Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל הנושא שלך פשוט שגוי, להבא נסח נושא יותר טוב שיעזור לנו להבין מה אתה רוצה לפני שנכנס לשרשור.

 

א. למה גם 6X9 וגם סאב? בשביל מה זה טוב?

ב.למה דווקא הרכיבים הנ"ל? בתקציב הזה אפשר להביא רכיבים יותר טובים.

ג.4000 כולל התקנה או לא?

פורסם

אם אני לא טועה - סדרת הGTO מקבילה לסדרת הREF

אם לא ידעת,האינפיניטי היא חברת בת של JBL תחת תאגיד "הרמן" ומשווקים לישראל ע"י ניופאן

ככה שלמיטב ידיעתי שתי הסטים דומים עד זהים

 

 

 

אלעד

מי שמפחד מאחד לא מפחד מאף אחד

פורסם

בשביל מה זה טוב שישמעו גם מאחורה?

בכל מקרה ההמלצה שלי תהיה:

 

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=23399

+

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=360873

+

לגבי סאב תבדוק איזה AA קטן (סדרת אססין לדוגמא).

 

תהנה הרבה הרבה יותר וזה גם נכנס בתקציב, רד מה-6X9, ותשקיע תכסף מקדימה בקומפוננט איכותי.

פורסם

יש הרבה מאוד סיבות לא להיות מרוצה ממגבר כגון התקנה לוקה בחסר, חוסר ידע בכיוונים וכו' וכו', אם אתה כל כך רוצה להימנע מ-MAC AUDIO לך על ה-JBL 75.4 המפורסם, או שתמצא לעצמך משהו בפורום יד שניה.

בכל מקרה תשאל את חבר שלך למה הוא לא מרוצה, ואל תקבל תשובות כמו "סתם ככה".

×
×
  • תוכן חדש...