Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6452 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למרות התוצאה היחסית גבוה שלי לדעתי האישית מדובר יותר בבדיקת הזיכרון מאשר בשמיעה מוזיקלית, אין פה שום קשר לשמיעה מוזיקלית לדעתי

 

1+

 

קודם כל 75%

וגם לדעתי זה יותר בדיקת זיכרון ותשומת לב מאשר בדיקת שמיעה/אוזן מוזיקלית.

AUDI A3 2.0t FSI DSG

פורסם

חמוד לאללה

קיבלתי 80.6 עם לחיצה מוטעית אחת ( רציתי לבחור different ובחרתי same בטעות חח )

 

המבחנים האחרים גם מגניבים

מוזיקה וויזואלית - http://jakemandell.com/amvi/ - קיבלתי גם בסביבות ה85 אחוז

בדיקת קצב - http://tonometric.com/rhythmdeaf/

 

והכי מעניין לדעתי זה הפיטצ'

http://tonometric.com/adaptivepitch/

 

שזה קצת עניין אותי כי קיבלתי פחות מהממוצע ( מזהה הבדל של 7.5 הרץ בפעם הראשונה ובשנייה 6 הרץ )

HeadUnit : Car-Pc | Processor : JBL MS-8 | Front Stage : Woofer - Mpyre 65M , Mid - Dayton RS100-4 , Tweeter - Tang-Band Ceramic 25-1719S | Subwoofer : Hertz HX250D | Amplifiers : A/D/S PQ10 , Hifonics Olympus XI , SPL AB03445 | Wiring : KnuKonceptz , Sommer , Neutrik |

פורסם

מבחן חמוד,

לא בודק שום דבר שקשור לשמיעה, המבחן הוא בדיקה של זכרון לטווח קצר מאוד לגבי אותו לחן שמתנגן.

 

כל מי שלמד נגינה על כל כלי ומכיר סולמות,תווים וכו' יצליח לעבור את המבחן הזה מעל 80.

 

בכל אופן, מבחנים כאלו משפרים המון את היכולת הבחנה לנגנים, בעבר הכרתי כאלו מבחנים לפסנתרנים שמשמיעים להם קטעים פשוטים וצריך פשוט לנגן אותם בחזרה.

 

בכל אופן, אני הימרתי על 80%.

 

התוצאה הייתה 94.4%

 

 

בכל אופן, אכן המבחן PITCH הוא הרבה יותר מאתגר את האוזן:).

לי הוא כתב שב500HZ אני יכול להבחין בבירור בין 2 תדרים שרוחקים אחד מהשני ב3HZ.

 

בכל מקרה זה נעשה עם זוג רמקולים של GENIUS למחשב שעלו 40 ש"ח:)

 

 

אגב, כל הסיפור הזה מזכיר לי את הצבא והבדיקות שמיעה, ממש נוסטלגיה על הבוקר.

under construction..

פורסם

ב500HZ הצלחתי להגיע לרמת הבנה של 1.625

ושוב לדעתי גם פה זה לא נטו אוזן זה הרבה מאוד יכולות של המערכת

יתכן שניר לדוגמא שהציון שלו פחות טוב משלי אצלי בבית עם המערכת שלי היה מגיע לנתונים טובים משלי

פורסם

גורל, על איזה מערכת אתה מדבר:), כולה זוג רמקולים של מחשב שלדעתי לא מגיעים בכלל לנגן 500HZ:).

 

למרות שמבחינתי אם אני מצליח להבחין בשינוי של 3HZ זה מספיק לחלוטין:).

under construction..

×
×
  • תוכן חדש...