Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר מיני חדשה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני נוסע על פוקוס ליסינג שנוסעת כ18 אלף ק"מ בשנה.

תקופת הליסינג של פוקוס הסתיימה ואני שוקל לוותר על הליסינג לגמרי.

בהתחלה חשבתי על רכב משפחתי רגיל משומש אבל היום אני נוטה יותר לכיוון של סופר-מיני חדשה.

או מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט. אולי טויוטה יאריס.

יש לי גם סובארו B4 סטיישן כך שצורך להעמיס עגלת תינוק ועוד חצי בית לא מתריד אותי.

זו גם סיבה שלא צריך להמליץ לי על מזדה 3 בעוד כמה שקלים.

מה שאני מחפש:

אמינות - שונא מוסכים ברמות קשות.

נוחות - מאוד חשוב לי שלא יכאב לי הגב אחרי חצי שעה נסיעה כמו שקורא בסובארו.

תצרוכת דלק - כל הרעיון לוותר על הליסינג הוא לחסוך. אחרת אין טעם.

רצוי גם בטיחות ואיבזור פנימי.

איך שתי מכוניות אלה מבחינה זו?

 

או שאולי להמשיך עם ליסינג ?

הבעיה שאין מה לקחת היום. או אולי יש?

  • תגובות 75
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה התשלום עבור רכב ליסינג?

 

אם תקנה מכונית חדשה סופר מיני חיסכונית, אחזקתה תהיה לפחות 2200 ש"ח בחודש (ללא חישוב ההפסד של הריבית על סכום הקניה הראשוני ).

שנתי:

הביטוחים - 4,500

טסט - 1,200 ש"ח

טיפולים - 1,200 ש"ח.

ירידת ערך - 10,000 (לפחות).

דלק (לפי החישוב של צריכה 1: 14 + 18 אלף ק"מ בשנה) - 8,500

 

גם מאזדה 2 וגם סוויפט קצת פחות חיסכוניות מ 1:14.

מאזדה 2 הכי בטיחותית בקבוצה של סופרמיני.

טויוטה יאריס יותר חיסכונית, אבל יש לה גיר רובוטי (לא כולם מסתדרים איתו - חובה לבצע נסיעת המבחן).

הונדה ג'אז מאוד חיסכונית, אבל מודל חדש יגיע בעוד כמה חודשים, הביטוחים לא זולים והטיפולים כל 10 אלף ק"מ.

דייהטסו סיריון - חיסכונית ויותר זולה לקניה ממאזדה, סוזוקי, טויוטה והונדה. לא כולם אוהבים את העיצוב, הביצועים פחות טובים משל מאזדה 2 או סוויפט.

יש גם גרנדה פונטו - חיסכונית, נוחה ומאובזרת, אבל שמירת ערך בסימן שאלה.

 

בקשר לנוחות- כל אחד ומה שנוח לו, תצטרך לבדוק לבד.

 

כמו כן, גם הבחירה בין קניה של רכב פרטי לבין המשך עם רכב ליסינג תעשה לבד (יש אנשים שלא מוכנים לוותר על הנוחות של הליסינג - לא צריך להתעסק עם המכירה, טיפולים, לא רוצים לשלם את עשרות אלפי שקלים בקניה, יש תקלה ברכב- מקבלים רכב חילופי ועוד).

 

אני מבין גם שבליסינג אתה יכול לקחת גם רכב משפחתי מקבוצת 2 (מגאן, C4,פוקוס,307 , B3-למה "אין מה לקחת"?) ואם תקנה אחד כזה באופן פרטי- הוצאות דלק יהיו הרבה יותר גבוהות מאשר בסופרמיני.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

עלות הליסינג היא כ3000 ש"ח וזה הולך רק לעלות בשנים קרובות עד כדי 3500 ש"ח. זה מסתכם בעלות של 42K ש"ח שנתי.

לכן התחלתי לחשוב בכוון רכב פרטי כי קילומטראז' שלי לא גבוהה.

נכון שבחישוב כלכלי קר הכי הגיוני להחליף ליסינג לרכב משומש, אבל בפעמיים שקניתי רכב משומש הוא בסוף היה עם פגמים חזקים, למרות כל הבדיקות ומומחים שלקחתי איתי. לכן אני פוזל לכוון חדש, למרות ירידת הערך.

פורסם

נסה לבדוק בקשר לפיג'ו 207 בדגם החדש והחסכוני שעומד להגיע. הוא מהגל החדש של המכוניות החסכוניות עם כל השיפורים המביאים לצריכת דלק נמוכה. המחיר אמור להיות אטרקטיבי,נסה לברר אצל היבואן. לגבי אמינות ה-207 אני לא יודע אבל רכב איכותי ויפה מאוד בהשוואה ליפניות הקטנות...

פורסם

ושוב צריך להזכיר את הדבר הידוע- פאביה החדשה טובה מכל רכב אחר בקט' כמעט בכל פרמטר ? (במיוחד בדיזל).

תבצע חיפוש בפורום, ותשתכנע.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מה כל כך ידוע בזה? מי קבע זאת? אתה? אולי תפסיק? היא גם טובה בלגשת למוסך מכל רכב אחר בקטגוריה.

 

בכל מקרה. מבין סוויפט ומאזדה 2 אני אישית הלכתי על ה-2. לך אני מציע ללכת על הסוויפט, משום שהיא יותר חסכונית בדלק, ומרגישה יותר טוב על הכביש (אך עם זאת למאזדה יש את ה-DSC או ESP כפי שאנחנו מכירים, בקרת יציבות). מבחינת בטיחות המאזדה קיבלה 5 כוכבים והצטיינה במבחני בטיחות. אני ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על המכוניות, ורק אח"כ להחליט.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם
ושוב צריך להזכיר את הדבר הידוע- פאביה החדשה טובה מכל רכב אחר בקט' כמעט בכל פרמטר ? (במיוחד בדיזל).

תבצע חיפוש בפורום, ותשתכנע.

אני חייב להגיד שפאביה חדשה נראת מצויין. אבל כך גם פג'ו 207.

מה גם שזה כבר 1600 ומשקל מעל טון שמביא אותנו לליגה אחרת של תצרוכת הדלק.

לאחי יש רומסטר - והוא ממש לא מתלהב ממנה.

פורסם

מבחינת יופי, לדעתי אין ספק ש-ה 207 הכי יפה מבין כל הסופר מיני באותו תקציב.

מה שכן, קשה להגיד עליה חסכונית.

אני לא חושב שזה הרכב הנכון לדרישות שהציגו כאן.

 

אני הייתי מסתכל על ה 2 כאופציה טובה.

יבואו ויגידו פלסטיקי למדי, אבל לא מדובר על רכב יוקרה של 350 אלף שקל, אלא רכב זול בהרבה.

ככה שצריכים לקחת הכל בפרופורציה.

תעשה עליה נסיעת מבחן, ואפילו על הפאביה החדשה ( שמקבלת הרבה תגובות טובות מחברי הפורום שיש להם אותה ), ותחליט.

אני את הסוויפט לא הייתי לוקח.

פורסם
עלות הליסינג היא כ3000 ש"ח וזה הולך רק לעלות בשנים קרובות עד כדי 3500 ש"ח. זה מסתכם בעלות של 42K ש"ח שנתי.

לכן התחלתי לחשוב בכוון רכב פרטי כי קילומטראז' שלי לא גבוהה.

 

אבל אלה 3,000 ש"ח מהברוטו, לא מהנטו. שווי המס הוא עדיין נמוך משמעותית מכך (1,570 ש"ח לקבוצה 2?) ולכן קיים חסכון משמעותי בתשלום מס לעומת הוצאת הסכום הזה מהנטו.

 

ומדוע אתה חושב שעלות הליסינג תעלה ל-3,500 ש"ח? אני חושב שההפך הנכון, מחירי המכוניות רק ירדו בקרוב (בגלל ההפחתה במס הקניה) ולכן עלות זו צפויה לרדת אף היא. מה שיעלה בשנים הקרובות הוא שווי המס.

 

בנוסף אני חושב ש-18,000 ק"מ זה אינו קילומטראז' נמוך במיוחד (נשמע מאוד ממוצע).

 

כאשר הברירה היא רכב חדש פרטי מול רכב ליסינג דומה אני די בטוח שכמעט בכל מקרה עדיף כלכלית לקחת ליסינג (גם לאחר העלאת שווי המס).

פורסם
אבל אלה 3,000 ש"ח מהברוטו, לא מהנטו. שווי המס הוא עדיין נמוך משמעותית מכך (1,570 ש"ח לקבוצה 2?) ולכן קיים חסכון משמעותי בתשלום מס לעומת הוצאת הסכום הזה מהנטו.

 

3300 רק הליסינג, 1570 - מס. תוסיף לזה איבוד הפרשות פנסיוניות, נסיעות ותוספת נטו בעקבות הרפורמה.

לא הייתי מעלה בדעתי השפויה להחזיק 2 מכוניות פרטיות בבית אילולי הייתי מחזיק ביד תלוש משכורת עם סימולציית שכר ממדור השכר. וזה ילך ויגדל.

ירידת מחיר רכב חדש תשפיע רק על גובה קבוצה 2 ולא על מחיר ליסינג. הרי פעם קבוצה 2 הייתה 122 אלף ש"ח ועדיין שילמנו 3000 ש"ח. חברות העלו מחירים ל3300-3400 עקב עלית מחירי הדלק או שהתחילו להגביל דלק עד לסכום מסויים.

כך זה אצלנו לפחות.

אצל אחי הסכם אחר, הרבה יותר זול ומשופר.

בכלל. אני מאוד אודה לכל המטמטיקאים למינהם אם לא ימשכו לכוון הזה. זה לא האישיו וזה בדוק פעמיים.

פורסם

עלות ליסינג תפעולי ללא דלק לרכב קבוצה 2 מהקצה העליון (מחיר מחירון 111K) הוא כ2000ש"ח לחודש + מע"מ. אם אתה עובד בחברה קטנה שלא לוקחת הרבה רכבים זה יעלה מקסימום 2200. איך זה מגיע למצב שמורידים לעובד 3500 ש"ח מהברוטו ועוד יש הגבלת דלק? ואם למשל העובד נוסע בשווי דלק של 600-700 ש"ח בחודש? למה הוא צריך לשלם יותר? האם יש חברות שגוזרים קופונים על גב העובדים או שישנם עוד הוצאות שאני לא יודע עליהן?

 

לדעתי בהחלט אפשרי שבמינואר 2009 לאור הורדת מחירי רכב חדש והעלה נוספת של שווי השימוש במקרים מסויימים יהיה יותר כדאי כלכלית לכוש רכב חדש מאשר לקחת רכב מהעבודה בתנאים כאלה.

פורסם
מה כל כך ידוע בזה? מי קבע זאת? אתה? אולי תפסיק? היא גם טובה בלגשת למוסך מכל רכב אחר בקטגוריה.

 

בכל מקרה. מבין סוויפט ומאזדה 2 אני אישית הלכתי על ה-2. לך אני מציע ללכת על הסוויפט, משום שהיא יותר חסכונית בדלק, ומרגישה יותר טוב על הכביש (אך עם זאת למאזדה יש את ה-DSC או ESP כפי שאנחנו מכירים, בקרת יציבות). מבחינת בטיחות המאזדה קיבלה 5 כוכבים והצטיינה במבחני בטיחות. אני ממליץ לך לבצע נסיעת מבחן על המכוניות, ורק אח"כ להחליט.

האמת, אישית ביצעתי על 3 הרכבים הנ"ל.

המתלים המאוד טובים של המאזדה פינקו לי את הגב, האיכות שבה בהחלט גרמה לי ללקק את הדאשבורד, המראה הנשי (לטעמי) גרם לי להתחתן עם הרכב, והמרווח הגדול גרם לי להרדם על הכסא מהרגע שלחצתי בחוזקה על הגז המשפיע.

 

ובנוגע לסוזוקי, אותו דווקא אהבתי, בהרבה מהמאזדה, אבל הבעייה בצבע המקורי מעט מדאיגה.

 

אין ספק שהכי אהבתי מכולם את הפאביה, היא הכי מרווחת, לדעתי גם הכי יפה, היא הכי איכותית, ויחידות ההנעה שלה בהחלט סבירות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

מה שהכי אהבתי עד כה שבמקום לדבר לגופו של עניין אנשים מתחילים לספור לי את הכסף בכיס, לשכנע בכדאיות ליסינג, לריב ביניהם על רכב שבכלל לא היה ברשימה ונתתי דווקא נימוקים מדוע.

בסה"כ שאלתי על בעיות ספציפיות, תצרוכת דלק ונוחות.

כל כך ישראלי כאן. כל אחד יש לו מה להגיד ודעתו הכי חכמה. אין צורך להקשיב או לשמוע.

תודה רבה לכם, אנשים טובים. תמשיכו לריב למי יש כלי יותר גדול.

פורסם
אני נוסע על פוקוס ליסינג שנוסעת כ18 אלף ק"מ בשנה.

תקופת הליסינג של פוקוס הסתיימה ואני שוקל לוותר על הליסינג לגמרי.

בהתחלה חשבתי על רכב משפחתי רגיל משומש אבל היום אני נוטה יותר לכיוון של סופר-מיני חדשה.

או מאזדה 2 או סוזוקי סוויפט. אולי טויוטה יאריס.

יש לי גם סובארו B4 סטיישן כך שצורך להעמיס עגלת תינוק ועוד חצי בית לא מתריד אותי.

זו גם סיבה שלא צריך להמליץ לי על מזדה 3 בעוד כמה שקלים.

מה שאני מחפש:

אמינות - שונא מוסכים ברמות קשות.

נוחות - מאוד חשוב לי שלא יכאב לי הגב אחרי חצי שעה נסיעה כמו שקורא בסובארו.

תצרוכת דלק - כל הרעיון לוותר על הליסינג הוא לחסוך. אחרת אין טעם.

רצוי גם בטיחות ואיבזור פנימי.

איך שתי מכוניות אלה מבחינה זו?

 

או שאולי להמשיך עם ליסינג ?

הבעיה שאין מה לקחת היום. או אולי יש?

 

לא אתה שאלת?

וחוץ מזה, בשביל מה הפורום אם לא להביע דעות?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...