Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז נראה אם הבנתי

לדוגמא יש רכב של 200 אלף ואני משלם מקדמה של 40 אלף (20%)

ואז בוחר לשלם כ3000 אלף בחודש על הרכב , כעבור 3 שנים

יוצא ששילמתי 108אלף , היתרה פה היא עוד 50 אלף

אז זה או שאני משלם את היתרה או שאני מוכר ?

או לסירוגין אם אני מגיע לסוכנות אחרי 3 שנים , אני יכול לבחור אוטו אחר ולהמשיך לשלם ?

פורסם

אם אתה מגיע לסוכנות ועושה טרייד לרכב חדש

אתה מקבל "מחירון" על הרכב שנמכר, מקזזים את ההפרש שאתה חייב על הרכב, היתרה משמש לך כמקדמה לרכב הבא ואז שוב אתה בתוך הגלגל הזה של 36 תשלומים שווים עד לפעם הבאה.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
הבנתי

ותגידו זה ריאלי בכלל בשבילי ?

יש לי משכורות ממוצעת של 7 אלף , אין לי הוצאות בכלל

ואוטו זה דבר שאני מאוד רוצה ומאוד צריך

 

אני מתנצל על היותי משבית שמחות.

 

קראת חדשות? אתה ער למשבר הכלכלי העולמי? האם אתה בטוח שהמשרה הזו תהיה שלך גם בעוד 6/12/36 חודשים?

 

דבר אחד זה להוציא ולהנות מכסף שיש לך בכיס והוא שלך. דבר אחר לגמרי זה ללכת על פרויקט יקר בכסף שאין לך ולהאמין שיהיה בסדר.

 

מה יקרה אם לא יהיה בסדר? מה יקרה אם הצונאמי הכלכלי העולמי יגיע גם למקום העבודה שלך? כמה כסף תפסיד על הרכב שיילקח ממך כמעוקל לכיסוי (חלק) החוב שלך?

 

לבן שלי לא הייתי נותן להכנס להרפתקאה כזו.

פורסם

מסכים לחלוטין עם dorki.

לדעתי, אתה ממנף (=פועל באמצעות הון זר) את עצמך בעיסקה שכזאת במרבית ערכו של הרכב לתקופה ארוכה יחסית, דבר שעלול ליצור לך בעיות אם חו"ח תקלע למשבר כלכלי מסיבה כלשהי.

רק לשם ההשוואה, את הרכב הנוכחי שלי גם רכשתי באמצעות הלוואה שקיבלתי כעובד ממקום העבודה שלי, אולם מדובר בסכום השווה בערכו לְפָּחות ממחצית מערך הרכב, כאשר הרכב אינו משועבד לגורם כלשהו, וכן תקופת ההלוואה היא לכשלוש שנים (ניתנה לי האפשרות לפרוס את התשלומים ליותר חודשים, אולם החלטתי לסיים עם זה כמה שיותר מהר, במסגרת אפשרויות ההחזר שלי).

 

שורה תחתונה: או שתבוא עם הון עצמי רציני יותר, או שתמצא לך הרפתקה זולה יותר.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

בהתחשב בזה שאלעד משחק בכסף של אחרים :wink:, אתה צריך להבין שהוא רואה את התמונה גם מהצד של גוף פיננסי, ויודע דבר או שניים על כדאיות ואי כדאיות.

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

דווקא ממשבר האשראי העולמי לא הייתי מפחד כלל!

לא תהיינה עבודה? הבנק ייצתרך לשבור את הראש כמו שהבנקים בארה"ב שוברים את הראש, ואילו הוא - מה יעשו לו? ימכרו את הרכב? ממה נפשך - אם הרכב יהיה שווה כגובה יתרת החוב או יותר מכך - הוא יוכל למוכרו לבד, ואם לא - הבנק ישאר מול שוקת שבורה, שכן דבר מלבד הרכב לא יהיה משועבד.

ותאמינו לי, הבנקים יודעים את כל הסיכונים שהם לוקחים בנתינת הלוואות כאלו, ולכן גם הריבית שהם קובעים בהתאם.

עוד נקודה - לא צריך לפחד מאשראי ומבנקים, הם צריכים אותנו, ולא אנחנו אותם, הגם עוד שבמצב המשפטי בארץ כיום זה פשוט ג"ע לבעלי חובות שצוחקיםפ כל הדרך על הפריארים שחייבים להם!

פורסם

לא כדי לך לקחת הלוואה ולקנות אוטו חדש.תפסיד הרבה מאוד כסף + הביטוח מקיף יהיה מאוד יקר. תחסוך כמה חודשים תקנה לך אוטו טוב ב 20000 -40000 ש"ח. :?

פורסם
דווקא ממשבר האשראי העולמי לא הייתי מפחד כלל!

 

אתה בן למשפחת תשובה/ לבייב /דנקנר/ עופר ? אם התשובה היא כן אז אתה צודק. ממש אין לך מה לפחד מהבנקים כי אצלך הם יכולים להפסיד מיליארדים בלי שיוכלו לעשות לך דבר ובלי שיוכלו לממש את הנכסים שניתנו להם כביטחון.

 

א-ב-ל אם אתה נמנה על משקי הבית הקמעונאים, כדאי לך מאוד לשנות גישה ולפחד מהבנק. אתה תמיד תפקיד בידי הבנק בטוחה שערכה גבוה בלא מעט אחוזים מההלוואה. לא תעמוד בהחזרים? הבטוחה תעוקל ותמכר בשוק החופשי במחיר שייכסה אתה ההלוואה. אם יישאר עודף הוא ילך לעו"ד המטפל, אתה תשאר בלי החוב אבל גם בלי נכס שערכו גבוה בהרבה מגובה החוב.

פורסם

אתה מעוניין דווקא ברכב במחיר 150K ? אתה לא חושב שבשביל אדם צעיר כמוך עדיף איזו סופר-מיני \ משפחתית קומפקטית קטנה ? אולי אפילו מיקרו-ואן כמו הרומסטר של סקודה ?

נשמע לי כמו בזבוז רציני של כסף, עדיף שתשלם על רכב פשוט יותר, ותחסוך את הכסף לדברים חשובים יותר (לימודים, בית וכו')

זאת דעתי לפחות.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם
ריאלי ? תחשוב על זה בעצמך.

 

לדעתי ? זה הכי שווה שיש, לקנות רכב חדש, נכון אני משלם קצת ריבית, אבל במחינתי הריבית זה הכסף שמשאירים במוסך על רכב יד2, אין כמו להכניס מפתח בסויץ, להניע ולנסוע, בלי תקלות בלי בעיות.

 

יפה לשמוע את זה מבן אדם שאת כל התיקונים היה עושה לבד, וחסך הרבה מאוד.

(וזה לא בקטע ציני או משהו... ההפך. מעריך את השינוי שיש פה).

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

×
×
  • תוכן חדש...