפה תשקול כ30-40 אחוז יותר וזה אכן מצדיק את תוספת המחיר.

פורסם

אז תסביר איך זה שבפיתה לא נכנסים לי 3 שיפודי פרגיות או קבב (לא לבבות לצורך העניין) ובלאפה כן?

 

(יש סמיילי רעב?)

הפאביה נמכרה.:-(

 

פורסם

קח מנה בפיתה ומנה בלאפה לסורק MRI, מדוד את הנפח הבילתי מנוצל וחלק אותו בכמות המזון המנוצל בכל אחת מהמנות ופתרת את המחלוקת לתמיד.

 

אנו מחכים לתוצאות הרשמיות..

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם
מה הבעיה?

תקנה במקום אחד מנה בפיתה ומנה בלאפה ואח"כ תשקול את שניהם במשקל ביתי.

להערכתי המנה בלאפה תשקול כ30-40 אחוז יותר וזה אכן מצדיק את תוספת המחיר.

תקציב , והסבירות שעד הבית הן לא ישארו שלמות.

 

אתה ממש חפרן בלתי נלאה...:brickwall:

 

אין לך עוד עיסוקים חוץ מלפתוח שרשורים חסרי תועלת כל יום פעמיים ביום.....

 

האווטר מתאים בול.

פורסם

אחרי תגלית כזו היתי מתאבד איך גנבו אותי כל השנים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

מה שאתה צריך לעשות כדי להפיל את המערכת הוא כדלקמן:

 

לבקש פיתה עם רק פלאפלים בפנים בדוכן א'.

לקנות לאפה ריקה בדוכן מול (להלן דוכן ב')

לבצע שילוב בין שניהם.

Time is never time at all, you can never ever leave without leaving a piece of youth

פורסם
קח מנה בפיתה ומנה בלאפה לסורק MRI, מדוד את הנפח הבילתי מנוצל וחלק אותו בכמות המזון המנוצל בכל אחת מהמנות ופתרת את המחלוקת לתמיד.

 

אנו מחכים לתוצאות הרשמיות..

 

ואל תשכח לשים אבטיח ליד כדי לקבל אסמכתא מדעית.

פורסם

רק להשכלה כללית, קילו פלאפל לא עולהיותר לייצור מקילו פיתות.

 

מעבר לזה מא אכפת לי מי מרויח כמה? אותי מעניין רק מה יותר טעים ומה יותר בא לי באותו הרגע.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.


×
×
  • תוכן חדש...