Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הפביה והרומסטר חולקות - מנוע (1.6 16 שסת') ותיבת הילוכים (אוט'-טיפט', 6 הילוכים).

 

הרומסטר מעט כבדה יותר, יתכן וזה משפיע מעט על צריכת הדלק.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אציין שמדובר בתיבת הילוכים מצויינת ולא כמו בתיבה המוזרה בפיג'ו החדשות.

 

אלירן-

אני נהגתי גם על ה- 206 וגם על ה- 307 מודל 2002 ו- 2008.

מושב (הנהג לפחות) בפאביה הרבה יותר נוח לטעמי.

פורסם

ביצעתי נסיעת מבחן במאזדה. מכונית חביבה ודי רגוע להפתעתי. דומה בהרגשה לסוזוקי. הפריע לי רעידת הגה קלה באיילון.

זה מראה שאוטו קל מאוד ולא יציב במיוחד על הכביש.

עברתי את הקטע שוב עם הפוקוס והוא ישב כמו מגהץ קיטור על טישרט. כנראה ש500 קילו עושים את ההבדל.

פאביה נפסלה סופית. תודה.

פורסם

מזדה 2 .....פאביה ........2 פאביה..........

כל היום אני שומע את זה פה

 

בקיצור תיקנו סוזוקי סוויפט :]

כל היום אתם טוחנים מים

 

2 המכוניות האלה מוצלחות , פשוט כל אחד מה שמתאים לו

לא חושב שיש מישהו שיתאכזב אם יקנה פאביה או הפוך...

פורסם
ביצעתי נסיעת מבחן במאזדה. הפריע לי רעידת הגה קלה באיילון.

זה מראה שאוטו קל מאוד ולא יציב במיוחד על הכביש.

 

זה מראה שצריך כיוון פרונט, ההגה לא צריך לרעוד באיילון.

פורסם
זה מראה שצריך כיוון פרונט, ההגה לא צריך לרעוד באיילון.

רכב הדגמה בן חצי שנה עם 10K על ספידומטר?

התכוונתי שהאוטו קל מאוד וכל דבר קטן ישר עובר להגה. כנראה שקוראים לזה "הגה אינפורמטיבי"

אבל לא אהבתי את התופעה.

פורסם
רכב הדגמה בן חצי שנה עם 10K על ספידומטר?

התכוונתי שהאוטו קל מאוד וכל דבר קטן ישר עובר להגה. כנראה שקוראים לזה "הגה אינפורמטיבי"

אבל לא אהבתי את התופעה.

 

אם היית יודע מה מכוניות ההדגמה האלו עוברות ב-10K האלו, לא היית כל כך מופתע.

בוא נגיד ככה...המכוניות האלו לא עושות רק נסיעות מבחן ללקוחות פוטנציאלים.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

רעידות בהגה באיילון, זה רק ברכב מבחן, בגלל שכנראה יש בעיה באיזון גלגלים/כיון פרונט אולי מפגיעה במדרכה/בור עמוק/תאונה.

אני יכול להעיד מהרכב של אוראל, אין רעידות בהגה, לא ב50 לא ב100 ולא יותר מזה, זה לא מה שצריך לפסול את הרכב.

נסה אולי לעשות עוד נסיעת מבחן בפאביה אחרת (גם גיר רגיל אם צריך, כדי שתבין שהרעידה בהגה זה מהרכב הספציפי)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
רעידות בהגה באיילון, זה רק ברכב מבחן, בגלל שכנראה יש בעיה באיזון גלגלים/כיון פרונט אולי מפגיעה במדרכה/בור עמוק/תאונה.

אני יכול להעיד מהרכב של אוראל, אין רעידות בהגה, לא ב50 לא ב100 ולא יותר מזה, זה לא מה שצריך לפסול את הרכב.

נסה אולי לעשות עוד נסיעת מבחן בפאביה אחרת (גם גיר רגיל אם צריך, כדי שתבין שהרעידה בהגה זה מהרכב הספציפי)

 

הרעידות היו במזדה 2, לא בפביה.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

סליחה אני לא שמתי לב בהתחלה, בגלל שקראתי ברפרוף וקלטתי "פאביה נפסלה סופית"

מצטער לא מכיר מאזדה 2 ובחיים לא נהגתי בה בכלל, רק ישבתי כמה פעמים בסוכנות + ברכב של גיא.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

אור, אתה תמיד מוזמן ליותר מרק לשבת אצלי באוטו :-P

ההגה רועד, אבל לא באיילון. בגלל שהוא ממש קל, לפעמים צריך להחזיק אותו כל כל חזק שלא יעוף :wink:

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

יש מצב. הוא גם שוקל כעשירית מהאוטו :lol:

לעניין - ההגה רך כמו חמאה (לא קשור, אבל שיהיה), אבל אכן, בבור או בפסי האטה (ועוד גורמים שלא חסרים בכבישי ארצנו), ההגה זז מעט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM


×
×
  • תוכן חדש...