Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6521 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאתם עוצרים לזמן קצר לדוגמא ברמזור ואתם מכירים את האוטו שלכם האם אתם עוזבים כלומר מעלים את הקלאץ

עד איפה שהוא נתפס ואז נותנים גז ולא כבר בהתחלה שמעלים את הקלאץ.....

פורסם

המורה לנהיגה שלך לא הסביר לך ?

 

בכל אופן זה אמור להיות שילוב של שנהם.

נתינת גז קטנה ובמקביל שיחרור הקלאץ.

לא יותר מידי קלאץ. ולא יותר מידיי גז.

 

שילוב עדין של קצת מגע עם הדוושת גז. ולאט לאט לא בפיתאומיות להצמיד את הקלאץ.

פורסם

צריך להרגיש את הרכב. אי אפשר ללמוד את זה דרך התכתבות, העיניין דורש תירגול.

 

ובכלל, אם כבר אתה שואל דבר כזה, תפנה שאלה לבעלי גיר ידני. כי יש כאלה שעוזבים את הברקס והאוטו מתחיל לנסוע לבד.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

זה תלוי ברכב.

יש רכבים שאפשר "להעמיד" על המצמד יש כאלה שנכבים מזה. ליתר ביטחון,

תמיד עדיף להרים בעדינות את המצמד יחד עם לחיצה עדינה על הגז.

ואכן, מילת המפתח היא תרגול, עד שאתה מגיע למצב

שאתה בכלל לא חושב על זה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
המורה לנהיגה שלך לא הסביר לך ?

 

בכל אופן זה אמור להיות שילוב של שנהם.

נתינת גז קטנה ובמקביל שיחרור הקלאץ.

לא יותר מידי קלאץ. ולא יותר מידיי גז.

 

שילוב עדין של קצת מגע עם הדוושת גז. ולאט לאט לא בפיתאומיות להצמיד את הקלאץ.

 

הבעיה נעוצה בכך שכנראה הוא עוד לא פגש את מורה הנהיגה שלו.

1-2-3-4-5-6-7-8-9-10- יופי עדיין נשאר קצת שכל

 

like a G-L-O-V-E

פורסם

מעלים את הסלד לאיזור ה4,500-5,000 סל"ד וזורקים את הקלאץ'.

היציאה הכי מהירה ברמזור. כל רמזור.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
מעלים את הסלד לאיזור ה4,500-5,000 סל"ד וזורקים את הקלאץ'.

היציאה הכי מהירה ברמזור. כל רמזור.

 

כל מילה בסלע :hihi:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם
יש כאלה שעוזבים את הברקס והאוטו מתחיל לנסוע לבד.

 

אתה מתכוון שיש כאלה (הרבה כאלה :wink: ) שעוזבים את הברקס באיטיות רבה, מזיזים בקצב צב את הרגל לעבר הדוושה הימנית ולוחצים עליה בעדינות רבה מאוד בכדי שחס וחלילה לא תישבר, כשכל התהליך לוקח להם 10 שניות לפחות וכך מספיקות אולי 5 מכוניות לעבור את הרמזור.

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

יש ימים ויש ימים אני משנה את סגנון הנהיגה שלי מידי פעם.

לפעמים אני מנתק לגמרי את הקלאץ בעדינות ואז לוחץ על הגז שהקלאץ מנותק לגמרי ככה זה שוחק הכי פחות את הקלאץ אצלי האוטו לא נכבה.

לפעמים אני זורק קלאץ ולוחץ על הגז עד הסוף ולפעמים אני אני מחכה לכתום ואז לוחץ גז עד הסוף ומנתק את הקלאץ בבת אחת ושכבר ירוק אני קילומטר מכולם :roll:

S2000

פורסם
אתה מתכוון שיש כאלה (הרבה כאלה :wink: ) שעוזבים את הברקס באיטיות רבה, מזיזים בקצב צב את הרגל לעבר הדוושה הימנית ולוחצים עליה בעדינות רבה מאוד בכדי שחס וחלילה לא תישבר, כשכל התהליך לוקח להם 10 שניות לפחות וכך מספיקות אולי 5 מכוניות לעבור את הרמזור.

 

מיילה, אלה שמתחילים לנסוע ככה כמו שאתה מתאר, אבל יש כאלה שאוהבים לתת בקרס מאוד חריף, ככה באמצע הנסיעה כאשר אוטו לפניהם עצר ויש מרחק של שני אוטובוסים ואחרי שהאוטו כמעט עצר, הם זוחלים לאט-לאט ועוד עם ברקס לחוץ. :mad:זה מאוד מעצבן לנסוע אחרי מישהו כזה בפקק, במיוחד עם יש גיר ידני ועלייה. יש גם כאלה שנוסעים ממש לאט ולא מסתכלים במראות. ניראה לי אפשר לקטלג את הנהגים בזנים, הזן הכי מצחיק זה אלו שכל הדרך בירידה נוסעים על ברקס.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

הסוג הכי מצחיק זה אלה שנוסעים בנתיב השמאלי איזה 10 דקות על 80 קמ"ש ואז פתאום שמים לב שמישהו רוצה לעקוף אותם ונבהלים ושוברים ימינה בלי להסתכל וכמעט עושים תאונה. במחשבה שניה זה לא מצחיק, זה עצוב.

ומסתבר שלא חסרים כאלה. אחרי כמה מקרים אני כבר כמעט נמנע מלהבהב למישהו מאחורה, ולא עושה את זה כשיש לידו רכב.

 

ו-Dar, כשאתה לוחץ על דוושת הקלאץ' אתה מנתק אותו, כשאתה עוזב אתה משלב אותו.

פורסם

לא יותר מדי מסובך תרים קלא'ץ לאט שאתה מרגיש שהאוטו מתחיל לרעוד תתחיל לתת גז ויאללה תרביץ ואל תשכח להיזהר..

פורסם
הזן הכי מצחיק זה אלו שכל הדרך בירידה נוסעים על ברקס.

 

זה מאוד מצחיק לראות בסוף ירידה נהגת שיוצאת מהרכב אחרי שכמובן כל הירידה

הברקסים היו לחוצים ובסוף הירידה אחרי שהיא כמעט עצרה כמו משפחת פלינסטונס

עם הרגליים בעצירה הסופית עולה עשן חבל על הזמן מכיוון הברקסים הקדמיים.

מחזה מאוד משעשע...

×
×
  • תוכן חדש...