Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אייל, אתה צריך לבקר באדיסון, ליד בית לווינשטיין ברעננה. שם תוכל להבין המבורגר איכותי מהו.

 

בלי קשר, ההמבורגר הכי מוצלח שטעמתי בארץ נמצא עד היום בתחנה המרכזית בנתניה ועולה 10 שקלים.

 

עכשיו אפשר לחזור לנושא המקורי.

  • תגובות 66
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

פעם אחרונה שהייתי בנתניה ראיתי שיש ליד התחנה המרכזית המבורגר+צ'יפס+שתיה ב7.90....

 

אפרופו איזור נתניה, כל הפאבים שיש במתחם ליד "אם הדרך" לא רחוק מכפר ויתקין, מזלזלים בצורה מופגנת בחוק העישון והחלטתי שאני לא מבקר בהם יותר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
דווקא בולרי לא זכור לי שמעשנים, מה שבהחלט לא ניתן לומר על רמות העשן המזעזעות השוררות באניגו מונטויה הסמוך.

שומר נפשו ירחק!

מעשנים בולרי כאילו אין מחר,

כנ"ל באיניגו (יותר גרוע.. אולי הכי גרוע באזור הזה).

 

האמת שהפסקתי לעשן לפני חודשיים.

החיים בלי סגריות הרבה יותר יפים, והחשק לצאת למקומות מסריחים מסגריות ירד בצורה משמעותית.

אני לא נהנה במקומות כאלה כפי שנהנתי בעבר עם הסיגריה ביד.

 

 

אגאדיר ובורגוס גם הם מצויינים.

כאחד שאוכל בכל המקומות האלה יותר מדי ובהגזמה יתרה

(מודה, פשוט מחלה, הבת זוג שלי מנסה לעשות לי גמילה, 70% מהאשראי החודשי ממן את המקומות האלה, כמו גם את השומנים בגוף :lol: )

 

האגאדיר הוא סביר, נחמד ובסיסי כשלוקחים אותו עם תוספת של חציל בולגרית (הבולגרית שלהם ממש טעים, לא מה שמוכר לכם של פיראוס)

הבורגוס הוא פשוט ביזיון! מתחת לכל ביקורת.

פעם (לפני 4-5 שנים) עוד נהנתי לאכול בסניף באזה"ת פולג, היום, כשהתחרות עוד יותר קשה, הם פשוט לא עומדים בסטנדטים.. אפילו לא מתקרבים אליהם.

עזבו תיבול, עזבו תוספות, הבשר פשוט לא אכיל!

 

באוונגרד אכלתי פעמיים, לא התאכזבתי והיה ממש טעים.

הבלאק והמוזס מנצחים לטעמי... המוזס אפילו מעל כולם.

פורסם
אוונגרד? יש להם המבורגר יבש ומגעיל...

 

לא נכון, הישראלי מצוין.

אבל יש להם המון סוגי בשרים, כך שזה לא משנה.

 

ההבדל בין אוונגרד לשאר המקומות, הוא שאוונגרד הוא בעצם פאב בערב-לילה, ובסופשים יש גם דיג'יי.

פורסם
אני לא מבין איך אף אחד לא הזכיר את הצלי האירי שמגיע בקדרה... :shock:

זאת ה-מנה של הטמפל בר!

 

אמנם טעמתי רק את הקדירה האירית הצמחונית,

 

אבל היא בהחלט מושקעת וטעימה, מנה ענקית ומיוחדת. :-P

 

אני חושב שניתן להכריז על המקום הזה כעל פאב הבית של חברי הפורום :-D

 

ומה עושים בנידון (רמז, רמז...) ? :wink:

[FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B][COLOR=#696969]ACTION speaks LOUDER than WORDS[/COLOR][/B][/COLOR][/FONT] [FONT=Comic Sans MS][COLOR=green][B]K[/B]eep [B]m[/B]e [B]c[/B]aged [B]a[/B]nd [B]f[/B]ree [B]t[/B]he [B]b[/B]east[/COLOR][/FONT] [COLOR=#f1f6f8][FONT=Verdana][COLOR=#000000][B]Jin Ba Ii Tai [/B]-[FONT=Book Antiqua] [URL="http://www.youtube.com/watch?v=cVarDBb199M&feature=player_embedded"]Fast[/URL] in, [URL="http://www.youtube.com/watch?v=CyDykQWck74&ob=av3e"]Drift[/URL] out[/FONT][/COLOR][/FONT][/COLOR]

פורסם
לא נכון, הישראלי מצוין.

אבל יש להם המון סוגי בשרים, כך שזה לא משנה.

 

ההבדל בין אוונגרד לשאר המקומות, הוא שאוונגרד הוא בעצם פאב בערב-לילה, ובסופשים יש גם דיג'יי.

 

המקום מצויין, ההמבורגר הישראלי הוא מדהים ! לדעתי ההמבורגר מספר 1 בארץ, רחוק מאוד מכל האחרים.

 

יוליה, תסלחי לי אבל את לא יודעת על מה את מדברת , אני אוכל שם דיי הרבה

ואף פעם לא נפלתי. לעומת זאת בבלאק - צניחות חופשיות על בסיס שבועי.

באגאדיר לא הייתי המון המון זמן, ומוזס הוא מקום שני אצלי אחרי אוונגרד.

 

 

דווקא בולרי לא זכור לי שמעשנים, מה שבהחלט לא ניתן לומר על רמות העשן המזעזעות השוררות באניגו מונטויה הסמוך.

שומר נפשו ירחק!

 

בולרי היה לי עימות עם הבעלים של המקום. ישבתי שם עם מישהי על הבר ומישהו לידי הדליק סיגריה ועישן בשרשרת בלי סוף,

ביקשתי מהבעלים של המקום שיציית לחוק והוא העדיף להתחמק מתשובה, כנראה מקורב שלו הוא זה שעישן.

אמרתי לו שאני אדאג שכל מי שאני מכיר, ונוהג להגיע אליו, כבר לא יגיע אליו. (וכמובן שאני לא חוזר לשם יותר)

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
לדעתי ההמבורגר מספר 1 בארץ, רחוק מאוד מכל האחרים.

 

אל תמהר לפסוק בנושא הזה לפני שתבקר ב"R2" בפתח תקווה.

אמנם זה יותר בכיוון של בורגוס ואגאדיר ועם פחות פוזה מהאוונגרד, אבל האיכות עולה עליהם בהרבה.

 

נסה והיווכח.

פורסם
היכן בדיוק זה ממוקם באלנבי? אם זה קרוב לעבודה שלי, אתן קפיצה לשם לבדוק את המקום קצת יותר לעומק.

 

מקינג ג'ורג' צפונה על המדרכה השמאלית, חוצה רחוב אחד , בסוף הביניין.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

מוזס, 2 בלילה, בירה מהחבית, שבבי בצל ואיזה משהו מדמם בלחמניה.

 

*בקינג ג'ורג' בראשון נתקלתי בעובדה שבימי חול מקבלים שליש בירה על כל הזמנת ארוחה בין 16.00-19.00 ככה שהמבורגר סביר + צ'יפס + בירה ב30 ש"ח זה אחלה עיסקה לאיזה אחרי הצהריים.

 

בהמשך לנושא המקורי של השרשור: יש איזה מקום בראשון שנקרא שגו בר, בד"כ ריק, חוק איסור העישון נאכף באופן די מחמיר (רק בחוץ) המחירים סבירים, ריפיל בשני, צ'ייסר שקר כלשהו ב2 ש"ח בשלישי.

אטרקציות לאירועים

 

 

פאביה על כביש זה כמו צ'אק נוריס בקטטה בבר.
פורסם
אל תמהר לפסוק בנושא הזה לפני שתבקר ב"R2" בפתח תקווה.

אמנם זה יותר בכיוון של בורגוס ואגאדיר ועם פחות פוזה מהאוונגרד, אבל האיכות עולה עליהם בהרבה.

 

נסה והיווכח.

 

נכון ללפני שנה כשעבדתי בפתח תקווה והייתי אוכל לפעמים צהריים ביכין סנטר , לא מדובר במשהו מיוחד. (אני לא טועה בבורגריה נכון? )

אני לא מאמין שבורגריה בקניון/מרכז מסחרי תגיע לאיכות כמו של אוונגרד / מוזס.

 

מצד שני : יש לי חברים שחושבים שבורגר ראנץ' יותר טעים מכל המקומות שציינו בשרשור הזה, אז כנראה שכל אחד והשריטה שלו :-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כדרך אגב (כל קשר להמבורגרים הנו מקרי בהחלט), שנה שעברה במלבורן יצא חוק שהחל מה-1 ליולי אסור לעשן בפאבים סגורים.

ובאמת... זה עובד טוב. מתעקש לעשן? השומר ידאג להראות לך את דלת היציאה.

No worries 8)


×
×
  • תוכן חדש...