Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6489 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום...

יש לי פולו GTI שנת 2000 .

האוטו לא נסע 11 חודשים בגלל שלילה , והוא עבר טיפול ענק כולל טיימינג וכל הפילטרים וכל השמנים ופלאגים וקלאטצ' לפני 11 חודשים .

עכשיו הכנסתי אותו לצ'מפיון מוטורס בחיפה , להלן הצעת המחיר :

צלחות + רפידות בלם אחורה וקדימה - 2100 ש"ח .

כבל קלאטצ' 716 ש"ח .

כיוון פרונט -230 ש"ח.

החלפת כבלים לידית הילוכים - 861 ש"ח רק עבודה , כבל ראשון עולה 600 , כבל שני עולה 400 . (סה"כ 1861)

החלפת צינור הגה + ניקוז - 1431 ש"ח .

תושבת גיר - 1037

שמנים למיניהם (300 ש"ח)

 

בקיצור הכולל של כל מה שרשמתי הוא 9,069 ש"ח אחרי מע"מ .

 

עבודה - 2,393

חלפים - 1420 (לא יודע איך זה הגיוני)

שונות - 4,038

לפני מע"מ 7,851

אחרי מע"מ - 9,069

 

 

עכשיו השאלה שלי האם המחירים האלו מוצדקים בצורה כלשהי ????

והם יש מוסך שמתמחה בפולקסווגן ברמה שלהם באיזור חיפה ולוקח מחירים יותר נורמלים????

תודה רבה על העזרה .

 

דניאל.

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

תלך לעוד מוסכים לקבל הצעת מחיר. נשמע לי מחיר לא הגיוני כ"כ, ואולי כן ואיני יודע אבל: בכל זאת שווה לבצע השוואת מחירים גם בין מוסכי צ'מפיון יש הבדלים במחירים.

פורסם

200 מטר שמאלה נמצא מוסך "עוז" שהינו מוסך מורשה - כנס אליו להצעת מחיר.

המחירים שלו זולים יותר מאשר במרכזי והיחס אישי יותר.

עידן

צרפתיה שגורמת לך לחייך :-D

סקס סמים ואריה שאוהב סולר

  • ספונסר פורום
פורסם

בהנחה ואתה צריך את כל העבודה הזאת אז המחיר שדרשו

ממך הוא בערך כפול ממחיר סביר והגיוני ,נראה לי שלא כל כך

רצו לטפל לך ברכב וניסו לנפנף אותך עם מספרים גבוהים .

 

אל תטפל שם באוטו נקודה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שלא תעיז להיכנס לצ'מפיון בחיפה, היחס מזלזל, העבודה על הפנים והמחירים בשמיים.

 

כמה מטרים קדימה יותר יש "מוסך עוז" - מוסך מורשה של צ'מפיון, המחירים הרבה יותר טובים שם.

 

עפולה רחוק לך לטיפול מסוג זה?

פורסם

המחירים פשוט לא מצדיקים את עצמם! לפני שנה הגעתי לשמה כי נשבר לי הגיר , הם רצו 17,000 לפני מע"מ ולפני עבודה .

אני חושב שהם סתם תופסים תחת שפשוט אני לא יכול למצוא את החלקים בשום מקום אחר ורק אצלהם.....

 

עפולה לא רחוק לי....

 

ומוסך עוז יש לו את החלקים שצריך ??? כי צ'מפיון מזמינים חלק מהחלקים מחו"ל.....

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם

היום בבוקר דיברתי עם צ'מפיון כדי לשחרר את האוטו מישם .

הגעתי איתם בסוף ל-7 וחצי כולל מע"מ והכל....

 

תודה רבה לכולכם על העזרה!!!

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

פורסם
7 וחצי כולל מע"מ + מס שדדו אותך.

 

לא רע....

אחי תחשוב שהכל חלקים מקוריים , וגם דיסקיות חדשות ולא חריטה וכאלה....

יש לי בעייה שאני מוגבל בחלקים , שברגע שלצ'מפיון אין אותם אני לא מאמין שלכל מוסך אחר יהיה אותם.

Lexus Is250 - The Presuite Of Perfection

BMW 330ci E93 - The Ultimate Driving Machine:evil:

×
×
  • תוכן חדש...