Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6511 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש רכב חדש [מהחברה], הסכום הקסימלי שלי הוא 130 אלף ש"חואני מחפש את הרכב הכי ספורטיבי שאפשר למצוא כיום בשוק בחיר הזה,קראתי קצת ומצאתי את ה B3 RXI מנוע 2.0 ידני,הכולל סנרוף,ערפל,הלוגן ועוד..הרכב מספק 150 כ"ס והמחיר שלו עומד על 129 אלף ש"חמקווה שתתנו לי עוד כיוונים לרכבים אחרים .תודה!

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

B3 זה לא רכב ספורט.

אם אני לא טועה, בסיאט יש כרגע מבצעים וסיאט איביזה FR עולה 130 אלף שקל. שווה לברר או לחכות לתשובה יותר מדוייקת משאר חברי הפורום.

פורסם
B3 זה לא רכב ספורט.

אם אני לא טועה, בסיאט יש כרגע מבצעים וסיאט איביזה FR עולה 130 אלף שקל. שווה לברר או לחכות לתשובה יותר מדוייקת משאר חברי הפורום.

 

יש דגם שלו שהוא ספורט

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

זה שיש 2 ליטר עם רמת גימור שנקראת ספורט לא עושה את זה אוטו ספורט. קרוב אבל לא.

למרות שמדובר על רכב נחמד מאוד.

פורסם

b3 ספורטיבית ממש לא בתקציב שלך.

מה אתה בדיוק מחפש ברכב ?

 

רכב ספורטיבי בתקציב שלך יהיה בד"כ רכב משומש. עד כמה ספורטיבי אתה רוצה אותו ועד איזה שנתון אתה חושב לרדת ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

אני יודע שבסכום שלי אני לא יכול להביא רכב ספורט אמיתי, אבל הB3 2.0 RXI זה הכי קרוב לספורט שמצאתי בתקציב שלי, והיא נותנת ממש הרבה יחזית למחיר שלה.כל האבזור שיש בדגם הספורט יש גם בה כולל 4X4 כביש.אני צריך משהו שהכי קרוב לרכב ספורט במחיר הזה...

VW Polo 1.2 TSI

זה לא הגודל, זה הביצועים! :wink:

פורסם

אתה מחפש אבזור ספורטיבי ? או רכב ספורט ?

בכותרת ציינת רכב ספורט, ואתה בעצם מתכוון רק לאבזור ?

 

בתקציב שלך אפשר לקנות ("להביא") פורשה 911 משנות ה-70. זה הכיוון שלך ?

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

הB3 ממש אינו ספורטיבי. אולי מאובזר בצורה כאילו ספורטיבית.

האיביזה תיתן לך תמורה ספורטיבית טובה בהרבה מהB3, בהנחה שסופרמיני מתאימה לצרכים שלך.

!AWDSOME

פורסם

אני נמצא בבעיה דומה, לאחר זמן של חפירות הסתבר לי שפשוט אין ספורט בתקציב הזה, רק דמויי ספורט (גם אני חשבתי על הB3, אבל היא רחוקה מלהיות ספורטיבית).

היחידה שבאמת יושבת בקטגוריה היא הקופרה, אבל גם היא לא מרגישה ספורטיבית ולא מרגשת כמו הקליאו ספורט למשל.

Non dimentico mai una faccia, ma nel vostro caso faro' un'eccezione

פורסם

סט קאויילאובר שהותקן בקופרה של חבר לאחרונה הפכה את האוטו למשהו אחר לגמרי, הרבה ההרבה יותר מהנה וחד. וזה בלי לדבר על המנוע המצויין, חזק מאוד, מוכח ואמין. שיפורים זולים וזמינים.

פורסם

עבור תקציב של 130K אפשר לקנות סיויק חדשה ידנית 6 הילוכים, מנעו 1.8 140 סוסים.

לא ספורטיבי אמיתי אומנם, אבל בהחלט אופצייה מעניינת עבור דרישות ותקציב.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
יש דגם שלו שהוא ספורט

 

אכן רק שהוא עולה 350 אלף שקל.

 

בכל מקרה, הרכב הכי קרוב לספורטיבי(חדש) שתוכל לקנות בתקציב הזה זה האיביזה קופרה/FR. סע לסוכנות סיאט תברר פרטים אם אתה מעוניין.

פורסם
אני מחפש רכב חדש [מהחברה], הסכום הקסימלי שלי הוא 130 אלף ש"חואני מחפש את הרכב הכי ספורטיבי שאפשר למצוא כיום בשוק בחיר הזה,קראתי קצת ומצאתי את ה B3 RXI מנוע 2.0 ידני,הכולל סנרוף,ערפל,הלוגן ועוד..הרכב מספק 150 כ"ס והמחיר שלו עומד על 129 אלף ש"חמקווה שתתנו לי עוד כיוונים לרכבים אחרים .תודה!

 

אני אישית הייתי בוחר בשקודה פביה ספורט:-)

PEUGEOT 205 XR 1992

חבר במועדון רנו 4 הישראלי


×
×
  • תוכן חדש...